Incidentas įvyko eilinę trasos veikimo dieną, kai kiekvienas norintis gali atvykti ir už tam tikrą mokestį išbandyti trasą su nuosava transporto priemone. Nesvarbu, ar tai būtų automobilis, motociklas, furgonas ar net autobusas.
Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.
Vaizdo įrašas iš „Porsche“ salono ir iš trasos šono rodo, kad automobiliai artėjo prie siauresnės trasos vietos. BMW, matyt, pastebėjęs artėjantį greitesnį automobilį, šiek tiek pasitraukė į dešinę, lyg norėdamas užleisti kelią.
Vis dėlto vos tik „911 GT3 RS“ bandė jį lenkti iš kairės, BMW netikėtai pasuko į tą pačią pusę, tarsi atlikdamas lenktynėse žinomą PIT manevrą.
Pasekmės – katastrofiškos: „Porsche“ trenkėsi į apsauginę tvorą, o netrukus jį iš šono taranavo BMW. Smūgio metu „Porsche“ sprogo ir tapo liepsnojančiu ugnies kamuoliu.
Vaizdo įrašuose matyti, kad nuo smūgio vienas „Porsche“ priekinės važiuoklės mazgas nuskriejo net 30 metrų nuo įvykio vietos. Automobilio priekinė dalis buvo nuplėšta iki pat priekinės pertvaros. BMW patyrė mažiau matomų pažeidimų, bet buvo ne mažiau nuniokotas.
Natūralu, internete kilo ginčas, kas kaltas. Vieni sako, kad BMW vairuotojas pavojingai kirto „Porsche“ važiavimo trajektoriją, o kiti – kad „Porsche“ vairuotojas buvo per daug agresyvus ir nekantrus.
Vis dėlto ekspertai primena, kad tokiose sesijose laimėtojų nebūna, todėl bet koks pavojingas manevras dėl poros papildomų sekundžių yra paprasčiausiai neatsakingas.
Nors abu vairuotojai liko gyvi, abiejų patirti nuostoliai gali būti milžiniški. Nürburgringas – techniškai viešasis mokamas kelias, tačiau dauguma draudimo kompanijų jame patirtas žalas laiko nepadengiamomis.
Be automobilio remonto (ar pakeitimo) sąskaitų, abiem vairuotojams taip pat bus pateikta sąskaita iš trasos valdytojų už pažeistas apsaugines tvoras ir kitus nuostolius.