Šie automobiliai sudaro vadinamąją „Quadrifoglio Collection“ – pavadinimą įkvėpė garsusis keturlapis dobilas, iki šiol žymintis sportiškiausius „Alfa Romeo“ modelius.
Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.

Išskirtinis „Tipo 33/2 Daytona“ – milijono vertės lenktynių istorija
Brangiausias kolekcijos automobilis – „Alfa Romeo T33/2 Daytona“ su gamykliniu važiuoklės numeriu 15. Jis debiutavo 1968 m. „24 val. Daytona“ lenktynėse ir užėmė šeštąją vietą.
Vėliau šis modelis keitė savininkus, atsidūrė net Angoloje, buvo laikomas prarastu ir tik devintajame dešimtmetyje vėl pasirodė istorinių automobilių renginiuose.
Iki šiol išliko vos 10 šio tipo automobilių, todėl jo istorinė ir kolekcinė vertė išlieka išskirtinė. Šiandien jis vertinamas 1,7–2 mln. JAV dolerių.
Be ryškiausio kolekcijos akcento – „Tipo 33/2 Daytona“ – aukcione bus siūlomi dar dešimt itin retų „Alfa Romeo“ automobilių, išsiskiriančių tiek techniniais sprendimais, tiek dokumentuota lenktynių praeitimi.
Kolekcijoje – nuo 1958 m. „Giulietta Spider“, sukurto „Pinin Farina“, iki vėlesnių, technologiškai pažangesnių ir sportinėms trasoms pritaikytų modelių, tokių kaip „Giulia Sprint GTA“ ar du „GTAm“ egzemplioriai.
Daugelis šių automobilių dalyvavo tarptautinėse lenktynėse, o jų specifikacijos liudija apie tikslinį pritaikymą sportui: modifikuoti kėbulai, „Autodelta“ komponentai ar tik lenktynėms skirti varikliai.
Įdomesnių eksponatų gretose – itin retas „Giulietta SZ Coda Tronca“, kuris parduodamas su kruopščiai dokumentuota „Martini & Rossi“ komandos istorija. Jam kompaniją palaiko taip pat vienas iš vos kelių išlikusių „Giulia TZ-1 Double Bubble“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!