Kasmet žurnalų „Trucker“ ir „Verkehrs-Rundschau“ organizuojamas „Green Truck“ testas – vienas iš svarbiausių ir objektyviausių sunkvežimių efektyvumo įvertinimų Europoje. Bandomasis maršrutas driekiasi 343 km per pietų Vokietiją – jame vertinamas ne tik degalų suvartojimas, bet ir vidutinis greitis, bendras našumas bei emisijų kiekis.
Šiemet teste triumfavo „Volvo FH Aero“ su 420 AG „D13 I-Save“ varikliu ir šoninių vaizdo kamerų sistema. Sunkvežimio degalų sąnaudos siekė vos 21,2 l/100 km – tai geriausias rezultatas tarp visų testuotų modelių.
Pasak „Volvo Trucks“ produktų vadovo Jano Hjelmgreno, šis rezultatas – tai nuoseklaus darbo ir inžinerinių sprendimų vaisius. „Esame itin didžiuojamės šiuo nepriklausomu įvertinimu. Tai ne tik klimato požiūriu svarbus pasiekimas – tai ir konkretus būdas mūsų klientams mažinti eksploatacijos kaštus kasdien“, – komentuoja jis.
„Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas taip pat pabrėžė šio laimėjimo reikšmę bendrovės istorijoje. „Tai – jau trečias svarbus mūsų laimėjimas iš eilės: pirmiausia tapome vieninteliu gamintoju, surinkusiu penkias žvaigždutes pirmajame „Euro NCAP“ sunkvežimių saugumo teste, vėliau – Europos sunkvežimių rinkos lyderiais, o dabar dar ir „Green Truck“ nugalėtojais“, – sako jis.
„Green Truck“ bandymuose dalyvavo ne tik pilnaverčiai vilkikai, bet ir kitos komercinei veiklai skirtos transporto priemonės. Štai, mažesnių sunkvežimių kategorijoje geriausiai pasirodė „Iveco Eurocarg CNG“, elektra varomas furgonas „Renault Master e-Tech“.