Parduotuvių tinklui IKI bauda buvo skirta už tai, kad 5 parduotuvėse kainolapiuose nurodytos prekių kainos buvo mažesnės, negu reikėjo už jas sumokėti kasoje.
Pareiškėja skunde teismui teigė, kad nutarimas buvo priimtas atsakovei neatlikus išsamaus, nuoseklaus visų faktinių aplinkybių tyrimo, todėl buvo padarytos skubotos, subjektyvios, jokiais įrodymais nepagrįstos išvados. Pasak pareiškėjos, kai kurie kainolapiai buvo nepakeisti dėl žmogiškosios darbuotojų klaidos, o kai kuriais atvejais vartotojai klaidingai suprato taikomas nuolaidas.
Teismas, atmesdamas pareiškėjos skundą, pažymėjo, kad, nepateikdama aiškios ir nedviprasmiškos informacijos apie prekes, pateikdama klaidingą informaciją, bendrovė nesilaikė profesinio atidumo reikalavimų, todėl jos komercinė veikla negali būti laikoma sąžininga. Būtent pareiškėja turėjo imtis visų įmanomų priemonių, kad parduotuvės darbuotojai atliktų visus veiksmus, susijusius su kainolapių pakeitimu, ir vartotojai gautų teisingą ir neklaidinančią informaciją apie parduodamų prekių kainas ir joms taikomas nuolaidas.
Spręsdamas dėl ekonominės sankcijos dydžio, teismas atsižvelgė į tai, kad 2018 m. bendrovė jau buvo bausta už analogišką pažeidimą, kad vartotojams atlygino padarytą žalą, operatyviai reaguodavo į pažeidimus, todėl padarė išvadą, kad paskirta 10 tūkst. eurų ekonominė sankcija yra proporcinga padarytam pažeidimui.
Šis teismo sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui