Ar nuo pat pirmojo epizodo pasirodymo galvojote, jog „Krebždė Krebžda“ išaugs į kanalą, kuris turės tūkstančius prenumeratorių?
Simonas - Tiesą sakant, nuo pačio pirmojo epizodo turėjau gana didelį norą kanalą nepalikti stovėti vietoje. Visada galvoje tupėjo idėja realizuoti kažką kito - įdomaus. Kaip dauguma, kurdami tikimės rezultato, kad darbas būtų įvertintas. Tačiau turėkime omenyje, kad kanalas tik pradeda po truputį rinkti apsukas, rodyti kažkokius rezultatus, kurie nors ir kokie maži bebūtų dideliame „Youtubo“ plane, mus džiugina.
Kaip manote, dėl kokios priežasties turite tiek daug žiūrovų?
Simonas - Lyginant su esamais lietuvių kanalais, mums dar porą metelių teks pastenėti. Tačiau esminė formulė manau paprasta - rodyti tai, ką tu nori ir kaip tau norisi. Manau visiems patinka žiūrėti kanalus, kuriuose individualumo daugiau nei kokybės - tuo jie ir sudomina. Taip pat, jeigu filmuoji, kaip užsiimi nevisai legalia veikla, tai tuo labiau auditorijai patiksi, nors derėtų paminėti, kad mes tokia veikla neužsiimame.
Vaizdo siužetų kūrimas – smagus laisvalaikio praleidimas ir savęs realizavimas ar rimtesnė veikla iš kurios norėtumėte nevaržomai gyventi?
Simonas - Smagia veikla pavadinti tai, nesiverčia liežuvis. Kai reikia peržiūrėti apie 500 GB medžiagos, arba į žmonių kalbą išvertus - apie 32 valandas filmuotos medžiagos sukarpyti ir sudėlioti į vieną istoriją, kuri keičiasi kiekvieną savaitę. Kaip visada būna smagių video siužetų kūrimų, tenka ir galvą laužančių apturėti, tačiau apibendrinant, pati veikla greičiau padeda save realizuoti - juk niekas neverčia jų kurti. Ne su uždarbiavimo idėja kuriama medžiaga, o greičiau parodyti ką veikiame ir su kuo tai valgome. Pačius į reikalą įtraukė vaizdo siužetai, tai kodėl gi dar daugiau žmonių neįvėlus į šitą judesį.
Didžiausią dėmesį skiriate ne tik driftui, bet ir įvairiems techniniams dalykams. Norite parodyti ne tik kaip smagu vairuoti šonu slystantį automobilį, bet ir iš dalies išmokyti žiūrovus ko reikia norint turėti driftui skirtą automobilį?
Simonas - Galimai patiems nusibodo matyti gražius paveikslėlius be jokio konteksto. Filmuojame, tai ką darome, o tik „šerimu“ tikrai neužsiimame. Slidu atsakyti, kad kažką bandome išmokyti, kai patys mokomės ir „degame“ ant savo daromų klaidų. Puikiai suprantame, kad niekas nenori matyti tik šonaslydį ar automobilio tvarkymą, todėl ieškomas kompromisas. Greičiau parodome, ko galima tikėtis ir su kuo valgoma ta pigiausia drifto duoną, kadangi biudžetas pas mus nulinis tai ir duona karti. Kas skaito tarp eilučių tikrai supras, kad rodomos modifikacijos mašinai ne šiaip sau, o tam, kad žinotų, kur gali patys pasireikšti, o kur savo pinigų taupyti nevertėtų, dėl grąžinamų emocijų kiekybės trasoje, savo saugumo ir ateityje skaičiuojamų valandų garaže, kurios tikrai laikui bėgant nusibos. Visada geriau daryti gerai ir vieną kartą nei neklausant patarimu tikėtis stebuklų, kurių tikrai nebus. Mašina už 350 europietiškų ir slys, kaip mašina už tokius pinigus, o mūsų bolidai yra biudžetiniai variantai protingų projektų (medium buildai), jie daromi su protu ir tik reikalingomis investicijomis, todėl jie atsiperka tik pozityviomis emocijos jau per kelis kartus, nes čia taupantys žmonės moka du kartus.
Nuotraukos autorius - Vilmantas Raupelis
Kodėl pasirinkote būtent driftą, o ne, pavyzdžiui, žiedą ar slalomą?
Simonas - Sudomino internete keliami vaizdo įrašai iš Jungtinių Valstijų ir Rusijos, būtent jų rodomi vaizdai, žieminės drifto kultūros ypatybės, labiausiai pastūmėjo užsiimti šia veikla. Prioritetas veiklos pasirinkime buvo svertas tarp gaunamų emocijų ir investuoto laiko, kurį biudžetinis driftas laimėjo. O su žiedu ar slalomu neteko susipažinti. Mažokai kuo domina iš toli bežiūrint šias sporto šakas.
Atsižvelgus į Lietuvos drifto areną, joje didžiąją dalį sudaro „BMW“ automobiliai. Tavo nuomone, kodėl?
Simonas - Galiu papasakoti, kodėl būtent aš pasirinkau šį automobilį. Esminiai pasirinkimai drifto bolido yra paprasti: mašinos bei jos dalių kainą, prieinamumas ir biudžetas.
Norėdamas užsiimti šia veikla turi kelis pasirinkimus:
- BMW 3 klasės
- Opel Omega
- Ford Sierra
- Kiti galimi biudžetiniai beater‘iai
Rinkdamasis bolidą, iš pradžių labiausiai domėjausi „Sierromis“, dėl juose esamo individualaus cinkelio - juk tai slystantis „Fordas“, o tai jau kažkas kito. Tačiau kuo toliau pradedi domėtis dalių prieinamumu, jų kaina, tuo greičiau supranti, kad visi kiti variantai tampa egzotikomis, o „kregždė“ - tai tautovežis, kuris atitinka visus kriterijus kuo puikiausiai.
Tad kokius privalumus turi 3-iukas? Naudotos dalys yra nesumąstomai prieinamos. Kiekvieno garažo kolektyvas, bent po dvi „krebždes“ išsiardę garaže turi. Visos dalys yra už prieinamą kainą ir visos modifikacijos jau iki kaulo nušlifuotos ir atidirbtos. Nusiperki ir visas darbų planas yra, telieka tik susidėti viską ir važiuoti!
Kokie artimiausi planai „Krebždė Krebžda“ kanalui? Galbūt pradėsite turinį pateikti anglų kalba?
Simonas - Artimiausi planai paprasti - didiname apsukas, dažniau keliame vaizdo klipus. Laikui bėgant geriname kokybę ir kuriame kolektyvą entuziastų, galimai užsiimsime veiklų organizavimu. Anglų kalba kurti nesiruošiu, kadangi esamų emocijų anglų kalba nesugebėsime pateikti. Tiesiog nematome tikslo. Viskas nuplauktų veltui, o piniginiu atžvilgiu, po truputį, atsiranda mus remiantys bendraminčiai: reikalais su lipdukais padėjo „Limpa“ kolektyvas, kuris vis dar padeda lipdukus dalinti nemokamai. Su projekto technine puse, padėjo Andrius Šileika su savo „Shilas Metal“ veikla, tai vienas iš retesnių žmonių, kuriam užtenka kantrybės papasakoti, kaip ir kodėl reikia daryti. Ne paslaptis, kad jeigu kas ir turės atsakymą susijusį su „kregžde“ tai tikrai tas žmogus bus jis. Nesenai po avarijos visą automobilio priekį padovanojo „Muko Dalys“, kuriam tiesiog nebuvo gaila paremti mūsų veiklą. Trumpai tariant - būtent to ir tereikia, lengvo palaikymo, kad mašina važiuotų tiesiai ir stabiliai ir retkarčiais būtų iš ko ją pamaitinti. Šiai dienai jokių drastiškų permainų nemąstome, kurios paveiktų mūsų kuriamus video siužetus.
Naujausią epizodą galite peržiūrėti žemiau, o norintiems daugiau - keliaukite į „
Krebždė Krebžda“ kanalą.
Pagrindinės nuotraukos autorius - Vilmantas Raupelis.