Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Automobilių inžinerijos katedros doc. dr. skaičiuoja..........Tėvė3Click-inių -dijotų rašliavos,kad surinkti kuo daugiau click-ų.......
Toks įspūdis,kad rašliaviniai sulaukę daug ''klikų",gauna daugiau 'babkių"....
Kaip faina, gresia ispaniškas elektros trūkumo variantas, sėdėsim prie žvakių:-))
Realiai 90% komentarų draudžiami, ir nesuprantama kodėl
Praėjusią sav. Toyota generalinis drkt.
Praėjusią sav. Toyota generalinis drkt.
pasakė atvirai apie elektromobilius: “ jie taršesni nei manote…”Taškas. Bet briuseliniai kopūstgalviai pasiruošę toliau terrorizuoti EU gyventojus ir autoverslą.
85% ličio-jonų akumuliatorių gaminama Kinijoje.
Dižiausias li-Ion ES gamintojas "Northvolt", bankrutavo, nuostoliai 8 mlrd !
Jeigu tie elektriniai auto būtų nors kiek geresni už benzinus ar dyzelius, nereikėtų jokių skatinimų, žmonės elektrinius patys noriai pirktų, ir dyzeliniai ar benzininiai automobiliai paprasčiausiai išnyktų, kaip išnyko jodinėjimas arkliais. Dabar saujelė biurokratų aiškina kokie jie geri, tuščiai švaisto pinigus, visokie profesoriai skaičiuoja dyzelio sąnaudas kilovatvalandėmis(!), skaičiuoja visokius nesuprantamus koeficientus, bet paprastas žmogelis viską senai suskaičiavęs: pigiausia ir geriausia pilkas dyzelis, mechanika ir pageidautina universalas. Ir niekas ten negenda, o jei kas ir sugenda eiliam garažiuke, šroto detalėmis taisosi už pora šimtų eurų. Dyzelių varikliai, jei keiti alyvą ir skirstymo dirželį, be jokių problemų bėga po 800 000 km ir + dar neaišku kiek nubėgę vokiečiuose ar prancūzuose. Kuo bevažiuotum, vistiek daugiausia tvarkysi važiuoklę. Nu ir dyzeliui akumas bus 20-30eur brangesnis, bet per sąnaudas atsipirks per kelis šimtus km. Aišku jei turi kokius bobinius variatorius, dvigubas sankabas, visokius stronikus, multihujonikus, v6 ar v8, dvigubas turbo, visokius elektroninius siurblius tai jau kai pabirs bus nepigiai. Bet nieko, turėjai pinigų nusipirkt - rasi ir susitaisyti.
Prius 5 l dujų tai 3 eurai 100 KM kaina
@NacionalinisStadionas bet tada su prius turi vazinet
jau pradėjo įrenginėti įkrovimus miegamuosiuose rajonuose nuo elektros stulpų, ten , kur mašinas stato tik aplinkinių namų gyventojai, maža to, įrengė ir ženklus, draudžiančius paprastoms mašinoms tose vietose ten stovėti nuo 18 iki 7 val. Tokiu būdu keli turčiai, turintys batareikas, gavo IŠSKIRTINES vietas parkuotis prie namų vakarais ir naktimis. Kokioje dar šalyje tokie dalykai įmanomi?
@Vilniaus savivaldybė "Tokiu būdu keli turčiai, turintys batareikas, gavo IŠSKIRTINES vietas parkuotis prie namų vakarais ir naktimis"

tik jeigu kraunasi. Jeigu nesikrauna tai irgi negali siaip stoveti (KET 153.1), taip pat krovimo sesijos laikas ribojamas - " Įkrovimo sesijos laikas bus apribotas, maksimalus leidžiamas laikas – 1-2 val. vartotojui per parą." is vilniaus apsvietimas DUK skilties. Taip kad baigiam samokslo teorijas okei?
O apie kamsčius nepamirškite . Nuses akumuliatorius ,turesit bedu su tuo . Galesit pora km kamsčiu . Turesite labai daug mašinu nutempti.
@Svd Privažiuos priekabėlė su dyzeliniu generatoriumi ir pakraus
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų