Gamintojos teigimu, investicijos į elektrines transporto priemones, komponentus ir infrastruktūrą padidės iki daugiau nei 30 mlrd. JAV dolerių iki 2025 metų, palyginti su 22 mlrd. JAV dolerių suma, paskelbta vasario mėnesį.
Praėjusią savaitę bendrovė pristatė visiškai elektrinę savo perkamiausio pikapo F-150 versiją, ekologiškai atnaujindama gerai žinomą amerikiečių automobilių markę, ir teigė, kad per vieną savaitę iš klientų gavo 70 tūkst. užsakymų.
„Tai yra didžiausia mūsų galimybė augti ir kurti pridėtinę vertę nuo tada, kai Henry Fordas pradėjo keisti „Model T“. Mes ketiname sugriebti šią galimybę abiem rankomis“, – sakoma „Ford“ generalinio direktoriaus Jimo Farley pranešime.
J. Farley ir kiti vadovai pristatė planus virtualiame susitikime su finansų analitikais ir kitomis suinteresuotosiomis šalimis.
Be elektra varomo „F-150“, vadinamo „Žaibu“ (Lighting), „Ford“ pasiūlė elektrinį sportinį automobilį „Mustang Mach-E“, o netrukus salonuose pristatys krovininį furgoną „E-Transit“.
Bendrovė taip pat investuoja į savo baterijų gamybą ir neseniai paskelbė apie planus įkurti bendrą įmonę su Pietų Korėjos bendrove „SK Innovation“.
Pasak J. Farley, bendrovės tikslas yra sumažinti elektrinių automobilių baterijų kainą 40 proc. iki 2025 metų.
Gamintoja prisijungė prie kitų gamintojų, pasiryžusių kovai su išmetamais teršalais, kad padėtų spręsti globalinį atšilimą.
Pagrindinė „Ford“ varžovė „General Motors“ sausį įsipareigojo iki 2035 metų nutraukti dyzelinu ar benzinu varomų automobilių gamybą.
Tuo tarpu Vokietijos automobilių gamintoja „Volkswagen“ taip pat ketina iki 2030 metų pasiūlyti 70 elektrinių modelių, o per 10 metų parduoti 26 mln. tokių transporto priemonių vienetų.
„iSeeCars“ pramonės analitikas Karlas Braueris teigė, kad „Ford“ tikslas „atspindi saugų siekio ir realybės balansą, ypač įmonei, labai priklausančiai nuo sunkvežimių ir visureigių“.
Nors kitos automobilių gamintojos žada didesnius skaičius, „nė vienas iš jų nepriklauso nuo sunkvežimių ir visureigių pardavimų taip stipriai, kaip „Ford“.