Su naujienų portalo tv3.lt skaitytojais jie pasidalino, kaip gimė idėja sukurti tokį verslą bei kokius įdomiausius užsakymus yra gavę.
Jų veikla gimė iš meilės žvakėms ir noro sukurti kažką unikalaus, pagaminto Lietuvoje. Paklausti apie tai, ar jie vieninteliai Lietuvoje kuria tokio tipo žvakes, Katarina atsako, kad visada atsiras kažkas, kas kuria, bet tai nėra toks lengvas darbas, kaip gali atrodyti iš šono.
Nepaisant to, pora pabrėžia, kad jų konkurencija nėra intensyvi – dažnai pastebimos kopijos, plagijuoti tekstai ar dizainai.
„Tų žmonių net konkurentais negalima pavadinti – akivaizdu, kad įdėta mažai darbo ir norisi greitai uždirbti pinigų“, – priduria jie.
Erik sako, kad jei atsiranda panašių gaminių, jie dažniausiai būna nelegaliai platinami: „Visada prižiūrime rinką, sekame situaciją.“

Idėjos gimimas
Pasak Eriko, žvakių idėja gimė dėl Katarinos meilės šiam gaminiui: „Kartą pastebėjome idėją, kuri šiek tiek priminė mūsų koncepciją ir nusprendėme sukurti kažką dar geresnio. Idėją paėmėme kaip įkvėpimą, tačiau ją visiškai pritaikėme Lietuvos rinkai.“
Šeima pabrėžia, kad jų tikslas buvo sukurti autentišką, lietuvišką gaminį, o ne perparduoti pigiai importuotus produktus, pavyzdžiui, iš Kinijos: „Norėjome garsinti Lietuvą, kurti kažką, kas gaminama rankomis būtent čia.“
Jų kelias prasidėjo be jokių gamybos žinių, tačiau šiandien „Paslaptingos žvakės“ tapo inovatyviu, simbolikos kupinu produktu, kuris suartina žmones ir praturtina jų svarbiausias gyvenimo akimirkas.
Pradžia nebuvo lengva – reklamos socialiniuose tinkluose nesuteikė norimo efekto, nes iš paprastų nuotraukų žmonėms buvo sunku suprasti, kuo šios žvakės ypatingos.
„Tiesiog matyti žvakė su žinute – viskas. Bet kaip ta idėja veikia, kas vyksta degant žvakei, buvo labai sunku perteikti“, – pasakoja Katarina.
Tuomet pora nusprendė pereiti prie vaizdo turinio. Tuo metu „TikTok“ platforma dar tik populiarėjo Lietuvoje, o verslai joje beveik nesireklamavo.
@paslaptingazvake O tu turi valentinkę? 🥰 #prikolas#filmas#vakaras#idomu#juokinga#paslaptingazvake#santykiai ♬ love on the brain sped up - xxtristanxo
„Nebuvo nei idėjų, iš ko pasimokyti, nei pavyzdžių – viską kūrėme patys: nuo marketingo iki turinio“, – atvirauja Erik.
Pradžia buvo netikėta ir juokinga: „Kai Katarina pasiūlė kelti vaizdo įrašus į „TikTok“, aš sakiau: „Kas tas „TikTok“? Ten tik 12-mečiai sėdi!.“
Tačiau pirmasis atsitiktinis vaizdo įrašas surinko 3000 peržiūrų ir tai tapo postūmiu tęsti. Šeima ėmėsi pasakoti istorijas, kurti autentišką turinį ir užmegzti artimą ryšį su auditorija.
Šiandien „Paslaptingos žvakės“ jau plačiai atpažįstamos, o jų unikalus produktas pasiekia klientus ne tik per socialinius tinklus, bet ir per asmeninį bendravimą bei nuoširdumą.
„Visas sėkmės kelias prasidėjo nuo mažų žingsnių, bet ryžtas ir kūrybingumas mus atvedė ten, kur esame dabar“, – teigia Katarina.
Nuo meilės prisipažinimų iki nepadorių žinučių
Pradėję veiklą kaip nišinis rankų darbo žvakių kūrėjų prekės ženklas, „Paslaptinga žvakė“ sugebėjo užmegzti itin artimą ryšį su savo klientais. Katarina ir Erik dalijasi, jog pirmieji jų užsakymai atėjo iš vyrų.
„Įdomu tai, kad moterys tuo metu dar komentaruose rašė, kad mes čia „pasakas sekame“ su tokia idėja, bet vyrai pirko. Jie pirmieji patikėjo mūsų reklama“, – pasakoja Katarina.
Laikui bėgant klientai ėmė dalytis istorijomis apie tai, kodėl renkasi būtent „Paslaptingą žvakę“. Daugelis jų pasakojimų susiję su meile ar svarbiais gyvenimo įvykiais.
„Žvakės dažnai naudojamos prisipažinti meilėje, pasipiršimui arba pranešti svarbias naujienas, pavyzdžiui, apie būsimą vaikelį“, – sako Katarina. Tokios akimirkos verslui yra didelis įpareigojimas, nes norisi maksimaliai pateisinti klientų lūkesčius.
Tačiau „Paslaptinga žvakė“ nėra vien tik sentimentalumas. Nepadorūs užrašai – viena populiariausių kategorijų.
„Kodėl gi ne? Mes jauni, šiuolaikiški ir puikiai suprantame savo klientus“, – šypsosi Katarina.
Šeima dalijasi ir neįtikėtinomis klientų istorijomis: „Vieną kartą klientė norėjo užsisakyti žvakę su tekstu „Haris mirė“. Mes iš pradžių nesupratome, ar galime tokį užrašą daryti, nes atrodė labai nemalonu. Bet po minutės ji paaiškino, kad tai citata iš serialo – norėjo sugadinti draugui siužetą. Tai buvo viena juokingiausių istorijų.“
Iš pradžių siūlydami vien tik žvakes, „Paslaptinga žvakė“ greitai išplėtė savo asortimentą: „Žmonės mus renkasi kaip dovanų tiekėjus, o vienos žvakės kartais per maža. Tad pradėjome kurti rinkinius, kad galėtume pasiūlyti daugiau.“
„Pigiausia mūsų žvakė kainuoja 18,99 euro. Turime ir mažesnių, bet jos ypač greitai išparduodamos per šventes, kaip Kalėdos“, – dalijasi Katarina.







































