• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Katarina Drozd ir Erik Drozd – šeima, kuri jau ketverius metus Lietuvoje puoselėja išskirtinį žvakių verslą, pavadintą „Paslaptinga žvakė“. Jų kuriamos rankų darbo žvakės slepia ypatingas žinutes, kurios atsiskleidžia tik degimo metu. Šis inovatyvus ir simbolikos kupinas produktas tapo ne tik meilės prisipažinimų ar svarbių gyvenimo akimirkų palydovu, bet ir užmezgė artimą ryšį su klientais, o kūrėjai juokaudami save vadina ne tik žvakių gamintojais, bet ir psichologais.

19

Katarina Drozd ir Erik Drozd – šeima, kuri jau ketverius metus Lietuvoje puoselėja išskirtinį žvakių verslą, pavadintą „Paslaptinga žvakė“. Jų kuriamos rankų darbo žvakės slepia ypatingas žinutes, kurios atsiskleidžia tik degimo metu. Šis inovatyvus ir simbolikos kupinas produktas tapo ne tik meilės prisipažinimų ar svarbių gyvenimo akimirkų palydovu, bet ir užmezgė artimą ryšį su klientais, o kūrėjai juokaudami save vadina ne tik žvakių gamintojais, bet ir psichologais.

REKLAMA

Su naujienų portalo tv3.lt skaitytojais jie pasidalino, kaip gimė idėja sukurti tokį verslą bei kokius įdomiausius užsakymus yra gavę.

Jų veikla gimė iš meilės žvakėms ir noro sukurti kažką unikalaus, pagaminto Lietuvoje. Paklausti apie tai, ar jie vieninteliai Lietuvoje kuria tokio tipo žvakes, Katarina atsako, kad visada atsiras kažkas, kas kuria, bet tai nėra toks lengvas darbas, kaip gali atrodyti iš šono.

REKLAMA
REKLAMA

Nepaisant to, pora pabrėžia, kad jų konkurencija nėra intensyvi – dažnai pastebimos kopijos, plagijuoti tekstai ar dizainai.

„Tų žmonių net konkurentais negalima pavadinti – akivaizdu, kad įdėta mažai darbo ir norisi greitai uždirbti pinigų“, – priduria jie.

REKLAMA

Erik sako, kad jei atsiranda panašių gaminių, jie dažniausiai būna nelegaliai platinami: „Visada prižiūrime rinką, sekame situaciją.“

Idėjos gimimas

Pasak Eriko, žvakių idėja gimė dėl Katarinos meilės šiam gaminiui: „Kartą pastebėjome idėją, kuri šiek tiek priminė mūsų koncepciją ir nusprendėme sukurti kažką dar geresnio. Idėją paėmėme kaip įkvėpimą, tačiau ją visiškai pritaikėme Lietuvos rinkai.“

REKLAMA
REKLAMA

Šeima pabrėžia, kad jų tikslas buvo sukurti autentišką, lietuvišką gaminį, o ne perparduoti pigiai importuotus produktus, pavyzdžiui, iš Kinijos: „Norėjome garsinti Lietuvą, kurti kažką, kas gaminama rankomis būtent čia.“

Jų kelias prasidėjo be jokių gamybos žinių, tačiau šiandien „Paslaptingos žvakės“ tapo inovatyviu, simbolikos kupinu produktu, kuris suartina žmones ir praturtina jų svarbiausias gyvenimo akimirkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pradžia nebuvo lengva – reklamos socialiniuose tinkluose nesuteikė norimo efekto, nes iš paprastų nuotraukų žmonėms buvo sunku suprasti, kuo šios žvakės ypatingos.

„Tiesiog matyti žvakė su žinute – viskas. Bet kaip ta idėja veikia, kas vyksta degant žvakei, buvo labai sunku perteikti“, – pasakoja Katarina.

Tuomet pora nusprendė pereiti prie vaizdo turinio. Tuo metu „TikTok“ platforma dar tik populiarėjo Lietuvoje, o verslai joje beveik nesireklamavo.

REKLAMA

@paslaptingazvake O tu turi valentinkę? 🥰 #prikolas#filmas#vakaras#idomu#juokinga#paslaptingazvake#santykiai ♬ love on the brain sped up - xxtristanxo

„Nebuvo nei idėjų, iš ko pasimokyti, nei pavyzdžių – viską kūrėme patys: nuo marketingo iki turinio“, – atvirauja Erik.

Pradžia buvo netikėta ir juokinga: „Kai Katarina pasiūlė kelti vaizdo įrašus į „TikTok“, aš sakiau: „Kas tas „TikTok“? Ten tik 12-mečiai sėdi!.“

REKLAMA

Tačiau pirmasis atsitiktinis vaizdo įrašas surinko 3000 peržiūrų ir tai tapo postūmiu tęsti. Šeima ėmėsi pasakoti istorijas, kurti autentišką turinį ir užmegzti artimą ryšį su auditorija.

Šiandien „Paslaptingos žvakės“ jau plačiai atpažįstamos, o jų unikalus produktas pasiekia klientus ne tik per socialinius tinklus, bet ir per asmeninį bendravimą bei nuoširdumą.

„Visas sėkmės kelias prasidėjo nuo mažų žingsnių, bet ryžtas ir kūrybingumas mus atvedė ten, kur esame dabar“, – teigia Katarina.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuo meilės prisipažinimų iki nepadorių žinučių

Pradėję veiklą kaip nišinis rankų darbo žvakių kūrėjų prekės ženklas, „Paslaptinga žvakė“ sugebėjo užmegzti itin artimą ryšį su savo klientais. Katarina ir Erik dalijasi, jog pirmieji jų užsakymai atėjo iš vyrų.

„Įdomu tai, kad moterys tuo metu dar komentaruose rašė, kad mes čia „pasakas sekame“ su tokia idėja, bet vyrai pirko. Jie pirmieji patikėjo mūsų reklama“, – pasakoja Katarina.

REKLAMA

Laikui bėgant klientai ėmė dalytis istorijomis apie tai, kodėl renkasi būtent „Paslaptingą žvakę“. Daugelis jų pasakojimų susiję su meile ar svarbiais gyvenimo įvykiais.

„Žvakės dažnai naudojamos prisipažinti meilėje, pasipiršimui arba pranešti svarbias naujienas, pavyzdžiui, apie būsimą vaikelį“, – sako Katarina. Tokios akimirkos verslui yra didelis įpareigojimas, nes norisi maksimaliai pateisinti klientų lūkesčius.

REKLAMA

Tačiau „Paslaptinga žvakė“ nėra vien tik sentimentalumas. Nepadorūs užrašai – viena populiariausių kategorijų.

„Kodėl gi ne? Mes jauni, šiuolaikiški ir puikiai suprantame savo klientus“, – šypsosi Katarina.

Šeima dalijasi ir neįtikėtinomis klientų istorijomis: „Vieną kartą klientė norėjo užsisakyti žvakę su tekstu „Haris mirė“. Mes iš pradžių nesupratome, ar galime tokį užrašą daryti, nes atrodė labai nemalonu. Bet po minutės ji paaiškino, kad tai citata iš serialo – norėjo sugadinti draugui siužetą. Tai buvo viena juokingiausių istorijų.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš pradžių siūlydami vien tik žvakes, „Paslaptinga žvakė“ greitai išplėtė savo asortimentą: „Žmonės mus renkasi kaip dovanų tiekėjus, o vienos žvakės kartais per maža. Tad pradėjome kurti rinkinius, kad galėtume pasiūlyti daugiau.“

„Pigiausia mūsų žvakė kainuoja 18,99 euro. Turime ir mažesnių, bet jos ypač greitai išparduodamos per šventes, kaip Kalėdos“, – dalijasi Katarina.

Balandžio 1 d. Pirmąkart „Auksinių svogūnų“ istorijoje – neįtikėtina norminacija: to dar nebuvo
Balandžio 1 d. Scenoje – nuoširdus prisipažinimas iš „Vilijos Blinkevičiūtės“: „Kaip gražiai visus išdūriau“
Balandžio 1 d. Mindaugą Sinkevičių įkūnijęs Marius Jampolskis ant scenos nusiplėšė drabužius – išvyskite išskirtinius kadrus
Balandžio 1 d. Inga Valinskienė „Auksinių svogūnų“ scenoje pasirodė su kitu: „Tu man toks sexy“
Balandžio 1 d. „Širinskienė“ atliko legendinę Natalijos Bunkės dainą: „Ačiū, Natke“
Balandžio 1 d. Kuris „Hario Poterio“ veikėjas panašiausias į Agnę Širinskienę? Išgirdę atsakymą „Auksinių svogūnų“ žiūrovai plyšo juokais
Balandžio 1 d. Virš „Auksinių svogūnų“ scenos praskriejo Muskui linkėjimus siunčiantis Žemaitaitis: „Esų pasiųstas visų“
Balandžio 1 d. Auksiniai svogūnai. Scenoje – debiutinė grupė „Partikai“: „Ko negali pakeisti, tai tik smegenų“
Balandžio 1 d. Komikė Vita Žiba įgėlė Seimo nariui Antanui Nedzinskui: „Niekaip neina jo iš savo kiemo išvaryti“
Balandžio 1 d. Justinas Jankevičius atskleidė vieną savo ir sūnaus tradiciją: „Aš jam viską paaiškinu“
Balandžio 1 d. „Auksiniuose svogūnuose“ – replika Ovidijui Vyšniauskui ir Ironvytui
Balandžio 1 d. „Pasaka – Alibaba ir 140 plėšikų, čia apie ką?“: išgirdus Arūno Valinsko atsakymą visi ėmė kvatoti
Balandžio 1 d. Justinas Jankevičius atsakė, kuo skiriasi Bunkus nuo Kaikario: žodžiai prajuokino visą areną
Kovo 31 d. „Auksinių svogūnų“ scenoje – žymios komikės kirtis Žemaitaičiui: apsidžiaugiau, kad negavo laiško iš Hogvartso
REKLAMA
svarbiausia, jeigu yra pirkėjų. Mačiau per tv, kaip sudžiovina karvės blyną, įdeda laikrodžio mechanizmą ir atsiranda pirkėjų...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų