Pilotas teigė manantis, kad 57 m. instruktorius „apsimetė, kad snaudžia“ ir „tiesiog juokavo“, kai praėjusių metų birželį, netrukus po pakilimo iš Blekpulo oro uosto, nusviro jo galva ir jis susmuko.
Tačiau instruktorius, kuris prieš skrydį buvo „linksmas, kaip įprastai“, iš tikrųjų patyrė ūmų širdies nepakankamumą ir mirė lėktuvo „Piper PA-28-161“ kabinoje, rašo dailymail.co.uk.
Gyvybės išgelbėti nepavyko
Tik nusileidęs ir riedėdamas pakilimo ir nusileidimo taku, pilotas pastebėjo, kad jo kolega į nieką nereagavo, ir suprato, kad „kažkas negerai“.
Ataskaitoje rašoma: „Pilotas gerai pažinojo instruktorių ir manė, kad jis tik apsimetė, kad snaudžia, kol pilotas skraidė ratu, todėl tuo metu nemanė, kad kažkas negerai. Jis tęsė skrydį orlaiviu.“
Nusileidęs pilotas pastebėjo, kad jo kolega „vis dar snaudžia“, ir suprato, kad kažkas negerai.
Jis greitai davė signalą oro uosto ugniagesių komandai, kuri susisiekė su oro uoste dirbančia greitosios medicinos pagalbos medikų komanda.
Tačiau instruktorius jau nerodė jokių gyvybės ženklų ir jiems nepavyko jo išgelbėti, teigiama ataskaitoje.
Instruktorių kankino aukštas kraujospūdis ir nuo 2002 m. jis vartojo vaistus kraujospūdžiui mažinti, tačiau likus keturiems mėnesiams iki mirties jis lankėsi pas gydytojus.
Orlaivių avarijų tyrimų skyrius teigė, kad nuolat peržiūri sveikatos rekomendacijas, o dėl „retų“ nelaimingų atsitikimų, įvykusių skrydžio metu dėl širdies veiklos sutrikimų, „galima daryti prielaidą, kad šiuo metu viskas yra gerai“.