„Draudimas turi būti pakeistas“, – sakė Italijos energetikos ministras Gilberto Pichetto Fratinas, šeštadienį vykusiame „Teha“ verslo forumo metu.
G. Pichetto Fratinas šį ES sprendimą pavadino „absurdišku“ ir paremtu „ideologinės vizijos“.
Jis pridūrė, kad planą reikia koreguoti, kad jis atspindėtų skirtingas rinkos realijas Europos automobilių pramonėje.
Italijos pramonės ministras Adolfo Urso teigė, kad tarpinis pažangos, padarytos siekiant laikytis naujų taisyklių, vertinimas, kuris šiuo metu numatytas 2026 m., turėtų būti atliktas kitų metų pradžioje.
„Esant neapibrėžtumui, kuris daro įtaką Vokietijos automobilių pramonei, reikia aiškumo, kad Europos pramonė nesugriūtų“, - sakė jis.
„Europai reikia pragmatiškos vizijos, ideologinė vizija žlugo. Turime tai pripažinti, - pridūrė jis.
ES teisės aktuose numatyta, kad po 2035 m. parduodamų naujų automobilių anglies dioksido išmetimas būtų lygus nuliui, todėl 27 šalių bloke bus neįmanoma parduoti naujų iškastiniu kuru varomų transporto priemonių.
Giorgia Meloni vyriausybė mano, kad Europos Komisija turėtų leisti valstybėms narėms laisviau pasirinkti norimą technologiją, kad būtų pasiekti sutarti anglies dioksido išmetimo mažinimo tikslai, ir pritaria laipsniškesniam vidaus degimo variklių atsisakymui.
Italijos pareigūnai teigė, kad jie neprieštarauja elektra varomų transporto priemonių kūrimui ir gamybai, tačiau jos turėtų būti ne vienintelė, bet skirtingų jėgos agregatų rūšių dalis.
Vyriausybės koalicijos partija „Lyga“, vadovaujama vicepremjero Matteo Salvini, yra pasirengusi pasiūlyti teisės aktą, kuriuo premjerės Giorgia Meloni vyriausybė būtų įpareigota atšaukti draudimą, teigiama naujienų agentūros „Bloomber“ paskelbtame pranešime.