Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
tas tesla senai ilsisi turetu buti muskas , o ne tesla ar shooda gamina tai kitam beda nori pakabhinti
ir svarbiausia tai įspėti proto draugus. Kai kas vardina informacines sistemos gedimus, lygtai kitos mašinos tokiu neturi. Kažkada taip ir moderniais dyzeliais gazdinosi.
A jau atrišo žiurnaliugas nuo grandines ,ir pasakei FAS
tikras kermošius runkelijoje. Didžiausi komentatoriai kaip visados nėra net lietęsi prie tokių mašinų. Ir įdomiausia, kad niekas net nesvarsto ar galėjo mašina būti pažeista mechaniškai, svarbiausia elektromobilis. Net nesvarbu kad tesla. Visi tokie patys.
Metus jau atvaziavau su savo tesla model 3, surinkimo kokybe, garso izoliacija labai aukšta lyginant su bmw ir lexus ka prieš tai vairavau, gedimu jokių per 22 000km kol kas nera. Važiuoju uz dyka ir labai patenkintas.
Laukiam BYD
Iškarto buvo aišku,kad elektromobiliai tai amžiaus afera.Vietoj papirtuko vasarai,kai esi labai turtingas galbūt.Ir garaže dar turi stovėti koks džipas su vidaus degimo varykliu.Bet daugiausei nuvilia mūsų žurnalistai,kasdien liaupsindami tą nesusipratimą.Kiek jiems turi sumokėti,kad niekam tikusi daiktą reikėtu taip liaupsinti.Jau dauguma atvirai atsisako gaminti,bankrotuoja.O stambiosios auto korporacijos vėl gryžta prie vidaus degimo varyklių.
@Edis su klaidom rašai berašti...
@Edis Jei būtų taip blogai, pusė Norvegijos nevažinėtų. Teslos dabar nepirkčiau dėl Musko paskutinių nesąmonių. Jei turi saulės elektrinę ant stogo, tai elektomobilis kas dienai nepamainoma mašina. Smagiai, tyliai važiuoja. Taip, ilgose kelionėse nepatogu. Bet kas dienai super.
@Monsieur ...nu,sako,kad ilgoje kelionėje ...nelabai.Priusai irgi.Žodžiu ilgai neužtruks suprasti apie benzininių aukščiausią lygį ir...statusą.Atsiprašau,kas pamilo elektrines.
Viskas butu puse velnio, bet, kada pradejo diegti neimanomus autonomous....yra aisku, kad tesla pries Japan, EU, China bus nusodinta.beje, musko "meile " rusijai jau yra desperacija ir gelbejimosi ratas. O marsas bus ,kaip komunistams komunizmas.genialus ligonis, kuris jau uzlipo ant trump padeto greblio...
tas mums priešas....
Toks apgailėtinas šiuolaikinės propagandos šūkis,primityvus kaip urvinių žmogbeždžionių.Nepatinka e-mobilis,nepirk,bet ne,būtina muską suminti purvan...
Turėjęs elektro ir hibridą
Turėjęs elektro ir hibridą
Iš patirties sakau nepirkti elektro ar hibrido. Lt servisams tai egzotika, neras gedimo, kiti iš serviso išvarys. O pas tiekėjus sumokesite didžiules sumas. Ikrovimas nepatogus. Kokiam užmiesti nerasi pakrovimo stotelių ir galėsi stumdyti laukais. Be to mašinai senstant baterija gesta ir nuvažiuoja vis mažiau km, kas pasekoje reikia pirkti nauja. Žiemą per šalčius neužsiveda, kai praeita žiema buvo didelis minusas ir važiuok i darba su truliku. Beje kompiutrris būna krečia nesąmones ir negalima pasitikėti, būna dėl tipo saugumo užrakina ar užblokuoja. Grįžau prie benzino. Velniop tas eko mašinas.
@Turėjęs elektro ir hibridą Vazineju jau su antra elektrine. Rašai pievas, nebent turėjai kokį Leafą, taip, žiemą nuvažiuoja mažiau, bet nematau tame problemos. Niekad nesivelku paskui fūras, važiuoju maksimaliu leistinu greičiu. O kad liečia elektronikos kaprizus, tai juos turi absol visi nauji automobiliai, nepriklausomai kuo varomi. Gaila, bet vokiškų kokybė nusirito žemyn.
@Turėjęs elektro ir hibridą Dauguma hibridų nėra kraunami, tai neatrodo jog turi supratimą apie ką rašai, galvoj košė.
"Neužsiveda" senos mašinos su starteriu, hibridai jau gal 10 metų starterių neturi.
Nors taip, baterija yra bet kokios mašinos bėda. Tik neįkraunamo hibrido ji maža ir ne karvę kainuoja, o šiaip toyotos hibridai pačios patikimiausios mašinos, nėra lygių. Kai Vasia iš garažiuko prie jų nelenda, tai tik privalumas.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų