Dar prieš startą trumpame bandomajame ruože ralio meistrai demonstravo panašų tempą, o jau pirmajame greičio ruože V. Žala padarė klaidą – užgesino „Škoda Fabia RS Rally2“ variklį ir atsiliko nuo Vlado Jurkevičiaus. Pastarasis su šturmanu Aisvydu Paliukėnu sėkmingai išnaudojo pirmąją ralio pusę ir laikė lyderio poziciją iki septintojo ruožo.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
„Pradėjau dviem klaidom, supratau, kad reikia išjungti visus saugiklius. Bet spaudimas – įdomi patirtis“, – atviravo V. Žala.
Antroje ralio pusėje V. Žala po truputį mažino atsilikimą, kol galiausiai paskutiniame greičio ruože ne tik išsiveržė į priekį, bet ir užsitikrino užtikrintą – beveik 16 sekundžių – persvarą. V. Jurkevičius, nors paskutiniame ruože atakavo maksimaliai, finišą pasiekė be kairiojo sparno ir pripažino, kad be varžovo klaidos šansų laimėti nebuvo.

Trečiąją vietą užėmė Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu – stabiliai greitai važiavę viso ralio metu, jie lyderiams nusileido kiek daugiau nei pusę minutės.
Atkakli kova vyko ir tarp vienos ašies varomų automobilių. Čia triumfavo Marko Buteikio ir Tito Čapkausko duetas, vos penkiomis sekundėmis aplenkęs Andrejų Apočkiną su Ana Šachsuvarova. Treti – broliai Irmantas ir Edvinas Buivyda.
Daug dėmesio sulaukęs svečias iš JAV Markas Piatkowskis kartu su Andriu Malnieksu galiausiai atsiliko beveik keturiomis minutėmis ir finišavo už lyderių dešimtuko. Ralio nebaigė net 20 ekipažų – kai kuriuos sustabdė techninės problemos, kitus – klaidos trasoje.