Apie vienašališką kainos mažinimą ir tikslią kainą, bendrovė individualiai informuos tuos klientus, kurie nebus pasikeitę plano į pigesnį iki informacijos siuntimo pradžios.
Informuoti klientus įmonė įsipareigoja likus ne mažiau kaip 30 dienų iki kainos mažinimo, kaip numatyta įstatyme.
Informacija siunčiama dalimis, todėl kiekvienas, dar nepasikeitęs plano į pigesnį, informacinio laiško sulauks iki gegužės 31 d.
„Ignitis“ vienašališkai mažins kainą tiems klientams, kurie turi aukštesnį nei 28 ct/kWh tarifą.
Kaina bus mažinama iki 28 ct/kWh. Kaina bus keičiama visam kainos fiksavimo periodui, kurį klientas yra pasirinkęs.
„Ignitis“ nepraneša koks skaičius bendrovės klientų dabar permoka už elektrą ir kiek dėl to įmonė uždirba papildomo pelno.
Sutartimi numatyti kainos fiksavimo terminai išliks, kaip numatyta, pasikeis tik pati kaina.
Kaip teigia įmonės Privačių klientų padalinio vadovas Andrius Kavaliauskas, tam, kad dabar turimos tiekimo sąlygos po valstybės kompensavimo, neblogėtų, gyventojams verta nieko nelaukti ir patiems pasikeisti planą, kuris būtų dar mažesne kaina.
„Visada skatiname pačius vartotojus pasirinkti geriausią pasiūlymą ir savarankiškai pasikeisti planą, nes tik pats vartotojas žino kas jam geriausia – keistis į pigesnį fiksuotos kainos planą, o gal rinktis su birža susietą planą, galimybių yra ne viena“, – tikina A. Kavaliauskas.
Be to, anot jo, iki birželio 29 d. bendrovės klientams, kurie keisis fiksuotos kainos planą į pigesnį, nereikės grąžinti anksčiau (iki plano keitimo) gautų nuolaidų, jei jie liks su bendrove ne trumpiau kaip 6 mėn.
„Todėl labai raginame klientus savarankiškai keistis aukštesnės kainos planą pigesniu. Tai padaryti ypač paprasta savitarnoje, o neturintys galimybės naudotis savitarna, planą pasikeisti gali paskambinę telefonu arba atvykę į klientų aptarnavimo centrą“, – teigia A. Kavaliauskas.
Bendrovės atstovas pažymi, kad įstatymo pataisa, leidžiančia vienašališkai mažinti kainą, „Ignitis“ naudosis vieną kartą, dėl reikšmingai pasikeitusios situacijos elektros rinkoje, siekdamas apsaugoti tuos klientus, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių nepriima sprendimo savarankiškai pasikeisti planą į pigesnį ir susimažinti kainą, nepaisant visų bendrovės raginimų.