Jainas, gyvenantis Kembridže, Didžiojoje Britanijoje, teigia, kad buvo sužavėtas naujuoju automobiliu, tačiau džiaugsmas truko neilgai.
Jis pasakoja, kad kartu su žmona ir mažamete dukra buvo kelyje, kai staiga prarado vairo kontrolę. Laimei, jam pavyko pasukti į jų rajoną ir sustoti be incidentų, rašoma unilad.com.
„Jos buvo visiškai suakmenėjusios“, – apie žmonos ir dukros reakciją pasakojo Jainas. Pasak jo, jei būtų važiavę greitkelyje ir tai būtų nutikę, tai būtų buvusi katastrofa.
Nusipirkęs „Tesla“ automobilį vyras patyrė šoką
Paaiškėjo, kad Jainui priklausančios „Tesla Model Y“ priekinė dešinioji pakaba sugedo taip stipriai, jog automobilio dalys ėmė braukti kelią.
Automobilio remontas užtruko 40 valandų – reikėjo atkurti pakabą ir pakeisti vairo kolonėlę bei kitas dalis.
Galutinė remonto kaina Jainui siekė 14 000 JAV dolerių, kuriuos jis turėjo sumokėti iš savo kišenės, nes „Tesla“ atsisakė padengti išlaidas.
Automobilių gamintoja, priklausanti Elonui Muskui, kaltino „ankstesnius“ pakabos pažeidimus, dėl kurių, kaip teigiama, ir įvyko gedimas.
Problemos su „Tesla“ automobiliais
Tai ne pirmas kartas, kai „Tesla“ susiduria su klientų nusiskundimais dėl kokybės problemų. Vis dėlto specialistai rekomenduoja automobilį aptarnauti kas 19 300 kilometrų, siekiant išvengti tokių netikėtų situacijų.
Pastaruoju metu daugiausiai problemų kelia „Tesla Cybertruck“ modelis. Žiemos metu kai kurie vairuotojai pastebėjo, kad jo priekiniai žibintai greitai uždengiami sniegu dėl dizaino sprendimo, kuomet jie yra įrengti už išsikišusios atbrailos.
„Negaliu patikėti, kad „Tesla“ tiesiog nepagalvojo apie tai, kai priešais žibintus įrengė šią milžinišką lentynėlę, bet jei taip ir buvo, tai, tiesą sakant, siaubingas dizainas“, – komentavo vienas „Cybertruck“ savininkas.