Šarūnas Žitkevičius
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Šarūnas Žitkevičius“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Šarūnas Žitkevičius“.
Gelsvais lapais nuklotomis trasomis nudundėjo 51-asis „Kauno rudens“ ralis
Savaitgalį finišavo tradicinis „Kauno rudens“ ralis, skirtas vienų žymiausių šalies lenktynininkų Kastyčio ir Arvydo Girdauskų atminimui. Jį rengia Tarptautinė automobilių sporto veteranų asociacija.
Renginio metraštyje tai buvo jau 51-asis, nuo pat 1974 m. vykstantis ir niekada nenutrūkęs „Kauno rudens“ ralis, kurio trasas yra išbandę ne tik šalies, bet ir daugelis Europos žymiausių lenktynininkų. Tarp jų – ir į šias varžybas atvykę buvę Girdauskų kovos draugai ir varžovai.
Lietuvoje – automobiliai, kurie priklausė Austrijos princui ir Hugh Hefneriui
Šimtą ir daugiau metų skaičiuojantys automobiliai, kuriais važinėjo karališkų šeimų nariai, Holivudo įžymybės ar net pats „Playboy“ įkūrėjas Hugh Hefneris. Reti modeliai atskleidžiantys automobilių istoriją ir slepiantys paslaptingus pasakojimus. Pakaunėje privatų muziejų įkūręs jų kolekcininkas ne tik ieško vertingų senovinių automobilių, bet ir juos remontuoja, o užsakymai plaukia iš viso pasaulio.
Apie tai daugiau – TV3 žinių reportaže.
Latvijoje įvykusioje „Auto 2023“ parodoje – lietuvių desantas
Balandžio paskutinį savaitgalį, dešimtys lietuvių pajudėjo į Latvijos sostinę – Rygą. Joje buvo surengta tarptautinė, bene didžiausia, specializuota automobilių paroda Baltijos šalyse – „Auto 2023“.
Jau 27-ą kartą vykstanti paroda „Auto“, kasmet pritraukia tūkstančius automobilių gerbėjų, todėl nenuostabu, jog Rygoje vykstančioje parodoje kasmet galima išvysti ir nemažą būrį lietuvių, kurie į Latviją vyksta ne tik kaip žiūrovai, bet ir kaip dalyviai.
Auto 2023 (nuotr.
„Hot Rod“ stiliaus automobiliai Lietuvoje: kodėl mūsų šalyje jų tiek mažai?
Lietuvoje gyvena didžiulis būrys talentingų auksarankių, kurių garažuose gimsta automobiliams skirti nestandartiniai sprendimai, jų išmonė padeda siekti efektyvių rezultatų autosporte. Be to, standartiniams automobiliams neprijaučiantys benzingalviai nuolatos sugeba pademonstruoti kaip pasaulyje populiarius modifikavimo stilius galima pritaikyti kasdieniškuose automobiliuose.
Šiuo metu galima drąsiai teigti, jog Lietuvoje populiariausia automobilių puošybos kryptis – „Stance“ stilius.
Išskirtinių restauracijos dirbtuvių vartus atvėręs Šarūnas: „Siekiame, jog automobilių restauratoriaus profesija taptų prestižinė“
Baltijos šalyse automobilius kolekcionuojantys benzingalviai puikiai vienas kitą pažįstą. Visgi, ganėtinai uždaras ir ne pats didžiausias kolekcionierių ratas turi vieną bendrą tikslą – puoselėti ne pirmos jaunystės techniką, bei tokiu būdu užtikrinti, jog ji išliks ateities kartoms.
Visa tai skamba labai pompastiškai ir, netgi, aristokratiškai, tačiau senovinių automobilių puoselėjimą galima išskirti į dvi grupes.
Išskirtines automobilių restauracijos dirbtuves atidaręs Šarūnas: „Šio tikslo siekiau visą gyvenimą“
Baltijos šalyse automobilius kolekcionuojantys benzingalviai puikiai vienas kitą pažįstą. Visgi, ganėtinai uždaras ir ne pats didžiausias kolekcionierių ratas turi vieną bendrą tikslą – puoselėti ne pirmos jaunystės techniką, bei tokiu būdu užtikrinti, jog ji išliks ateities kartoms.
Visa tai skamba labai pompastiškai ir, netgi, aristokratiškai, tačiau senovinių automobilių puoselėjimą galima išskirti į dvi grupes.
Automobilių restauracija: Pagal kokius kriterijus reikia pasirinkti būsimą projektą?
Res-tau-ra-ci-ja. Visiems puikiai žinomas terminas, kuris leidžia apibrėžti ilgą, retkarčiais sudėtingą ir ne visuomet finansiškai naudingą veiklą. Vis dėlto, jeigu šią akimirką, laikydami tvirtai suspaustus kumščius, atlaisvinote vietą naujam automobiliui ir pasiryžote įmerkti savo kojas į su restauracija susijusias peripetijas, mes pasiryžome atsakyti į klausimą, kurio, greičiausiai, niekas nėra linkęs užduoti.
Kaip būsimas kasmetinis naudojimo mokestis paveiks istorinės technikos savininkus?
Bandymų priverstinai pajauninti Lietuvos automobilių parką būta labai daug ir įvairių. Nors kiekvienas bandymas tai padaryti labai dažnai sutinkamas su didžiule pasipriešinimo ir kritikos banga, pastarųjų metų pavyzdys, susijęs su registracijos mokesčiu, regis, turėjo įtakos galimam žmonių pasirinkimui.
Į muziejų keliausiantis „Buick Series 60“ – neeilinis automobilių pramonės palikuonis
Ketvirtasis praėjusio amžiaus dešimtmetis automobilių pramonėje buvo išskirtinis. Spartus technologinis progresas kiekvienais metais padėdavo nustebinti visuomenę su vis naujais, išskirtiniais, geresniais ar stilingesniais automobiliais, tačiau didžiausias smalsuolių minias rinkdavo tik vienas ir konkretus automobilio tipas.
Kompanijos flagmanas – frazė, kurią kiekvienas automobilių bendrovės vadovas mėgsta ištarti išdidžiai.
Lietuvoje – vienas seniausių „Dodge“ markės automobilių
Vadovaujantis visiems prieinama informacija, galime drąsiai pareikšti, jog Lietuva – vokiškų automobilių šalis. Naudotų automobilių rinkoje sau lygių neturi įvairūs „Audi“, BMW, „Škoda“ ar „Volkswagen“ markės modeliai.
Jeigu anksčiau minėtų gamintojų automobiliai perkami atsižvelgiant į turimą biudžetą, atsarginių dalių kainas bei, neva, elementarią priežiūrą, kitame Lietuvos automobilių parko spektro gale galima atrasti išskirtinių retenybių.
REKLAMA
REKLAMA
Ką bendro turi du „Mercedes-Benz“ automobiliai, kuriuos skiria keli dešimtmečiai?
Socialinė klasė – komunizmą primenantis žodžių darinys, kurį galima naudoti įvairiausiomis progomis. Politikai šią sąvoką naudoja norėdami apibrėžti tam tikrą visuomenės sluoksnį, o mes šią sąvoką galime naudoti norėdami tam tikrą automobilį pastatyti į jam skirtą vietą.
Restauruotą „Bentley“ vairuojantis Simonas: Mano gyvenimo pašaukimas – ne tik odontologija“
Odontologija ir automobiliai. Atrodo, kad tai dvi visiškai skirtingos sritys, ar ne? Kaip baltas vynas prie raudonos mėsos arba šampano taurė prie keptos duonos. Tačiau pasak didžiausio Lietuvoje odontologijos klinikų tinklo įkūrėjo Simono Bankausko, jas sieja daugiau nei vienodas ženklų skaičius žodyje.
„Mano kasdienis darbas savotiškai primena automobilių restauracijos procesą.
Jaunystę menantis sentimentas – iš pagrindų atsinaujinusi „Lada Niva“
1990-ųjų pradžioje į Lietuvą ir kitas aplinkines šalis plūstelėjusi technika pagaminta Vokietijoje, Prancūzijoje, Italijoje ar Japonijoje leido daugeliui vairuotojų suprasti kokie ryškūs skirtumai gali būti tarp, pavyzdžiui, antros kartos „Volkswagen Golf“ ir tuo pačiu laikmečiu pagamintos „Lada“ ar „Moskvič“.
Techninė pažanga buvo bene pagrindinė priežastis, dėl kurios keletą dešimtmečių Lietuvos keliais riedėjusi rusiška technika buvo nustumta į pakraščius.
Automobilių restauracija užsiimantis Šarūnas Žitkevičius pataria į kokius automobilius vertėtų investuoti
Automobilis, ypatingai ne pirmos jaunystės, jau seniai tapo tvaria ir rekomenduotina investicija, tad šį kartą sieksime visiems patarti į kuriuos automobilius reikėtų atkreipti dėmesį. Ypač jeigu šiuo metu planuojate sekančią mašiną pirkti kaip investiciją, kuri atsipirks ne iš karto, bet po keleto metų.
Siekdami sužinoti į kuriuos modelius reikėtų atkreipti dėmesį, į pagalbą pasitelkėme Lietuvos automobilių klubo, klasikinių automobilių padalinio vadovą – Šarūną Žitkevičių.
Ralį „Aplink Lietuvą“ užbaigę klasikinių automobilių vairuotojai: „Tai buvo puikus savaitgalis“
Praėjusio penktadienio rytą, šalia Kauno rotušėse išsirikiavo daugiau nei 20 skirtingų klasikinių automobilių. Jie išlydėjo sportinių bolidų vairuotojus, kurie rugsėjo 13-ą dieną pradėjo daugiau nei 1000 kilometrų trukmės žygį aplink Lietuvą.
Po to, kai paskutinis bolidas pravažiavo starto liniją, netrukus praeivių ausis užgulė ir skirtingų konfigūracijų variklių skleidžiami garsai.
Ukrainoje vykusiame „Leopolis Grand Prix“ lietuviai iškovojo „Concours d‘Elegance“ taurę
Lietuvos automobilių klubo ir Lietuvos klasikinių automobilių klubo atstovai vasaros sezoną pasitiko būdami tarp gausybės bendraminčių – Ukrainoje vykusiame „Leopolis Grand Prix“ renginyje, skirtame išskirtinai garbaus amžiaus technikai.
Gausi delegacija iš Lietuvos dalyvaus prestižinėse klasikinių automobilių lenktynėse ir parodoje
„Leopolis Grand Prix“ – galutinis tikslas, kurį šią savaitę sieks pasiekti nemažas automobilių kolekcionierių ir entuziastų iš Lietuvos, kurie į Ukrainoje vykstančią šventę keliaus norėdami pademonstruoti kvapą gniaužiančius, išpuoselėtus ratuočius.
Amerikietišką pikapą restauravęs Šarūnas: „Mano žiniomis, tokių modelių Lietuvoje nėra“
Seną automobilį, anksčiau ar vėliau, pakeičia naujas arba naujesnis analogas. Tai – lyg užburtas ratas, kuriame gyvena kasdieninėms reikmėms skirti automobiliai. Tuo tarpu garbingą jubiliejų galintys švęsti inžinierių kūriniai laukia kada gaus pirmosios klasės bilietą, leidžiantį vykti į specializuotas dirbtuves. Dirbtuves, kuriose jiems leidžiama išgerti jaunystės eliksyro.
Šarūnas: „Tai vienas mėgstamiausių mano automobilių“
Aivaras Grigelevičius
Automobilių restauracija užsiimantiems automanams reikėtų sukurti atskirą kategoriją ir į rankas įteikti atskirus apdovanojimus už nuopelnus automanų pasauliui. Juk būtent kruopštumu ir didžiuliu dėmesiu detalėms pasižymintys entuziastai yra tie žmonės, kurie antram gyvenimui prikelia gyvenimo nuskriaustus ratuočius.
Nuolatiniai „Automanas.
Automobilių restauracija užsiimantis Šarūnas Žitkevičius: „Anksčiau automobiliai buvo gaminami kitaip“
Automobilio įsigijimas nėra itin sudėtingas procesas, ypač jeigu tai yra gamyklos dažais kvepiantis ratuotis. Tiesiog išsirenkate patinkantį modelį, išbandote jį, paliekate užstatą ir laukiate kada gamykloje kruopščiai dirbantys specialistai jį pagamins.
Norint savo garažą papildyti klasikiniu automobiliu, neužtenka tiesiog atsidaryti naudotų automobilių skelbimų portalą, pažymėti varnelę ir laukti kada automobilis atvyks į Jūsų namus.