Eksporto ir investicijų skatinimo agentūra „Versli Lietuva“ šią savaitę paskelbė prekės ženklo vizualinio identiteto, stiliaus knygos parengimo ir su tuo susijusių rinkodaros priemonių sukūrimo konkursą, jam paraiškų laukiama iki rugpjūčio 27 dienos. Iki šiol eksporto prekės ženklo Lietuva neturėjo.
Pasak „Verslios Lietuvos“ Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovės Jolitos Mažeikienės, Lietuvos pristatymo užsienyje 2020-2030 metais strategijoje įrašytas šūkis „Open for Co-creation“ („Atviri kurti kartu“), joje numatyta sukurti ir kilmės šalies prekės ženklą.
„Šio ženklo pagrindinis tikslas – padėti vieningai komunikuoti apie Lietuvos ekonominį potencialą ir sektorių konkurencingumą bei viešinti lietuviškos kilmės ar kartu su užsienio partneriu kuriamus produktus ar paslaugas, jas žymint kilmės šalies prekės ženklu“, – BNS sakė J. Mažeikienė.
Žymėti prekes ir paslaugas kilmės šalies ženklu galės gamintojai, kurie atitiks tam tikrus kriterijus ir sąlygas.
Pasak J. Mažeikienės, prieš pandemiją vien „Versli Lietuva“ įvairiose užsienio verslo parodose per metus pristatydavo vidutiniškai 12-15 nacionalinių stendų, jiems buvo naudojamas „Verslios Lietuvos“ vizualinis identitetas.
Nacionalinius stendus parodose pristato ir kitos organizacijos, o savarankiškai dalyvaujančios Lietuvos įmonės – savo.
Tačiau dabar siekiama, kad būtų sukurta vieninga nacionalinio stendo koncepcija, ir ja galėtų naudotis ne tik „Versli Lietuva“, bet ir kitos organizacijos, kurios prisijungs prie vieningos Lietuvos pristatymo užsienyje komunikacijos.
„Tai didins ne tik eksportuojamų prekių ir paslaugų, bet ir Lietuvos, atpažįstamumą tikslinėse užsienio šalyse“, – teigė J. Mažeikienė.