Nuo rugpjūčio 16 dienos paleidžiamus maršrutus aptarnaus įmonė „Kautra“, jais kursuos 15 Lietuvos gamintojo „Altas Auto“ pagamintų elektrinių mažos talpos autobusų.
Elektriniai autobusai kursuos 117-uoju maršrutu Pilaitė–Kriaučiūnai–Platiniškės; 118-uoju Pilaitė–Varnės gatvė–Pašilaičiai; 119-uoju Šiaurės miestelis–Antakalnis–Rokantiškės–Egliškės; 120-uoju Visoriai–Santariškės–Žaliųjų Ežerų gatvė–Kryžiokai; 121-uoju Santariškės–Mažieji Gulbinai–Didžiųjų Gulbinų gatvė ir 122-uoju Naujininkai–Kalnėnai–Guriai–Pavilnys–Naujoji Vilnia.
„Šių maršrutų laukė ne tik labiau nutolusiuose gyvenamuosiuose rajonuose, sodų bendrijose gyvenantys miestiečiai, bet ir Vilnius, nes jie tęsia sostinės viešojo transporto parko atnaujinimą ekologiškomis transporto priemonėmis, – pranešime cituojamas Vilniaus vicemeras Tomas Gulbinas. – Maršrutų vietovės parinktos atsižvelgiant į gyventojų skaičių teritorijoje, miesto plėtros planus, taip pat siekiant skatinti darnesnį ir patogesnį judėjimą po miestą“.
Pasak pranešimo, dar trys nauji maršrutai turi startuoti 2023 metų pabaigoje.
„Skatindami darnaus Vilniaus miesto vystymąsi tęsiame viešojo transporto paslaugų plėtrą – įdiegus visus naujus 9 maršrutus bendras viešojo transporto paslaugos pasiekiamumo rodiklis Vilniuje sieks net 92 procentus,“ – pranešime teigė JUDU („Susisiekimo paslaugos“) viešojo transporto organizavimo skyriaus vadovė Loreta Levulytė-Staškevičienė.
Jos duomenimis, metu Vilniaus miesto viešajam transportui keleivių vežimo paslaugas teikia trys įmonės, o „Kautra“ yra naujausia sistemos narė.