Artimiausiu metu „Alpine“ modelių gamoje atsiras sportiška elektrinio „Renault 5“ modelio versija. Vėliau prie jų prisijungs pilnavertė „Alpine A110“ modelio pamaina, bei sportiškumą pabrėžiantis visureigis, tačiau „Alpine“ gamos flagmanas bus kitoks.
„Alpenglow“ vardu pavadinta koncepcija yra tiesioginė užuomina į tai, ką netolimoje ateityje išvysime serijinėje gamyboje. Nors šiandien šis prototipas atlieka naujausių technologijų laboratorijos vaidmenį, tačiau visi inžineriniai sprendimai ir įgauta patirtis bus panaudota konstruojant „Alpine“ automobilius ateityje.
Pirmasis bandymas – nepavyko
„Alpine“ iš pradžių planavo, pilnai funkcionuojantį prototipą pademonstruoti šiemet vykusiose ilgųjų nuotolių lenktynėse Belgijoje, tačiau superautomobilio debiutas buvo atšauktas, mat inžinieriai susidūrė su elektronikos gedimais.
Nepaisant šios nesėkmes, „Alpine“ turi užtektinai laiko ištobulinti vandeniliu varomą motorą. Pirmiausiai jis bus naudojamas naujoje lenktyninių automobilių klasėje, kurioje tarpusavyje varžysis tik vandeniliu varomi bolidai.
Vis dėlto, ilgainiui, ši technologija galėtų patekti ir į serijiniu būdu varomą superautomobilį: „Kodėl gi ne? Kodėl nepaleidus jo į bendro naudojimo kelius? Tikrai galėtume pagaminti nedidelę seriją automobilių“, – sakė „Alpine“ vyriausiasis dizaineris Antony Villainas
Laboratorija ant ratų
A. Villainas tvirtina, jog šio prototipo virsimas į serijinę gamybą užtruks ne vieną mėnesį ar netgi metus, mat vandeniliu varomas variklis yra gerokai sudėtingesnis už vidaus degimo variklį.
Prototipe iš viso yra trys vandenilio bakai, kuriuose pradinis slėgis siekia 700 barų, tačiau naudojant papildomą reguliatorių, vandenilį purškiant tiesiogiai į cilindrus, šis slėgis sumažinamas iki 40 barų.
Dabartiniame prototipe naudojamas 4 cilindrų variklis išvysto 340 arklio galių, tačiau naujasis 6 cilindrų agregatas bus gerokai pajėgesnis.
„Alpine“ tikisi, jog pilnai funkcionuojantis 6 cilindrų variklis „Alpenglow“ automobilyje bus sumontuotas ir išbandytas iki šių metų pabaigos.