• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienis visuomet yra ta diena, kuri daugeliui kelia nemažą neigiamų emocijų kiekį, ypač jeigu savaitgalis buvo smagus ir turiningas.
Energingai pradėti darbo savaitę pavyksta ne kiekvienam, bet ne kiekvienas tai stengiasi ir padaryti. Automobilių gamintoja „Mercedes Benz“, norėdama praskaidrinti lietingą ir niūrų pirmadienio rytą, mus pakvietė į „Mercedes Benz Star Experience“ renginį, kuriame mūsų laukė ne tik naujausi šios markės modeliai, bet ir keletas itin gardžių skanėstų. Vienas iš jų – naujutėlis „AMG GT C“ kabrioletas, kuris kaip it brangus meno kūrinys stovėjo renginio svečiams skirtoje palapinėje.

Pirmadienis visuomet yra ta diena, kuri daugeliui kelia nemažą neigiamų emocijų kiekį, ypač jeigu savaitgalis buvo smagus ir turiningas.
Energingai pradėti darbo savaitę pavyksta ne kiekvienam, bet ne kiekvienas tai stengiasi ir padaryti. Automobilių gamintoja „Mercedes Benz“, norėdama praskaidrinti lietingą ir niūrų pirmadienio rytą, mus pakvietė į „Mercedes Benz Star Experience“ renginį, kuriame mūsų laukė ne tik naujausi šios markės modeliai, bet ir keletas itin gardžių skanėstų. Vienas iš jų – naujutėlis „AMG GT C“ kabrioletas, kuris kaip it brangus meno kūrinys stovėjo renginio svečiams skirtoje palapinėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz (22)


„Mercedes Benz Star Experience“ – gamintojo iniciatyva organizuojamas renginys, kuris aplanko beveik visas senojo žemyno šalis ir joje surengia išskirtinį ir išsamų pristatymą su vokiečių kompanijos produkcija. Kadangi „Mercedes Benz Star Experience“ į Lietuvą atvyksta ne pirmą kartą, o ir šiame kukliame festivalyje lankomės ne pirmą kartą, puikiai žinojome kas mūsų laukė.

REKLAMA

Mercedes Benz (49)


Renginio organizatoriai norėdami pademonstruoti gaminamų automobilių technologinius pranašumus, siūlė susipažinti su realiomis sąlygomis veikiančiomis elektroninėmis pagalbininkėmis : „Intelligent drive“ („Collision prevention assist“, „360 Camera“, „Distronic“); „Offroad Drive“ („Physical limits“, „Assistance systems (4ETS)); „Safety Experience“ („Technical Features“, „Safety Features“, „Driver Training“); „Agility Course“ („Dynamic Features“, „Driving Performance“, „Driving Emotions“), kurių dėka pavyks išvengti itin nemalonių situacijų. Vis dėlto, mums labiausiai rūpėjo tik viena – išbandyti „Mercedes – AMG“ šeimos modelius, kurių šį kartą buvo net penki : „Mercedes Benz GLE  43 AMG“ kupė , „E 43 AMG“, „GLA 45 AMG“, „C 43 AMG“ kupė ir „E 63 AMG“. Labai rimtas ir talentingas sąstatas, kurį mums leido išbandyti ne pačioje greičiausioje, ne pačioje sudėtingiausioje slalomo trasoje.

REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz (39)


Kaip ir pridera, bandomieji važiavimai slalomo trasoje būna labai trumpi. Dėl itin gausaus dalyvių skaičiaus ir organizatorių noro leisti visiems suteikti galimybę bent pasėdėti už „Mercedes Benz – AMG“ automobilių vairo, su kiekvienu modeliu galėjome apvažiuoti vos du slalomo trasos ratus. Mažai? Labai, tačiau pirmąjį įspūdį ši pažintis leidžia susidaryti.
Vikruolis
Taip jau atsitiko, jog iš pradžių sėdome už „GLA 45 AMG“ vairo. Po visureigiška išvaizda slepiasi automobilis, kuris techniškai yra identiškas „A 45 AMG“ – keturi varomieji ratai, automatinė pavarų dėžė, itin pajėgus benzininis variklis su turbina ir spragėsius kepanti išmetimo sistema.
Įsirangius į kūną apgaubiančias sėdynes, priešais akis pasitinka mažo diametro vairas, kompaktinės klasės modeliams būdingas interjeras, kuriame aukštos kokybės medžiagos nėra itin dažnas reiškinys, tačiau tai smulkmenos į kurias nekreipi dėmesio, nes netrukus galėsi išnaudoti „Sport+“ ir „Race“ važiavimo režimus.
Pirmasis išvažiavimas – pažintinis. Vairavimo instruktoriai iš Vokietijos norėdami supažindinti su trasa, visus dalyvius kaip mažus ančiukus išleido į dviejų pažintinių ratų kelionę. Kadangi trasa nebuvo itin ilga ar reikalaujanti beprotiškai sukinėti vairą į kairę ar į dešinę, netrukus jau stovime prie starto linijos ir laukiame kada paeiliui mus išleis į trasą.
Dėl saugumo sumetimų dalyviai buvo išleidžiami į trasą su tam tikromis pertraukomis. Vienam dalyviui išvažiavus, sekantis dalyvis į trasą buvo išleidžiamas tik tuomet, kai prieš tai išvažiavęs dalyvis pasiekdavo trasos vidurį. Tokiu būdu buvo sudaromas saugus atstumas tarp vairuotojų, kurie trasą nenorėjo įveikti kaip Michaelis Schumacheris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuotrauka (23)


Taigi, lengvas spustelėjimas ir „GLA A45 AMG“ šokteli į priekį, o šį veiksmą palydi keletas itin sodrių ir ausį kaitinančių garsų iš išmetimo sistemos. Suktelėjimas į kairę, suktelėjimas į dešinę, staigus spustelėjimas stabdžiais, sukame vairą į kairę ir išvažiuojame iš 180 laipsnių posūkio į trumpą tiesiąją, kurios pabaigoje laukia dar viena kliūtis, o už jo – sprintas link finišo. Trasa greita, leidžianti suprasti kaip greitai automobilis nori ir gali keisti trajektoriją. Be to, trumpi atstumai tarp greitėjimo ir stabdymo zonų leidžia išsiaiškinti kokio efektyvumo ir stabdžių sistema, pavarų dėžė ir variklis.
Važiuojant „Sport+“ režimu, kompaktiškasis „GLA 45 AMG“ nustebino savo miklumu, veržlumu ir pakankamai staigiomis reakcijomis į norą keičiant važiavimo kryptį. Stabdžių pedalo eiga trumpa, bet neleidžianti užblokuoti ratų. Vienintelis priekaištas – pavarų dėžė, kuri galėtų truputėlį greičiau reaguoti į akceleratoriaus paspaudimus.
Antrasis ratas – „Race“. Iš pradžių įjungti šį režimą šiek tiek bijojome, nes kelio danga šlapia, tad itin pajėgus automobilis priartėjęs prie ribos gali pradėti elgtis neprognozuojamai. Išvažiavus su automobiliu į trasą, netrukus įsitikinau, jog „Race“ režimas elektronines pagalbines sistemas į vakarėlį stengiasi pasikviesti tik pačiu reikiamiausiu momentu. Posūkiuose buvo juntama kaip priekinė dalis ant šlapios dangos prarado dalelę sukibimo, o 180 laipsnių posūkyje, elgiantis šiek tiek agresyviau, priekinė dalis demonstruoja norą slysti į šoną.

REKLAMA

Nuotrauka (7)


E43 AMG
Metas keistis automobiliais. Šį kartą mūsų laukė „E 43 AMG“ – vienu laipteliu žemiau stovintis sedanas, kurio tiesioginis konkurentas yra „Audi S4 arba „BMW 340i“.
Žvelgiant į automobilį ir į jo vidų – sunku pastebėti sportiškų akcentų, kurie yra būdingi „AMG“ modeliams. Galbūt taip yra dėl to, jog „E 43 AMG“ privalo būti aukso viduriuku tarp komforto ir sportiškumo? Galbūt.
Įsėdus į šią modelio versiją apima noras ne elgtis chuliganiškai, o įsijungti masažuojančių sėdynių funkciją, klausytis mėgstamos grupės albumo ir tiesiog važiuoti greitkeliu. Po itin miklaus ir energingo „GLA A45 AMG“, raudona spalva nudažytas „E 43 AMG“ atrodė minkštas ir purus it debesėlis. „Sport +“ režimu vairo reakcija – lėtesnė, akceleratorius ir pavarų dėžė – vangesnė, pakaba – taip pat pastebimai minkštesnė, posūkiuose linkusi leisti kėbului šiek tiek pasvirti į šoną. Be to, jis ne toks vikrus kaip aštrių morkų privalgęs „GLA 45 AMG“.

REKLAMA

Nuotrauka (22)


GLE 43 AMG
Šis automobilis tapo savotišku siurprizu. Visų pirma – pažvelgus į tokį masyvų automobilį, iškart supranti, jog slalomo trasoje jam seksis taip pat puikiai kaip ir Algirdui Butkevičiui per Prezidento rinkimus. Tačiau vikrus važiavimo režimo perjungimas į „Sport+“ ir stebimės kaip „GLE 43 AMG“ trasoje elgiasi ne ką prasčiau negu „E 43 AMG“. Žinoma, sėdint už vairo junti, jog jis yra aukštesnis, tačiau manieromis jis mažai kuo nusileidžia prieš tai vairuotam sedanui.
Kaip bebūtų keista, „GLE“ ir „E“ turi labai daug panašumų : jų charakteristikos, dinaminės savybės, elgesys posūkiuose ir variklio skleidžiamo garso užslopinimas išduoda, jog turite biudžetinę „AMG“ modelio versiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuotrauka (17)


C 43 AMG
Dar vienas modelis, kuris patenka į biudžetinių „AMG“ modelių būrį. Tačiau kitaip negu „E 43 AMG“ ir „GLE 43 AMG“, C klasės kupė jaučiasi gyvesnis, energingesnis ir labiau pasiryžęs posūkį įveikti stabiliau ir užtikrinčiau. Be to, kupė kėbulą turintis modelis teikiamais pojūčiais labai primena grynakraujį „AMG“ kūrinį – „GLA 45 AMG“.
Kitokius pojūčius suteikęs „C 43 AMG“ nustebino labiau negu tikėjomės, nes išbandžius „E 43 AMG“ ir „GLE 43 AMG“, kurie labiau primena itin patogų krėslą, „C“ klasės šeimos narys elgiasi stabiliau, priekinė automobilio dalis energingiau neria į posūkį, o trumpesnė ratų bazė leidžia mikliau keisti trajektoriją - automobilis slalomo trasoje jaučiasi kaip žuvis vandenyje.

REKLAMA

Nuotrauka (24)


E 63 AMG
Modelis, už kurio vairo norėjosi atsisėsti labiausiai. Daugelio entuziastų išgirtas, naujos kartos E klasės „AMG“ modelis į itin greitų super-sedanų segmentą įsiveržė su 570 AG išvystančiu motoru ir keturių varančiųjų ratų pavara bei plačiai nuskambėjusiu „Drift“ režimu, kurio įjungti mes negalėjome.
Perprasti šio automobilio valdymo savybes ir sugebėjimus – reikėtų žymiai daugiau laiko, tačiau suprasti ką jis gali ir kokio kalibro automobilis „E63 AMG“ – užteko vos įveikus pirmąjį posūkį. 8 cilindrų pajėgumas – stulbinantis. Tai, kaip 8 cilindrų motoras sugeba reaguoti į akceleratoriaus komandas ir kaip jis žaibiškai pradeda automobilį stumti į priekį – nerealus.  Jokio turbinų vėlavimo, jokio delsimo – akceleratorius kaip mygtukas – paspaudi ir skrendi it kulka.
„Sport+“ režimu elektroninės pagalbininkės leidžia minimalų galinės dalies slydimą, tačiau norint tai padaryti, į posūkį reikia įvažiuoti labai agresyviai. Kai kurie renginio dalyviai nestokojo drąsos ir įvairiausiais būdais bandė priversti automobilį slysti šonu, tačiau „E 63 AMG“ įdiegtos pagalbininkės labai greitai užgesindavo ką tik kilusį gaisrą.
Nepaisant to, kad kelio danga buvo šlapia, keturių varančiųjų ratų sistemos pagalba automobilis važiuoja kaip traukinys bėgiais - stovi kaip įkaltas.

Nuotrauka (5)


GALERIJA


GALERIJA 2


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų