Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Nu jo, prištampavo šūdo ir suprato, kad biznis baigtas nes elektrinių Europoje jau niekas neperka. Tai nusprendė: ,,Bandykime prastumti elektrinius Rytų Europos papuasams - ką jie ten supranta, pirks, tik reikia kišti į reklamą!'' Tačia Rytų Europos specai pasirodė daug gudresni ir belieka užsakinęėti straipsnius apie niekman ereikalingus elektrinius, su kuriais nuvažiuoti galima vos 400 km, o pakrovimas trunka apie pusnatros valandos, kai dyzelį arba benziną per porą minučių užpylei ir važiuoji sau toliau kokius 800 km - sakykime, Audi A6 bakas yra 70 litrų. Žiemą elektrinis tai išvis yra visiška nesąmonė, juo nei 300 km nenuvažiuosi, nes dėl žemos išorinės temperatūros elektros suvartojama 1,7 karto daugiau nei vasarą. O kur dėti panaudotą elektrinį? - tik išmesti, nes naudotų elektromobilių niekas neperka. O kur dar visa VDVD industrija? - variklių gamintojai, jiems metalus tiekiančios kasybos kompanijos, ir visų šitų kompanijų akcininkai? Norite pasakyti, kad visas šis gamybos kompleksas bus likviduotas ir šimtai tūkstančių bedarbių išeis į gatves? - baikite jūs su savo pasakomis apie elektrinius, šitokius vėjus paistaliokite praplautsmegeniams žaliavalgiams, o ne tokiems kurie automobilį gali šiardyti ir atgal surinkti užrištomis akimis.
Kas apsimoka pamiršta įvardinti svarbiausią kriterijų - kainą Jei naujad benzinas kainuoja 30000, tai elektra 45000. Už skirtumą aš perku kurą beveik visam auto amžiui - 170000 km. ir važinėju nesukdamas galvos dėl įkrovimo ir nuvažiuoto atstumo.
@Skaičiuodami Bet bet bet taigi o kaipgi ce-jo-duuu :(
@Skaičiuodami o dar reikia turėti omeny, kad ir po 170000 benzininio variklį reikia tik perrinkti, na, pakeiti žiedus, ir benzinas toliau važiuoja kaip niekur nieko.
@. jei labai nepasiseka. Turėjau benziną renault, nuvažiavau pats 180k, spidas rodė 310000, jokių variklio remonto nebuvo ir pardaviau be vargo.
@Skaičiuodami kodel butinai jau elektrinis uz 45k, yra pasirinkimas nuo 35K, dar 5k iskarto grazina. Tai kaip ten su tuo kuru visam gyvenimui ? :))))
@o nu ir kas iš tų grąžintų 5000? Elektrinis - tik mieste, pažvejoti su batarke nenuvažiuosi.
pavardinkit kokios markės ir modeliai. J
pavardinkit kokios markės ir modeliai. J
@o gal
@o ir benzinų yra NUO 12000.
@o Ne visiems tinka elektrinis kibiras
vėl nenuovokų paradas. Jeigu turi saulės baterijas, tai iš viso važinėji dykai, jeigu krauni namuose, bet iš tinklo, tai maždaug dvigubai pigiau, jeigu iš gatvės, bet ne iš ypač greitojo krovimo, tai tik tada panašiai kaip su vidaus degimo varikliu. Per Lietuvą pervažiuoti į vieną pusę laisvai su pigiu (arba nemokamu) vienu užsikrovimu iš namų, paskui kaip ant benzo kaina. Kame problema? Kaštai apsilygina tik dėl didesnės pradinės kainos ir greitesnio nusidėvėjimo.
@g nu pas mane ant abejų stogų saulės batarkės, o garaže - benzinas. Žiemą benzas geriau už dyzelį, nes žiemą prieš važiuojant reikia dar kiek pakaitinti dyzelio degimo sistemą, o į benzą sėdai ir važiuoji.
Pamates greito krovimo kainas keliuose kuriais dazniausiai vazineju, toliau puskuoju su dyzeliuku. Ev tik po miesta matematiskai gaunas
Dievas yra , ar kas matė?
Dievas yra , ar kas matė?
Lietuvoje psich ligoninėse gydymas nemokakamas , paskubėkite vėliau bus mokamas. Elektra varomas automobilis anksčiau pagamintas , negu vidaus degimo variklis , seniena virsta naujiena.
Senokas straipsnis iš volvo-elektromobilis tampa ekologišku po 10 eksploatacijos metu ir tai jei buvo kraunamas iš vėjo ar saulės energijos-neaišku nerase jog vėjo jėgainių pastatymas, sparnų už kasimas iki šių dienų kiek tos ekologijos dar numušti...dabar toyota pareiškė, kad elektromobilis pasmerktas kaip ne ekologiškas ir per brangus.....
Is karto reikia pirkti benzinini generatoriu ir kanistru pora
3 pasaulinis karas ar dyzelinių automobilių išnykimas?
Neblėsta, nes yra už ką, patikimas reikalas, aišku gal kada ir išnyks kaip laidinis telefonas.
Jaunasis konservatorius Patriotas
Jaunasis konservatorius Patriotas
Tie, kurie vairuoja dyzelius ir benzinus tie vatnikai ir 5 kolona.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų