Dakarui besiruošiantis lenktynininkas jau anksčiau buvo minėjęs apie komandos planus siekti Europos bajų taurės, kurią sudaro penki etapai. Be savaitgalį vyksiančių lenktynių dar komandai taip pat vyks į lenktynes Graikijoje, Vengrijoje, Portugalijoje bei Turkijoje.
Anot komandos piloto, svarbiausias tikslas – ne tik taurė, bet ir kilometrai, renkant bendrą lenktyninę patirtį. „Drauge su Kuldaru įveikėme trečdalį Dakaro, šiemet turime galimybę ruoštis dar geriau. Kiekviena baja yra tarsi Dakaro diena, todėl įveikę visą jų seriją ir pridėję papildomas treniruotes, manau, kad būsime tinkamai pasiruošę 2024-ųjų iššūkiui“, – sakė B. Vanagas.
Šturmanas spėjo pasiilgti „Juodojo Vanago“
Paskutinį sykį sportiniame „Hilux“ B. Vanago ir K. Sikko duetas sėdėjo prieš tris mėnesius, tad B. Vanago bičiulis neslėpė, kad su nekantrumu laukia lenktynių ir jau spėjo pasiilgti „Black Hawk“ šturmano sėdynės. „Labai laukiau pirmojo šio sezono starto. Automobilis ištestuotas, veikia be priekaištų, o prieš akis – visa eilė lenktynių, per kurias turime labai gerai padirbėti. Laukia intensyvus ir įdomus sezonas“, – pasakojo K. Sikkas.
Sportinį „Hilux“ praminė sūnumi palaidūnu
„TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ pilotas sportinį automobilį jau praminė „sūnumi palaidūnu“, mat šis po sausį pasibaigusio Dakaro ralio į komandos bazę Vilniuje dar nebuvo grįžęs. Vasarį pasiekęs Marselio uostą „Toyota Hilux“ keliavo į „TOYOTA GAZOO Racing Caetano Portugal“ rankas. Ten lietuvių komandos automobilį pilotuojantis João Ramo pergalingai finišavo „Baja TT Montes Alentejanos“ lenktynėse. Vėliau B. Vanagas automobilį paskolino Dakaro čempionui Nasserui Al-Attyah, kuris pagalbos paprašė po to, kai savuoju „Toyota Hilux“ patyrė didelę avariją.
Komandos vadovas teigė besidžiaugiantis, kad už „Hilux“ vairo sės tikrieji komandos nariai, ir juokavo, kad nors 2023-ųjų vasaros sezonas išties įtemptas, ateis laikas, kai „sūnus palaidūnas“ grįš namo.