Pirmasis statybų etapas truks dvejus metus – per šį laiką bus įrengtas angaras, skirtas aptarnauti penkis orlaivius vienu metu. Vėliau planuojama bazę išplėsti, kad vienu metu būtų aptarnaujama 12 orlaivių, pranešė įmonė.
„Siekiame, kad mūsų grupės avialinijų orlaiviai, skraidantys priešingo sezoniškumo Europai zonose Lotynų Amerikoje, Azijoje ir Australijoje, galėtų pasiekti remonto angarus per 4 valandas,“ – pranešime sakė „Avia Solutions Group“ vadovas Jonas Janukėnas.
Visas MRO infrastruktūros plotas apims 52 tūkst. kv. metrų, iš jų 20 tūkst. kv. metrų – angaras.
„Punta Kanos angaras bus didesnis nei mūsų Vilniaus ir Kauno angarai kartu sudėjus, tad tikimės, kad tokie pajėgumai leis būti stipriu rinkos žaidėju aptarnaujant klientus iš viso pasaulio.“ – pranešime sakė „FL Technics“ vadovas Žilvinas Lapinskas.
„FL Technics“ turi angarus ir Lietuvoje, Škotijoje, Anglijoje bei Indonezijoje.