Anot jų, skirtingai nei konkurentas „Lidl“, „Aldi“ Lietuvoje suplanavo greitą ir agresyvią plėtrą.
Vienas šaltinių pabrėžė, kad bet kokia informacija, susijusi su prekybos tinklo planais Lietuvoje, yra visiškai slapta. Pasak šaltinių, „Aldi“ į Lietuvą gali žengti arba savarankiškai, arba įsigyti kurį nors jau veikiantį prekybos rinkos žaidėją.
Vienas pagrindinių „Aldi“ konkurentų tarptautiniu mastu yra Lietuvoje beveik penkerius metus veikiantis kitas Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“, 22-uose miestuose turintis 54 parduotuves.
Įdomu tai, kad interneto domenas aldi.lt Lietuvoje buvo registruotas dar 2001 m., o informacija apie jį atnaujinta šių metų vasarį. Oficialus domeno valdytoja nurodoma bendrovė „Aldi Einkauf GmbH& Co OHG“.
„Aldi“ skelbia šiuo metu veikianti 19-oje pasaulio šalių. Tarp jų ir kaimyninėje Lenkijoje.
Šis Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas buvo įkurtas 1946 m. brolių Karlo ir Theo Albrechtų. Iš pavardės kilęs ir tinklo pavadinimas (ALbrecht-DIscoun arba nuolaida).
D.Dundulis: „Aldi“ domėjosi galimybe įsigyti „Norfą“
Į Lietuvos rinką planuojantis žengti Vokietijos žemų kainų prekybos tinklas „Aldi“ domėjosi galimybe įsigyti vieną didžiausių šalies mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“, tačiau pokalbiai derybomis neužsibaigė, teigia „Norfos” įmonių grupės savininkas Dainius Dundulis.
„Buvo susisiekęs su mumis tikrai, bet tokio konkretaus pasiūlymo nesame gavę. Jeigu sąžiningai, dabar tikrai nebeatmenu, ar tai buvo prieš, ar po Naujųjų metų, bet neseniai“, – BNS sakė D. Dundulis.