2026-ųjų Dakaras prasidės sausio 3 dieną Yanbu mieste ir finišuos sausio 17-ąją ten pat. Per dvi savaites dalyviams teks įveikti daugiau nei 8000 km, iš kurių apie 5000 km sudarys greičio ruožai – iš viso suplanuoti 13 etapų per pačius sudėtingiausius regiono reljefus.
Nauji maratono išbandymai ir techninės pagalbos punktai
Didžiausia šių metų naujovė – net du maratono etapai, pavadinti Bivouac Refuge. Jų metu ekipažai praleis naktį atskirtame bivake be jokios išorinės pagalbos, todėl pasiruošimas ir išgyvenimo strategija taps dar svarbesnė nei anksčiau.
Tuo pat metu organizatoriai pristatė ir palankesnių naujienų – akmenuotose trasos vietose bus įrengti techninės pagalbos sustojimai (Pit Stop), kuriuose sportininkai galės pasikeisti atsargines padangas. Šie punktai gali tapti lemiami, ypač turint omenyje, kad net 70 proc. ralio trasos bus visiškai naujos – tokių dar neįveikė net patys labiausiai patyrę Dakaro vilkai.
Vanagas: tai bus dar sunkesnis Dakaras
„Gurtam TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komandos lenktynininkas Benediktas Vanagas pripažino, kad 2026-ųjų Dakaras žada dar sudėtingesnę navigaciją ir iššūkius net elitui:
„Visada laukiame naujienų apie būsimą Dakarą – jos padeda ruoštis. 2026-ųjų iššūkis bus logistiškai paprastesnis, nes startas ir finišas – Yanbu uoste. Tačiau navigacija bus dar sudėtingesnė.
David Castera, buvęs gamyklinių komandų šturmanas, dabar ruošia rimtus priešnuodžius net stipriausiems žaidėjams. Gera naujiena – Pit Stop punktai, kuriose bus galima gauti atsarginių padangų akmeninguose ruožuose“, – komentavo 14-ajam Dakarui besiruošiantis sportininkas.
2026-ųjų Dakaras žada būti dar kietesnis – jokių nuolaidų, tik tikri išbandymai. Net ir patys patyrę sportininkai čia turės kovoti iki paskutinio kilometro.































































































































































