Turino „Juventus“ ekipai atstovaujantis portugalas jau ne vienerius metus stato savo verslo imperiją. Daug kam teko girdėti apie vardinius C.Ronaldo kvepalus ar įvairius drabužius, jis taip pat turi ir viešbučių tinklą. Visi šie dalykai yra siejami su jo prekės ženklu „CR7“.
Visgi futbolininkas pripažįsta, kad nors futbolo aikštėje jis jau yra pasiekęs beveik viską, versle jam dar yra kur tobulėti, tačiau jis planuoja vieną dieną ir čia būti geriausias.
„Aš vis dar myliu futbolą. Man patinka džiuginti sirgalius ir žmones, kurie mane myli. Tai nepriklauso nuo amžiaus, tik nuo mentaliteto.
Per paskutinius penkerius metus pradėjau mėgautis procesu, kuris yra už futbolo aikštės ribų. Tad kas žino, kas nutiks po metų ar dviejų.
Nenoriu nieko imituoti. Visuomet reikia būti savimi, bet visuomet galima atkreipti dėmesį į smulkmenas ir tai imti kaip pavyzdį. Tai galioja ne tik futbole, bet ir kitose sporto ir ne tik šakose. Geriausi atletai turi panašią darbinę etiką.
Net ir didžiausių kompanijų vadovai yra panašiai motyvuoti ir turi sunkiai dirbti, kad pasiektų savo tikslus. Spaudimas mane visuomet motyvuoja. Bet svarbiausia tai, kaip susitvarkai su tuo spaudimu.
Reikia visuomet savimi pasitikėti. Futbole turiu daugiau savikontrolės, žinau, ką galiu padaryti. Versle viskas yra sudėtingiau, priklausau ir nuo kitų žmonių, bet aš turiu gerą komandą. Tai bus iššūkis.
Tam, kad pasiekčiau viską futbole, man prireikė daugybės metų sunkaus darbo, atsidavimo ir aistros. Už futbolo pasaulio ribų dar nesu tiek pasiekęs, bet esu konkurencingas ir nemėgstu būti antras ar trečias, visuomet noriu būti geriausias. Ir tai padarysiu, šimtu procentų“, - teigia C.Ronaldo.