„Įgyvendindami šį ir kitus traukos pastočių bei susijusios infrastruktūros projektus prisidedame prie valstybei svarbaus tikslo – elektrifikuoti pagrindinę Lietuvos geležinkelių arteriją nuo Vilniaus iki Klaipėdos. Taip sudarysime sąlygas keleivių ir krovinių pervežimui naudoti elektros energiją, kuri Lietuvoje jau dabar daugiausia gaminama iš atsinaujinančių išteklių, o vėjo ir saulės energetikos plėtra toliau sparčiai vyksta“, – pranešime spaudai teigė „Litgrid“ Strateginės infrastruktūros departamento vadovas Karolis Sabaliauskas.
Savo ruožtu „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas pažymi, kad traukos pastotės – viena labai svarbių elektrifikacijos projekto dedamųjų, įgalinsiančių elektrinių traukinių eksploataciją.
„Elektrifikacijos projektas, prie kurio savo darbais prisideda ir „Litgrid“, tai ypatingos svarbos Lietuvai projektas, kuris leis mums išmetamų teršalų kiekį sumažinti net 150 tūkst. tonų per metus ir svariai prisidėti prie tvaresnės Lietuvos ateities kūrimo“, – sakė jis.
Įgyvendinus Vilnius–Klaipėda elektrifikacijos projektą bus įrengtas 363 km ilgio kontaktinis tinklas. Be kontaktinio tinklo statybos darbų elektrifikacijos projektas apima šešių traukos pastočių statybas, jų prijungimą prie „Litgrid“ elektros tiekimo tinklų bei testavimą, taip pat aštuonių autotransformatorių, užtikrinančių elektros įtampos stabilumą kontaktiniame tinkle, statybas.