• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pastaruosius metus „Renault“ savo modelių gamą papildė keliais, visapusiškai naujais modeliais, tačiau vienas perkamiausių bendrovės modelių dar tik laukia savo eilės. Lenkijoje „Renault“ atstovai surengė atnaujintos „Captur“ modelių gamos pristatymą.

24

Per pastaruosius metus „Renault“ savo modelių gamą papildė keliais, visapusiškai naujais modeliais, tačiau vienas perkamiausių bendrovės modelių dar tik laukia savo eilės. Lenkijoje „Renault“ atstovai surengė atnaujintos „Captur“ modelių gamos pristatymą.

REKLAMA

„Renault Captur“ rinkoje pasirodė dar 2013 metais. Tuomet tai buvo vienas iš nedaugelio itin kompaktiškų krosoverių, dėl kurių europiečiai per pastarąjį dešimtmetį tiesiog pamišo.

Šiandien miesčioniškų krosoverių segmente vyrauja kaip niekada didelė pasiūla, todėl gamintojai ieško pačių įvairiausių būdų, kurie leistų jiems suteikti net ir mažiausią pranašumą. Retkarčiais tai gali būti kaina, kitais atvejais – paprastumas ir universalumas, tačiau „Renault“ su atnaujintu „Captur“ nori pasiūlyti ne vieną, bet keletą ryškių privalumų.

Norėdami išsiaiškinti ar atnaujintas „Renault Captur“ sugebėjo susigrąžinti konkurencinį pranašumą, nuvykome į Lenkiją, kur buvo surengti tarptautiniai atnaujinto modeliai bandymai. Praleidę dieną už skirtingų „Captur“ versijų vairo, norime pateikti keletą labiausiai įsiminusių savybių iki tol, kol galėsime atlikti pilnaverti atnaujinto modelio bandymą Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA

Duoklė ekologijai

Automobilių industrija šiuo metu jaučia didžiulį spaudimą iš politikų ir aplinkosaugos šalininkų, kurie mano, jog dešimtmečius plėtota veikla gali būti pertvarkyta akimirksniu. Vis dėlto, kai kurie gamintojai šioje srityje daro gerokai didesnę pažangą negu kiti.

REKLAMA

Štai, „Renault“ buvo vienas pirmųjų gamintojų Europoje atidaręs gamyklą, kurios veikla yra glaudžiai susijusi su žiedinės ekonomikos principais. Joje – gamintojas iš naujo perdirba eilę skirtingų automobilių komponentų (pavarų dėžės, varikliai, turbokompresoriai, purkštukai), didina perdirbamo plastiko kiekį, antram gyvenimui prikelia elektromobiliams skirtas baterijas.

Skirtingai nei elektriniuose „Renault“ modeliuose, atnaujintame „Captur“ žiedinės ekonomikos principų nėra tiek daug kaip galbūt to norėtųsi, tačiau pirmasis žingsnis buvo žengtas. Štai, visi automobilio salone naudojami apmušalai buvo pagaminti iš perdirbtų audinių, jog sumažintų bendrą automobilio CO2 pėdsaką.

REKLAMA
REKLAMA

Naudoja naujos kartos multimedija

Automobilio salone atlikti pokyčiai – minimalūs, tačiau vieną naujovę tikrai galima išskirti. Nuo šiol vertikaliame multimedijos ekrane galėsite naudotis „Android Automotive“ operacine sistema, kurios našumas ir išpildymas džiugino kituose, brangesniuose „Renault“ automobiliuose.

Grafinė sąsaja, meniu punktų išdėstymo logika ir našumas yra vieni ryškiausių šios sistemos pranašumų, tačiau technologijų gerbėjai dabar įvertins dar keletą papildomų funkcijų. Viena iš jų – galimybė naudotis „Google“ ekosistemos paslaugomis. Pavyzdžiui, sistemoje standartiškai diegiami „Google Maps“ žemėlapiai, „Google“ balso asistentas. Jeigu dar nebūtų gana, iš „Google Play“ programėlių parduotuvės galite atsiųsti eilę skirtingų programėlių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Standartinę navigaciją galite iškeisti į „Waze“, turint daugiau laisvo laiko galite naršyti internete per „Vivaldi“ naršyklę arba žiūrėti mėgstamus serialus ir filmus per „Netflix“. O jeigu būsite šiek tiek atkaklesni, multimedijos sistemoje sugebėsite įdiegti ir kitų, oficialiai nepalaikomų programėlių. Pradedant „Firefox“, „VLC“ ir daugelį kitų.

Važiuoja tyliau

Būtų naivu tikėtis, jog tokios klasės automobilis galėtų džiuginti tokio paties lygio garso izoliacija kaip, pavyzdžiui, „Audi A6“. Tai, tiesiog, būtų pernelyg brangu ir nelogiška, bet tai nereiškia, jog „Renault“ inžinieriai nesistengė.

REKLAMA

Pirmąją bandymų atkarpą sėdome už „Renault Captur“ modelių gamos flagmano – „Esprit Alpine“. Nors tai yra tik aukščiausias įrangos lygis, tačiau bandymams paruoštame modelyje tūnojęs galingiausias benzininis variklis pradžiugino kitoje srityje.

Pirmoji bandymų atkarpa driekėsi lietuvių mėgstamais Lenkijos greitkeliais, o tai reiškė, jog prancūziškas krosoveris iškart turėjo pademonstruoti savo privalumus važiuojant didesniu greičiu. Jeigu bent kartą važiavote lenkiškais greitkeliais, turėtumėte puikiai žinoti, jog tempas, kuriuo važiuoja kaimyninės šalies vairuotojai yra gerokai spartesnis negu Lietuvoje, todėl tai buvo geras išbandymas atnaujintam „Captur“.

REKLAMA

Įprasta manyti, jog tokio dydžio mažyliai perkopę 120 km/val. ribą pradeda demonstruoti silpnumo ženklus. Į saloną braunasi nemalonus aerodinaminis triukšmas, variklis pradeda dūsauti it jam trūktų oro, o mažo tūrio variklis veikdamas aukštesniais sūkiais pradeda degalus siurbti kibirais. Vis dėlto, „Captur“ šiuos stereotipus paneigė.

„Renault“ teiginiai apie naujus pakabos geometrijos, amortizatorių ar vairo stiprintuvo nustatymų pokyčius nebuvo išgalvoti. Nors patobulinimai nėra ryškūs, ypač važinėjant mieste, tačiau šie pokyčiai labiausiai pasijaučia bandant jį išstumti iš komforto zonos ribų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Labai abejoju ar bent vienas „Captur“ vairuotojas mėgsta su šiuo krosoveriu važinėti dinamiškai, tačiau įvairiomis atkarpomis atnaujintas modelis važiavo užtikrintai, pakaba maloniai sugėrė įvairiapusiškų lenkiškų kelių mišrainę, o skirtingi važiavimo režimai čia įdiegti ne šiaip sau. Kiekvienas iš jų iš tikrųjų pakeičia automobilio elgesį ir kiek pastangų turėsite įdėti vairuojant „Captur“.

Siūlys plačią variklių gamą

Kaip ir anksčiau, „Renault“ siekia toliau siūlyti plačiausią variklių gamą segmente. Nors atnaujintas modelis Europoje nebebus siūlomas su dyzeliniu varikliu, tačiau jam tinkančių alternatyvų yra ne viena.

REKLAMA

Įperkamiausi modeliai turės 1,0 litro, 90 arklio galių benzininį variklį. Ankstesni bandymai parodė, jog šis trijų cilindrų motoras gali būti racionalus pasirinkimas, neturintiems labai didelių lūkesčių. Gerokai įdomesnis pasirinkimas galės būti versija su gamykline dujų įranga. Tokį patį 3 cilindrų benzininį motorą turinti versija turi ne vieną, bet du degalų bakus, dėl kurių bendras nuvažiuojamas atstumas gali siekti net 1 100 kilometrų.

Apie maksimalų taupymą galvojantys vairuotojai galės rinktis patobulintą „E-Tech Hybrid“ versiją, išvystančią 145 arklio galias. Ji – nėra dinamiška ar suteikianti šiurpuliukus akceleruojant, tačiau ji – įspūdingai ekonomiška.

REKLAMA

Su šia modifikacija įveikę daugiau nei 100 kilometrų mišriu režimu, vidutinės degalų sąnaudos siekė vos 5,1 litro. Atsižvelgiant į tai,  jog nevažiavome ekonomiškai, turime įtarimą, jog lengvesnę koją turintys vairuotojai sugebės iš šios hibridinės jėgainės išspausti gerokai įspūdingesnius rodiklius.

Kainuoja tiek pat

Naujų automobilių pirkėjai šiandien yra įpratę, jog gamintojai nepraleidžia padidinti naujų modelių kainas. Kartais ji išauga 500 eurų, kartais net ir 3 000 eurų, tačiau „Renault“ sugebėjo šios tendencijos išvengti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors automobilis turi daugiau standartinės komforto įrangos, daugiau pagalbinių sistemų ir kitų priedų, pradinė atnaujinto „Renault Captur“ kaina siekia 18 990 eurų.

Hibridinės versijos kaina taip pat išliko nepakitusi – ji siekia 27 990 eurų ir gali išaugti iki 30 990 eurų.

160 arklio galių „Mild-Hybrid“ versijos kaina – 25 290 eurai. Deja, bet šis variklis Lietuvoje oficialiai nebus siūlomas su aukščiausiu „Esprit Alpine“ įrangos lygiu, kuris Lenkijoje vykusiuose bandymuose mums ir paliko didžiausią įspūdį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų