Vartotojai vis dažniau perka internete
Artėjant vienam intensyviausių laikotarpių – Kalėdoms, verta apgalvoti, ar Jūsų elektroninė parduotuvė yra tokia, kurioje patogu apsipirkti ir į kurią norisi sugrįžti. Vartotojų, įsigyjančių prekes internetu, skaičius nuolat auga, o ypač elektroninė prekyba suintensyvėja švenčių laukimo laikotarpiu.
Ypač reikšmingi metai elektroninės prekybos augimui buvo pandemijos laikas, kai fiziškai nuvykti į parduotuves daugelis negalėjo. Tuo metu išaugo ir elektroninių parduotuvių skaičius, kadangi verslams teko prisitaikyti prie pasikeitusių prekybos sąlygų.
„Statista“ duomenimis, apie 2,14 milijardų žmonių apsiperka internete. Tai daryti skatina galimybė įsigyti norimus produktus neišėjus iš namų, patrauklios kainos ir įvairios akcijos, o verslai siekia, kad apsipirkinėjimo internete patirtis būtų kuo malonesnė. Verslui, siekiančiam įsitvirtinti rinkoje, itin svarbu išsiskirti iš konkurentų, pasiūlyti vartotojui patrauklų dizainą ir patogų valdymą, kad patirtis elektroninėje parduotuvėje paskatintų į ją sugrįžti.
Apsipirkimas elektroninėje parduotuvėje taupo laiką, galima lyginti prekes tarpusavyje, be to, elektroninėje parduotuvėje pateikti išsamūs prekių aprašymai suteikia daug informacijos ir padeda apsispręsti.
Internetinių parduotuvių pliusus vertina ne tik vartotojai, tačiau ir įmonės. Todėl vis didėjant elektroninių parduotuvių skaičiui, kaip niekad svarbu paversti elektroninę parduotuvę ne tik prekybos vieta, tačiau ir verslo įvaizdžio dalimi, taip didinant atpažįstamumą ir kuriant ryšį su vartotoju. O pirmasis įspūdis yra labai svarbus – nuomonę apie interneto svetainę lankytojas gali susidaryti per 0,05 sekundės.
Elektroninės parduotuvės kūrimo procesas, lemiantis didelę dalį verslo sėkmės
OWEXX realizuoja įvairaus sudėtingumo ir paskirties elektroninių parduotuvių projektus. Elektroninės parduotuvės dizainas, pasak OWEXX specialistų, gali (ir turi) atskleisti verslo idėjas ir vertybes – tai tarsi įmonės veidas, pagal kurį klientas gali susidaryti įspūdį ir daryti sprendimus. Tinkamai ir patraukliai elektroninėje parduotuvėje pateikta informacija didina vartotojų pasitikėjimą įmone, kuria solidaus ir patikimo verslo įvaizdį, o štai neatnaujintos, atgyvenę ar retai pildomos elektroninės parduotuvės klaidina, mažina pasitikėjimą verslu ir neskatina klientų lojalumo.
Originalios, kokybiškos elektroninės parduotuvės kūrimas – daug žinių, patirties, dėmesingumo ir pastangų reikalaujantis procesas. Norint tinkamai įgyvendinti projektą, reikia laikytis visų kūrimo žingsnių: idėjos, plano, elektroninės parduotuvės kūrimo, testavimo, paleidimo ir toliau sekančios nuolatinės priežiūros – modulių kūrimo, parduotuvės atnaujinimo ir tobulinimo. Kuriant elektroninę parduotuvę, turi būti atsižvelgiama į jos dizainą ir struktūrą, duomenų privatumą, jos jungimą su kitomis sistemomis, turinio valdymą ir daugybę kitų detalių, kurias išmano elektronines parduotuves kuriantys profesionalai.
Elektroninė parduotuvė – ko reikia, kad ji būtų funkcionali ir patogi?
Internetinės parduotuvės dizainas turi būti ne tik patrauklus, tačiau ir funkcionalus. Svarbu, kad informacija būtų pateikta aiškiai, lengvai surandama, tinkamai išdėliotas prekių asortimentas ir t. t. Svarbu, kad elektroninės parduotuvės dizainas atitiktų įmonės firminį stilių – atspindėtų bendrą įvaizdį.
Elektroninės parduotuvės struktūra turi būti paprasta ir aiški. Ji turėtų būti orientuota į vartotoją, o informacija turi būti surandama greitai. Pagrindiniai elementai – prekių nuotraukos, aprašymai, komentarai (įvertinimai) – turi būti pateikti patraukliai, bet aiškiai. Taip pat galima įdiegti tokius elementus kaip prekės priartinimą, vaizdo medžiagą, 3D vizualizacijas ir pan. Nereikėtų pamiršti ir pagalbos lankytojui – susirašinėjimo lango (angl. chat box), dažniausiai užduodamų klausimų (D.U.K.) skilties, socialinių tinklų.
Ne ką mažiau už „fasadą“, svarbu ir tai, kas lankytojui dažnai yra nematoma – saugumas. Duomenų privatumas yra prioritetas. Privatūs duomenys turi būti apsaugoti, o spragos interneto svetainės saugumo srityje gali žaloti įmonės reputaciją.
Dar vienas svarbus elektroninės parduotuvės kūrimo žingsnis – optimizavimas paieškos sistemoms (SEO). Šis darbas svarbus tam, kad vartotojas elektroninę parduotuvę lengvai surastų paieškoje, o jos pozicija paieškos rezultatuose būtų aukšta. Norint, kad elektroninė parduotuvė pritrauktų kuo daugiau klientų, reikia ją pritaikyti ir kitiems įrenginiams – išmaniesiems telefonams, planšetiniams kompiuteriams. „Magenest“ duomenimis, net 58% pirkimų yra įvykdomi mobiliaisiais įrenginiais.
Dar vienas esminis elementas – elektroninės parduotuvės kontrolė. Internetinė parduotuvė turi būti gerai ištestuota funkciniu, suderinamumo, apsaugos, našumo ir kt. aspektais; svarbu patikrinti, ar veikia visos nuorodos, atsižvelgti į grafines ir tekstines sąsajas, atlikti naršyklės, operacinės sistemos suderinamumo testavimą ir kitus darbus.
Patikėkite elektroninės parduotuvės kūrimą OWEXX komandai
Elektroninių parduotuvių kūrimas – sudėtingas procesas, kuri geriausia patikėti profesionalams. Individualūs ir kokybiški sprendimai veda į sėkmingą ir efektyvią verslo veiklą. OWEXX svarbiausia – kokybė. Kiekvienam projektui skiriamas ypatingas dėmesys, įsiklausoma į klientą ir siekiama kuo didesnės naudos jam, o kiekvienam sukurtam projektui užtikrinamas tęstinumas ir funkcijų palaikymas.
OWEXX elektroninių parduotuvių kūrimas https://www.owexx.com/el-parduotuviu-kurimas/
Daugiau apie OWEXX svetainių ir elektroninių parduotuvių kūrimo paslaugas https://www.owexx.com/svetainiu-kurimas/apie-mus
Logotipų kūrimas https://www.owexx.com/dizainas-reklama/paslaugos/logotipu-kurimas
Prekės ženklo, pavadinimo kūrimas https://www.owexx.com/dizainas-reklama/paslaugos/prekes-zenklo-pavadinimo-kurimas
Firminio stiliaus kūrimas https://www.owexx.com/dizainas-reklama/paslaugos/stiliaus-knygos-kurimas-brandbook-kurimas