Šiais metais M. Markle nustebino karališkosios šeimos gerbėjus ne tik sukūrusi „Instagram“ paskyrą, bet ir būdama gana aktyvi joje. 43-ejų kunigaikštienė dalijasi įvairiais įrašais, kurių daugelis nufilmuoti jų namuose Montečite, ir šiuo metu aktyviai reklamuoja naująjį savo gyvenimo būdo prekės ženklą „As Ever“.
Šią savaitę ji pasidalijo vaizdo įrašu, pristatančiu prekės ženklą, kuris iš pradžių buvo pavadintas „American Riviera Orchard“. Šiandien ji patvirtino su nuotrauka, kad oficialus prekės ženklo pristatymas įvyks šį pavasarį. Nuo jos debiuto „Instagram“ praėjusį mėnesį Meghan jau surinko 1,9 milijono sekėjų.
Tačiau sprendimas sekti tik vieną paskyrą gali nustebinti jos gerbėjus – Meghan seka tik savo prekės ženklo paskyrą @aseverofficial. Ši paskyra jau turi 645 tūkst. sekėjų ir vieną įrašą, skelbiantį apie pavasario debiutą su žinute: „Jūs esate šiltai kviečiami: kaip visada, pavasaris 2025“.
Meghan sugrįžimas į „Instagram“ sutampa su jos naujojo „Netflix“ serialo „With Love, Meghan“ premjera, kuri iš pradžių turėjo įvykti praėjusį mėnesį.
Dėl Kalifornijos miškų gaisrų aštuonių epizodų laidos premjera buvo atidėta ir dabar planuojama kovo 4 d. „Express“ praneša, kad paskyra @aseverofficial taip pat dalijosi informacija apie šį pasikeitimą.
Sasekso kunigaikštienė M. Markle pirmą kartą paskelbė apie naują projektą su „Netflix“ sausio 2 d., kai įkėlė oficialų serialo anonsą į „Instagram“. Tuo metu ji išreiškė savo džiaugsmą, rašydama: „Labai džiaugiuosi galėdama tuo pasidalyti su jumis! Tikiuosi, kad jums patiks šis šou taip, kaip man patiko jį kurti.“
Meghan sprendimas kelias aistras
Manoma, kad Meghan projektas „As Ever“ bus pristatytas vos po kelių savaičių nuo naujojo „Netflix“ serialo premjeros. Tuo tarpu Meghan naujasis „As Ever“ prekės ženklo logotipas jau kelia diskusijas – praėjus vos kelioms valandoms po jo pristatymo.
Paaiškėjo, kad logotipo idėja pakeičiant ankstesnį „American Riviera Orchard“ dizainą buvo apgalvota – jame sąmoningai pavaizduotas palmės medis ir kolibriai. Manoma, kad palmė simbolizuoja Meghan ir princo Harry namus Kalifornijoje, o du kolibriai – užuomina į Harry, kuris yra didelis paukščių stebėtojas ir šie paukščiai jam itin patinka.
„The Mirror“ praneša, kad kuriant logotipą Meghan komanda atliko išsamius tarptautinius registruotų prekių ženklų patikrinimus. Tačiau šis dizainas jau sulaukė kritikos – Porreres miesto merė iš Maljorkos (Ispanija) pareiškė, kad logotipas yra labai panašus į jų miesto herbą ir jį netgi pavadino „visiška kopija“, nes jame taip pat vaizduojama palmė ir paukščiai.
Miestelio merė Ms Mora Ispanijos leidiniui „El Pais“ sakė, kad jų herbas egzistuoja nuo 1370 metų ir yra neatsiejama Porreres kultūrinio identiteto dalis. Ji pripažino, kad jie negali paduoti į teismą dėl plagiato, tačiau reikalauja, kad logotipas būtų pašalintas.
„Paduoti ieškinį dėl plagiato yra sudėtinga ir brangu, o tokia maža miesto taryba kaip mūsų negali kovoti su Anglijos karūna. Iš pradžių tai mums atrodė kaip pokštas, nes nesupratome, iš kur jis atsirado ir koks jų tikslas kopijuojant mūsų herbą“, – aiškino ji leidiniui „Vanitatis“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!