• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar žmonės, kurie perka galingus ir greitus automobilius nekreipia dėmesio į vidutines kuro sąnaudas? Daugeliui gali atrodyti, jog kuro sąnaudų rodikliai yra visiškai nesvarbūs. Juk jeigu gali įsigyti galingą mašiną, tikrai gali nesukti galvos ir dėl kuro sąnaudų, ar ne?

Ar žmonės, kurie perka galingus ir greitus automobilius nekreipia dėmesio į vidutines kuro sąnaudas? Daugeliui gali atrodyti, jog kuro sąnaudų rodikliai yra visiškai nesvarbūs. Juk jeigu gali įsigyti galingą mašiną, tikrai gali nesukti galvos ir dėl kuro sąnaudų, ar ne?

REKLAMA

Vis dėlto, automobilių gamintojai puikiai žino, jog net ir aukščiausios prabangos modeliai arba tie, kurie gali priversti žemę suktis greičiau, turi sugebėti pasiūlyti galimybę su vienu degalų baku įveikti patenkinamą atstumą.

Bugatti Chiron

Įspūdingas „Bugatti“ kūrinys turi W formos, 16 cilindrų benzininiu varikliu, gebančiu išvystyti 1500 arklio galių. Gamintojo teigimu, šis automobilis 100 kilometrų turėtų suvartoti 22,5 litro degalų.

Vis dėlto, Jungtinių Valstijų aplinkosaugos agentūra, kuri išmatuoja kiekvieno automobilio apetitą degalams teigia, jog 100 kilometrų šis brangus automobilis suvartoja šiek tiek mažiau – tik 21,4 litro degalų.

REKLAMA
REKLAMA

Bugatti

Hennessey Venom GT

Galima sakyti, jog „Venom GT“ yra tiesioginis konkurentas „Bugatti Chiron“. Tiek šis, tiek prancūziškas superautomobilis buvo sukurtas tam, jog galėtų pagerinti greičio rekordus.

REKLAMA

„Venom GT“ komplektuojamas su 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išspaudžia 1262 arklio galias ir leidžia automobiliui pasiekti net 435 km/val. maksimalų greitį.

Gamintojas teigia, jog 100 kilometrų šis „mažylis“ suvartos vos 14,8 litro degalų. Tuo tarpu realiame pasaulyje vidutinių kuro sąnaudų rodiklis siekia 23,8 litro.

Venom GT

Koenigsegg Regera

Dar vienas aukščiausios lygos automobilis, kuris gali viršyti 400 km/val. greitį. Gamintojas teigia, jog iki 100 km/val. šis automobilis įsibėgėja vos per 2,8 sekundės, turi vieno bėgio transmisiją ir 1500 arklio galių išvystančią jėgainę.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi tai yra hibridinis automobilis, 100 kilometrų jis suvartoja vos 13,9 litro degalų.

Koenigsegg

La'Ferrari

Naujos kartos superautomobilis, kuris elektros motorus išnaudoja ne ekologijai, o didesniam greičiui pasiekti.

„La'Ferrari“ turėdama 963 arklio galias išvystančią hibridinę jėgaine pasižymi pakankamai kukliu apetitu kurui.

100 kilometrų itališkas galiūnas suvartos 16,8 litro degalų.

Ferrari

Pagani Huayra

Horacio Pagani – itališkos markės įkūrėjas, visuomet skiria didžiulį dėmesį įvairiausioms smulkmenoms, išskirtinėms detalėms. Ne veltui šie automobiliai atrodo kaip itin prabangūs aksesuarai, papuošalai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nepaisant itališkos ekstravagancijos, šalia galinės ašies montuojamas „AMG“ specialistų sukonstruotas variklis, išvysto ne tik 730 arklio galių, bet ir pasižymi pakankamai mažu apetitu. 100 kilometrų jis suvartoja 20 litrų degalų. Ir tai yra ne gamintojo nurodytas rodiklis.  

Pagani

Auto Union Type C

Trumpam nusikelkime į laikus, kuomet greičiausi pasaulio automobiliai atrodė žymiai kukliau. „Auto Union Type C“ buvo komplektuojamas su 6 litrų, 520 arklio galių ir 853 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu, kuris itin lengvam automobiliui leisdavo pasiekti 340 km/val. greitį.

REKLAMA

100 kilometrų šis automobilis suvartodavo ne mažiau kaip 60 litrų, tad 200 litrų bako užtekdavo nuvažiuoti labai trumpą distanciją.

Audi Union

Porsche 919 Hybrid

Tai nėra tas automobilis su kuriuo galėtumėte atvažiuoti į automanų susitikimą. Tai yra lenktyninis automobilis, kuris keletą metų dominavo ilgųjų nuotolių čempionate.

Hibridinę jėgainę turintis bolidas 24 valandų Le Mano lenktynių metu turėjo savo degalų baką papildyti 30 kartų, iš viso suvartodamas 1 893 litrus.

REKLAMA

Tai reiškia, jog 100 kilometrų šis galiūnas suvartoja maždaug 35 litrus degalų.

Porsche 919

Formulė 1

Autosporto karalienė, kuri visuomet stengiasi, jog šioje sporto šakoje dalyvaujančios mašinos turėtų pažangiausias technologijas.

Šiuo metu čempionate dalyvaujantys bolidai kiekvienoms lenktynėms gauna po maždaug 150 litrų degalų. Atsižvelgiant į tai, jog vidutinė lenktynių distancija siekia 305 kilometrų, vidutinės šių bolidų kuro sąnaudos siekia maždaug 46 litrus 100 kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Palyginus su milžiniško pajėgumo atmosferiniais agregatais, kurie dominavo prieš 20 metų, modernių bolidų sąnaudos atrodo juokingos. Anksčiau Formulės 1 bolidai 100 kilometrų suvalgydavo 75 - 90 litrų degalų.

F1

KamAZ-4326-9 VK

Dakaro monstras, kuriam pasipriešinti yra pakankamai sunku. Šiuose sunkvežimiuose „Kamaz“ komanda naudojo amerikietiškus „Cummins“ dyzelinius motorus, kurie pasižymi didesniu efektyvumu bei mažesniu darbiniu tūriu. Vis dėlto, sunkų sunkvežimį išjudinti turintis motoras 100 kilometrų suvartoja nuo 70 iki 140 litrų.

Kamaz

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų