Renginio organizatoriai iš Lietuvos žurnalistų autoklubo pasirūpino, kad šiemet varžybos taptų tikra benzingalvių švente. Trasose pasirodė ne tik šiuolaikiniai sportiniai BMW, „Toyota“, „Audi“ ir net 775 AG išvystantis „Porsche Taycan Turbo S“, bet ir legendiniai „Porsche 911“ modeliai bei klasikiniai automobiliai.
„Tokią technikos įvairovę ir lygį matome pirmąkart – tiek sportiniai automobiliai, tiek vairuotojų meistriškumas kūrė išskirtinę varžybų atmosferą“, – sakė autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.

„Press“ įskaita: 12-oji pergalė ir finišas per šimtąsias
„Press“ įskaitoje – žurnalistams skirtoje grupėje – nugalėtojais tapo Renaldo Gabarto ir Vinco Gerdžiūno ekipažas, vairavęs „Audi RS3“. Tai jau dvyliktoji pergalė R. Gabartui „Press Rally“ istorijoje.
„Nors esame patyrę, vis tiek netrūko jaudulio. Kačerginės startas buvo rimtas iššūkis, net ir mes darome klaidų“, – po finišo kalbėjo R. Gabartas, priminęs, kad bendroje įskaitoje jų ekipažas šiemet net nepateko į dešimtuką, nors „Press“ klasėje buvo greičiausias – tai esą rodo vis augantį varžybų lygį.
„Press2“ klasėje Matas Buzelis ir Mantas Venckus („Toyota MR2“) triumfavo vos 0,26 sek. persvara prieš Dainių Leonavičių ir Adomą Šablevičių. „Tai buvo tikras fotofinišas“, – sakė M. Buzelis.
Elektromobiliai: nuo naujoko iki podiumo
EV klasė šiemet sulaukė net 14 elektromobilių. Klasėje iki 160 kW nugalėjo Justas Simaška ir Greta Kuliušaitė („Renault Megane E-Tech“), iki 250 kW – Vaidotas Žala ir Antanas Juknevičius („Škoda Elroq“), o galingiausių elektrinių automobilių grupėje nugalėjo Martynas Utkinas ir Raimond Stefanovič su „Hyundai Ioniq 5 N“.
„Tai buvo pirmas kartas, kai Ioniq 5 N bandžiau lenktynių sąlygomis. Automobilis galingas, bet slalomo ruožuose jaučiausi lyg bandyčiau priversti dramblį šokti“, – juokavo M. Utkinas. Jis kartu su šturmanu bendroje įskaitoje užėmė trečiąją vietą.
„Sport“ klasėje – absoliutūs nugalėtojai
Stipriausioje „Sport“ įskaitoje, kur varžėsi profesionalūs lenktynininkai, triumfavo Aleksandro Gaškos ir Gusto Grinbergo ekipažas su „Porsche 911 GT3“. Jie tapo ne tik klasės, bet ir absoliučiais „Press Rally 2025“ nugalėtojais – 20 greičio ruožų įveikė per 21 min. 27,73 sek.
„Likus keturiems ruožams dar atsilikinėjome. Bet pabaigos ruožai buvo mums palankūs – greiti, techniški. Rizikavome ir laimėjome“, – teigė G. Grinbergas.
Kitose „Sport“ klasėse nugalėjo:
Sport1: Vytenis Butkevičius / Erika Mikalauskytė („Mazda MX-5“),
Sport2: Lukas Jaruševičius / Olga Židovlenkova („Toyota Yaris GR“),
Sport4: Paulius Valiukevičius / Linas Jakimavičius („BMW M3 Competition“).
„Classic“ – aistra istorinei technikai
Klasikinių automobilių įskaitoje „Honda Civic“ vairavę Algirdas Gricius ir Gytis Vaitkus buvo greičiausi, vos 8 sekundėmis aplenkę „Mitsubishi Colt“ ekipažą – Tomą Markelevičių su Tadu Martinaičiu.
Dalyviai per dvi dienas įveikė 20 greičio ruožų, kurių bendras ilgis – 33,6 km, o bendras ralis su pervažiavimais siekė daugiau nei 336 km.
Dėl įnirtingos kovos ir ypač aukšto dalyvių lygio šiemetinis „Press Rally“ dar kartą patvirtino – tai vienos konkurencingiausių ir spalvingiausių automobilių varžybų Lietuvoje, kuriose vienodai svarbu tiek vairuotojo meistriškumas, tiek automobilio galimybės.