„Papildoma lokacija, kurioje galima pakrauti karinius krovinius, užtikrins, kad karinė technika bus gabenama saugiai, patikimai ir greitai – tiek karinių grėsmių, tiek taikos metu. Šiam tikslui modernizuojame infrastruktūrą, telkiame reikiamas ekspertines žinias bei tobuliname įgūdžius“, – pranešime sakė LTG grupės įmonės „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas.
Pasak grupės, LTG karinę techniką gali vežti tiek rusiškąja (1520 milimetrų), tiek europine (1435 milimetrų) vėže, tačiau iki šiol ji buvo pakraunama tik Kauno intermodaliniame terminale. Kaunas yra labiausiai į šiaurę nutolęs Lietuvos taškas, iki kur nutiesta europinio standarto vėžė.
LTG teigimu, Kaune, Palemone, bendrovė šiuo metu projektuoja naują dvigubos paskirties karinės ir civilinės krovos aikštelę, europinės vėžės kelius. Išplėtus šiuos pajėgumus kroviniai iki Palemono aikštelės galės būti vežami abejomis vėžėmis.
Karinių krovinių gabenimui LTG taiko supaprastintas procedūras ir išimtis.
Praėjusiais metais LTG pervežė daugiau nei 100 sąstatų su NATO sąjungininkų karine technika. Šiaurės jūros-Baltijos koridoriumi gabenami kariniai kroviniai skirti Aljanso pajėgų saugumui ir mokymams.