Paaiškėjo, kad automobilis per naktį buvo paliktas plovykloje, todėl atsiimti jo iškart grįžus nebuvo galimybių.
Antradienį dienos pabaigoje BMW X5 markės automobilis buvo grąžintas savininkui, tačiau kelios detalės verčia sunerimti.
Pauliui buvo pranešta, kad apie 17 valandą, jo automobilis bus grąžintas. Jį autovežiu atvežė iki pat veterinaro namų, tačiau tuomet įtarimą sukėlė iš mašinos lašantys tepalai ir sutrikusi elektronikos sistema.
Automobilis buvo išvežtas į autoservisą, kur apžiūros metu buvo nustatyta, kad šie trūkumai atsirado dar iki automobilio palikimo minėtoje aikštelėje.
Pats Paulius pripažįsta, kad šie trūkumai galėjo atsirasti ir anksčiau. Jis teigia, kad visos istorijos nebūtų buvę, jeigu darbuotojai nuo pat pradžių būtų stengiasi surasti jo automobilį ir paaiškinę iškilusią situaciją.
Savo „Facebook“ paskyroje Paulius rašo:
„Po 84 valandų be automobilio pagaliau jis pas mane... Visų pirma, labai ačiū draugams, kurie visas dienas skolino automobilius. Išvados iš serviso tokios: automobilio rasti gedimai buvo seni. Na, deja aš jų nepastebėjau, bet gali būti, negaliu to neigti. Juk tai automobilis, kurių gedimai atsiranda dažniausiai staiga.
Situacija galėjo būt ir tokia, kad tarkim, jūs turite tvarkingą automobilį, paskolinate savo draugui, kuriam važiuojant iki parduotuvės jis sugenda. Gali taip būti? Manau gali, tikrai ne iš blogos valios... Tačiau viso mano ieškojimo ir nepasitikėjimo „Unipark“ nebūtų buvę, jeigu būčiau su automobiliu parvažiavęs namo ir jau iš ryto pamatęs, kad bėga tepalai (nes tai galėjo atsitikti važiuojant namo pačiam).
Labai smagu, kad pati direktorė pradėjo domėtis visa situacija ir sprendė žmogiškai. Žinoma šios istorijos nebūtų jeigu darbuotojai būtų tai darę nuo pat pradžių. Neturiu jokių piktumų prieš „Unipark“, nes pykčio aš niekada prieš nieką nelaikau. Linkiu sėkmes turėti profesionalų personalą.“
Vykdančioji „UniPark“ direktorė Eglė Šimkevičienė teigia, kad dėl šio incidento kalta žmogiška klaida, tačiau už patirtus nepatogumus nukentėjusiems bus atlyginta.
„Kaip p. Paulius Morkūnas minėjo, jis buvo užsisakęs paslaugą „Blic+“ – saugojimo metu mes pasirūpiname automobilio nuplovimu.
Apgailestaujame, kad įvyko apmaudi žmogiška klaida užrašant, kada automobilis turėtų būti pristatytas atgal į stovėjimo aikštelę oro uoste. Deja, naktį nepavyko susisiekti su plovykla, kurioje stovėjo p. Pauliaus automobilis, ir perduoti jo savininkui.
Susisiekėme su automobilio savininku ir sutarėme dėl jo pristatymo. Be abejo, visas patirtas išlaidas p. Pauliui kompensuosime. Labai atsiprašome Pauliaus Morkūno ir jo šeimos dėl sukeltų nepatogumų", – komentare teigia ji.