Tokią Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisą Seimui teikia grupė parlamentarų iš valdančiųjų konservatorių, liberalų ir Laisvės frakcijų.
Nauja lengvata, iniciatorių teigimu, galėtų paskatinti įmones keisti taršius automobilius ekologiškesniais ir pereiti prie vadinamosios N1 klasės elektromobilių.
Dabar Lietuvoje yra 178 tik elektra varomos komercinės transporto priemonės, kurios būtų atleistos nuo kelių mokesčio, jeigu Seimas pataisą priimtų.
Šiuo metu tokių automobilių įsigijimui netaikomas ir pridėtinės vertės mokestis (PVM).
„Regitros“ duomenimis, gegužės 1-ąją Lietuvoje įregistruoti 9729 keleiviniai lengvieji bei komerciniai elektromobiliai, iš kurių 5783 – grynieji, o 3946 – hibridiniai.
Be to, Lietuvos keliais važinėja dar 43465 keleiviniai lengvieji bei komerciniai automobiliai, varomi benzinu, o jų elektriniai varikliai veikia kaip generatoriai.