Daugiau universalumo, daugiau erdvės ir daugiau patogumo siūlančių SUV aikštėje vyksta nuožmūs mūšiai dėl pirkėjų dėmesio ir palankumo, todėl kiekvienas naujas SUV modelis, regis, kuriamas pagal vieną ir tą pačią formulę. Kita vertus, retkarčiais, bet tik retkarčiais, pasitaiko tam tikrų ir netikėtų išimčių, kurios suteikia vilties, jog pasaulyje dar egzistuoja automobilių gamintojas, linkęs vadovautis savo galva.
Prieš daugiau nei 10 metų pristatytas „Renault Kadjar“ buvo kone idealus, „darome kaip kiti“ strategijos pavyzdys, todėl nenuostabu, jog dar vienos kopijos nenorėję automobilių pirkėjai prancūzišką automobilį tiesiog pamiršo. Nes visgi, kam pirkti „Volkswagen Tiguan“ kopiją, jeigu galima tiesiog įsigyti tą patį „Volkswagen Tiguan“? Tuo tarpu „Kadjar“ pakeitęs „Austral“, ne tik kad nebando mėgdžioti pagrindinių konkurentų, bet ir siekia į ganėtinai nykų segmentą įpūsti naujų vėjų.
DIZAINAS
Prieš porą metų „Restart“ mygtuką visose įmanomose srityse paspaudusi „Renault“ pajuto tikrą sukrėtimą. Tokį, kuris „Peugeot“ pasaulinės finansų krizės metu taip pat privertė iš naujo susidėlioti prioritetus, pagal kuriuos būtų kuriami naujos kartos „Peugeot“ automobiliai, pritaikyti XXI amžiui.
Prioritetus iš naujo susidėliojusi „Renault“ nusprendė taip pat į pagalbą pasitelkti prancūzišką sumanumą, polinkį ieškoti naujų, dar neatrastų formų, kuriomis galėtų užkariauti tūkstančius šeimyniško automobilio ieškančių pirkėjų širdis. Visgi, „Renault“ turi užtektinai patirties kuriant išvaizdžius hečbekus, universalus, vienatūrius ir netgi pasiutusiai greitus bei triukšmingus gremlinus, gebančius gerinti Niurburgringo trasos rekordus.
Prieš porą metų „Restart“ mygtuką visose įmanomose srityse paspaudusi „Renault“ pajuto tikrą sukrėtimą. Tokį, kuris „Peugeot“ pasaulinės finansų krizės metu taip pat privertė iš naujo susidėlioti prioritetus, pagal kuriuos būtų kuriami naujos kartos „Peugeot“ automobiliai, pritaikyti XXI amžiui.
Prioritetus iš naujo susidėliojusi „Renault“ nusprendė taip pat į pagalbą pasitelkti prancūzišką sumanumą, polinkį ieškoti naujų, dar neatrastų formų, kuriomis galėtų užkariauti tūkstančius šeimyniško automobilio ieškančių pirkėjų širdis. Visgi, „Renault“ turi užtektinai patirties kuriant išvaizdžius hečbekus, universalus, vienatūrius ir netgi pasiutusiai greitus bei triukšmingus gremlinus, gebančius gerinti Niurburgringo trasos rekordus.
Jeigu „Renault Megane e-Tech“ buvo tas automobilis, su kuriuo gamintojas siekė triukšmingai paminėti savo egzistavimą elektrinių gretose, tai „Renault Austral“ tokį patį šurmulį turėtų sukelti šimtatūkstantinėje SUV automobilių žaidimų aikštelėje.
Kaip ir „Megane e-Tech“, taip ir „Austral“ buvo sumaišytas iš visiškai naujų, skirtingų „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso prieskonių, kurie automobiliui suteikia didesnį pranašumą projektuojant automobilio saloną ar diegiant naujausias technologijas. Pastarieji, taip pat, leido universaliau išnaudoti specifinius konstrukcinius taškus formuojant automobilio kėbulo linijas.
Žvelgdami į „Austral“ labai lengvai atrasite panašumų su kitais šios markės modeliais. Jame sėkmingai pritaikyti, dar prieš dešimtmetį pirmą kartą pademonstruoti, dizaino elementai, dėl kurių „Renault“ neatrodo it būtų kažkurio kito konkurento kopija. Pavyzdžiui, masyvią „Renault“ emblemą ir dar masyvesnes radiatoriaus groteles juosia C formos LED dienos žibintai, kurių forma kelia lengvas asociacijas su „Renault Clio“, „Renault Captur“ ar „Renault Megane“.
Galinėje dalyje – dar vienas subtilios, bet skoningos dizaino evoliucijos elementas – per visą galinę automobilio dalį besidriekiantys žibintai. Panašaus pobūdžio sprendimus, vėlgi, galėjome matyti „Renault Captur“, „Megane“ ir „Talisman“ modeliuose. Skirtumas tik tas, jog šį kartą abu galiniai žibintai atrodo it būtų ant šono paversta ✓ varnelė, o ir gerokai pažangesnė LED technologija, tamsiu paros metu, sukuria efektingai atrodantį reginį.
Pravartu žinoti
- Ilgis (mm): 4510
- Plotis (mm): 1825
- Aukštis (mm): 1618
- Ratų bazės ilgis (mm): 2667
- Kėbulo prošvaisa (mm): 180
- Automobilio svoris (kg): 1464
- Apsisukimo spindulys (m): 11,2
- Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd): 0,31
INTERJERAS
Kapitono vieta „Renault“ automobiliuose labai dažnai keldavo dviprasmiškas mintis. Iš pirmo žvilgsnio, „Renault“ inžinieriai sugebėdavo gerai išpildyti fundamentalius dalykus: vairuotojo poziciją, ergonomiką, interjero erdvė, praktiškumą, tačiau šiandien norint pelnyti pirkėjų palankumą, reikia pademonstruoti ženklią pažangą ir kitose srityse.
„Renault“ tęsdama pirmą kartą elektrinėje „Megane e-Tech“ pademonstruotą interjero filosofiją, ją kone idealiai perteikė ir didesniame „Austral“. Tai reiškia, jog nuo šiol priešais vairuotoją pūpso ne vienas, bet du ganėtinai dideli ekranai, kurių funkcija ganėtinai paprasta – kuo aiškiau ir lengviau vairuotojui perteikti pačią svarbiausią informaciją.
Skirtingai nei kituose šios klasės automobiliuose, kur dideli ekranai labai dažnai tampa perdėtai sudėtingo funkcionalumo auka, „Renault“ norisi pagirti už sugebėjimą vadovautis logika. Klimato kontrolės valdymas vėl buvo patikėtas fiziniams jungikliams, o centrinės konsolės viduryje sumontuotas slankiojantis porankis yra vienas iš tų priedų, apie kurio naudą tiesiog niekada nepagalvoji, kol to pats neišbandai savo kailiu. Vėl, pirmomis akimirkomis sėdint už „Austral“ vairo gali pasirodyti, jog šis slankiojantis porankis yra tik dar vienas „Renault“ keistas pramanas, tačiau jis atlieka dvi funkcijas – padeda lengviau naudotis multimedijos sistema vairuojant arba paslėpti tam tikrus daiktus, kuriuos vėliau galima labai lengvai pasiekti.
Visapusišką praktiškumą vertinantys vairuotojai taip pat teigiamai įvertins dar vieną slankiojantį priedą – tik šį kartą didesnį. Tai – slankiojančios galinės sėdynės. Į dvi dalis padalinta galinė sėdynė gali būti transformuoja kaip tik širdis geidžia. Galite pastumti vieną sėdynės dalį į priekį, ją nulenkti ir tokiu būdu įgrūsti krūvą lentų. Jeigu gale sodinate atžalas dar su pakankamai trumpomis ataugomis, papildomas galinių postūmis suteiks daugiau erdvės atostogoms skirtai mantai.
Vis dėlto, tam tikrų nesuprantamų sprendimų automobilyje tikrai yra. „Renault“, greičiausiai, norėdama atsisakyti tradicinės pavarų perjungimo svirties, ją sumontavo šalia valytuvus valdančios rankenėlės. Pirminė koncepcija, akivaizdžiai, buvo pasiskolinta iš tam tikrų amerikietiškų automobilių ir eilės skirtingų „Mercedes-Benz“ modelių, tačiau ties šia vieta išlindo prancūziškas „aj bus gerai“ požiūris. Intuityviai naudotis pavarų perjungimo svirtele ties vairu ne visada pavyksta, nes dešinėje vairo pusėje slypi net trys skirtingi valdikliai: žemiausioje padėtyje esantis valdiklis reguliuoja garsą, per vidurį esantis valdiklis padeda reguliuoti valytuvų darbą, o aukščiausioje padėtyje – pavarų perjungimo svirtis.
Kitas, nuviliantis sprendimas – masažuojančių sėdynių funkcija. Nepriklausomai kokio tipo ar intensyvumo masažą pasirinksi, ji praktiškai nejuntama ir tiesiog – beviltiška. Ypač lyginant su „Peugeot“ automobiliuose esančiu nuostabiu analogu, dėl kurio netgi kyla minčių atsidaryti šios markės automobilių konfigūratorių.
Galiausiai, automobilyje atsispindi tam tikros automobilių industrijos tendencijos. Pirmoji – pavyzdžiui, ties prietaisų skydeliu ar ties durelėmis galima rasti gausybę blizgių paviršių, ant kurių labai gretai pradeda matytis kiekvieno automobilį čiupinėjusio individo pirštų antspaudai. Šie paviršiai taip pat yra labai gera terpė kauptis dulkėms, tad jeigu mėgstate savo automobilyje palaikyti švarą, tikėtina, jog po ranka visuomet norėsite turėti papildomą šluostę.
O štai antrąją automobilių pramonės tendenciją lydi aukštai iškelta „Renault“ inžinierių saugumo kartelė. Kaip ir daugelis „Renault“ automobilių, maksimalų „Euro NCAP“ įvertinimą gavęs „Austral“ padės apsaugoti keleivius ir vėplinėjančius pėsčiuosius, tačiau viso to kaina – velniškai stori priekiniai statramščiai, kurie tam tikrose situacijose sukuria akląsias zonas. Nors tai yra visuotinė naujų automobilių problema, tačiau „Austral“ modelyje ji juntama labiau negu, pavyzdžiui, „Volkswagen Tiguan“.
Pravartu žinoti
- Bagažinės tūris (l): 500 – 1525
- Maksimali leistina apkrova (kg): 539
- Maksimali stogo apkrova (kg): 100
- Maksimalus leistinas automobilio svoris (kg): 2003
- Triukšmo lygis važiuojant 80 ir 120 km/val. greičiu (dBA): 63 / 68
TECHNOLOGIJOS
Pažangių technologijų srityje „Renault“ pastarąjį dešimtmetį vydavosi praktiškai visus savo konkurentus, tačiau sulig elektriniu „Megane e-Tech“ ir „Austral“ SUV, „Renault“ pasiruošusi perimti segmento lyderės estafetę.
„Renault Austral“ turi įdiegtas net 32 pažangias pagalbines sistemas, kurios rūpinasi automobilyje ir už jo ribų esančių žmonių saugumu. Be to, šios sistemos suskirstytos į tris kategorijas: vairavimo, parkavimo ir saugumo. Didžioji dalis technologijų jau buvo naudojamos kituose „Renault“ ar šios klasės modeliuose, tačiau „Austral“ yra vienas pirmųjų automobilių klasėje, kuris visa tai pasiūlo vienoje krūvoje, mat jos tarpusavyje veikia naudojant duomenis gautus iš vienos pagrindinės vaizdo kameros, trijų aplinką skenuojančių kamerų, bei ultragarsinių jutiklių priekiniame ir galiniame buferyje.
Šių komponentų dėka, kiekviena pagalbinė sistema ne tik veikia pagal numatytąjį protokolą, bet ir pati prisitaiko prie staiga pasikeitusių sąlygų. Pavyzdžiui, naudojant „Active Drive Assist“ sistemą, automobilis pats gali suprasti, jog artėja prie žiedinės sankryžos, sumažinti greitį ir išvažiavus iš žiedo, vėl automatiškai padidinti greitį. Žinoma, tai automobilis padarys jums sukinėjat vairą. Kitas pavyzdys – prisitaikymas prie leistino greičio kelyje, kuriame nėra kelio ženklų. Pavyzdžiui, naudojant adaptyvią greičio palaikymo kontrolę ir artėjant link gyvenvietės, automobilis naudodamas navigacijos duomenis pats automatiškai sumažins greitį ir iš jos išvažiavęs vėl pagreitės. Pats. Nereikalaujant papildomų komandų iš vairuotojo.
Daugelis didmiesčių gyventojų, iš tiesų, teigiamai įvertins kitą priedą – tai automatinį automobilio stabdymą važiuojant atbuline eiga. Jeigu vairuotojas judėdamas atbuline eiga nereaguoja į mažėjantį atstumą tarp automobilio ir kliūties, sistema pati automatiškai automobilį sustabdys. Tai veikia įvairiose situacijose – nuo judėjimo link kito automobilio iki momento, kai važiuojant iš stovėjimo vietos staiga pro šalį pravažiuoja kita transporto priemonė. Pypt ir automobilis sustoja pats.
Jeigu įvairios pagalbinės sistemos veikia kažkur užsklandoje, viduje sėdintys keleiviai turės kiekvieną dieną susidurti su visiškai nauja „Renault“ multimedijos sistema – „OpenR Link“. Ji – paremta „Google Automotive“ operacine sistema, kurios funkcionalumas, veikimo greitis ir intuityvumas stebina visomis įmanomomis prasmėmis. Tiesiog įsivaizduokite, jog naudojatės didžiuliu planšetiniu kompiuteriu su puikiai optimizuota „Android“ operacine sistema bei iškart įdiegtomis naudingomis funkcijomis.
Pavyzdžiui, automobilyje galima naudotis „Google Maps“, „Spotify“, Youtube“, ,Waze“, „HBO Max“ ir netgi „Vivaldi“ interneto naršyklė. Retkarčiais netgi sunku patikėti, jog tos pačios operacinės sistemos pagrindą naudojanti „Volvo“ siūlo tokią skurdžią šios sistemos versiją.
Pravartu žinoti
- Saugos sistemos bazinėje įrangoje: Lane Keep Assist”, automatinė stabdymo sistema (atpažįstant ir pėsčiuosius, dviratininkus ir sankryžas), kelio ženklų atpažinimo sistema, vairuotojo nuovargio sistema.
- Euro NCAP saugumo reitingas: 5 žvaigždučių
- Vaizdo kamerų konfigūracija: Priekyje, gale, šoniniuose veidrodėliuose
- Oro pagalvių skaičius standartinėje įrangoje: 7 oro pagalvės
- „Android Auto“ ir Apple Car Play“ sąsaja: Belaidė
DINAMIKA
„Renault“ jau kurį laiką didesnį dėmesį skyrė mažesnio tūrio varikliams, kurių pagrindinė paskirtis buvo padėti automobiliui nusigauti iš vieno taško į kitą, pamirštant bet kokias užmačias važiuoti dinamiškai. Kita vertus, tikėtina, jog statistiniams „Renault“ pirkėjams labiau rūpi automobiliuose esančių variklių efektyvumas per degalų sąnaudų, o ne šypsenų vairuojant išraišką prizmę.
Kad ir kaip ten bebūtų, „Austral“ siūlomas su inžinerijos evoliuciją praėjusiais mažo tūrio benzininiais varikliais, kuriuos gamintojas jau spėjo panaudoti mažesniuose ar panašaus dydžio modeliuose. Skirtingai nei keletas populiarių konkurentų, dyzelinu maitinamo variklio „Austral“ modelių gamoje nebus, nes, teoriškai, jo vietą turės užimti hibridinę pavarą turinti modifikacija, leidžianti pasikinkyti 200 arklio galių, tačiau galimybių ją įsigyti Baltijos šalyse yra tiek pat kaip ir gyvai pamatyti „Koenigsegg Jesko“ – praktiškai nulinė.
Kol gamintojas sprendžia tiekimo problemas, Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse „Austral“ yra galimas su keturių cilindrų, 140 arba 160 arklio galių išvystančiais benzininiais varikliais, turinčiais „Mild-Hybrid“ pavarą. Naujausioji šio agregato versija naudoja papildomą 12 V įtampos bateriją, našesnį generatorių ir starterį, jog padėtų sumažinti CO2 emisijas, užkamšytų dinamikos spragas bei padidintų bendrą variklio efektyvumo lygį.
Savo funkciją „Mild-Hybrid“ sistema atlieka deramai. Ji juntamai prisideda prie sklandesnio pajudėjimo iš vietos ar įvairiapusiškos akceleracijos ir padeda tinkamai išnaudoti didžiausią sukimo momentą, kuris pasiekiamas neįprastai plačiame sūkių diapazone. Mieste ar užmiestyje toksai variklis „Austral“ automobiliui tinka kone idealiai. Jis – tylus, pakankamai žvalus, jog sureaguotų į staigesnį pagreitėjimą, o ir su akceleratoriaus pedalu elgiantis žmogiškai – sąlyginai ekonomiškas.
Ne ką blogiau benzininiam varikliui talkina ir nauja pavarų dėžė. Skirtingai nei kiti „Renault“ modeliai, „Austral“ komplektuojamas su bepakope „CVT“ pavarų dėže, kuri imituoja tradicinės 7 laipsnių automatinės pavarų dėžės veikimą.
Japoniškuose automobiliuose bepakopė pavarų dėžė labai dažnai yra tas komponentas, dėl kurio automobilį norisi nustumti į griovį ir kelionę tęsti pėsčiomis, tačiau jungtinėms „Renault“ ir „Nissan“ specialistų pajėgoms reikėtų atiduoti pagarbą už demonstraciją, jog automobilis su bepakope pavarų dėže gali veikti sklandžiai, tyliai ir užtikrintai.
Pavyzdžiui, „Toyota“ arba „Subaru“ automobiliuose montuojami analogai iki šiol, švelniau paspaudus akceleratoriaus pedalą, priverčia variklį klykti it būtų skerdžiamas. „Renault Austral“ – to nėra. Aišku, graudulingą kriokimą iššaukia akceleratoriaus spaudimas iki dugno, tačiau tai būna tik staigus ir trumpas variklio šūktelėjimas. Visgi, siekiant imituoti tradicinės pavarų dėžės darbą, variklio sūkiai nėra palaikomi tik ties atitinkama riba.
Pravartu žinoti
- Variklio tūris / Cilindrų skaičius: 1,3 litro / 4 cilindrų
- Variklio galia / Sukimo momentas: 160 AG (5250-5500 aps/min.) / 270 Nm (1800-3750 aps/min.)
- Pavarų dėžės tipas: Bepakopė, imituojanti 7 laipsnių automatinę
- 0 – 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas): 9,7 / 9,4 sek.
- 60 – 100 km/val. / 80 – 120 km/val.: 5,8 / 7,1 sek.
- Maksimalus greitis: 175 km/val.
- Degalų sąnaudos testo metu (mieste / užmiestyje / greitkelyje) (l/100): 8,6 / 6,3 / 7,1
- Degalų bako talpa (l) / Nuvažiuojamas atstumas (km): 55 l / 750 km
- CO2 emisijos: 140 g/km
VALDYMAS
Automobilių gamintojai puikiai žino, jog SUV ištisus metus atlieka šeimyninio ratuočio vaidmenį. Trumpai tariant – jie privalo užtikrinti, jog ant galinių sėdynių pūpsančios atžalos, bičiuliai ar garbaus amžiaus senjorai jaustųsi patogiai, o už vairo sėdinti vairuotojas niekada neturėtų baimintis, jog automobilį kūrę specialistai nepagalvojo apie efektyviai veikiančią stabdžių sistemą ar pakabos elementus, kurie susidorotų su netikėtai atsiradusiomis provėžomis ar staigesniu posūkiu.
Visi šie kriterijai atrodo ganėtinai elementarūs, o ir susidaro įspūdis, jog skaičiuotuvuose ir matematinėse formulėse paskendę „Renault“ inžinieriai sukūrė SUV, kuris yra tinkamas naudoti išskirtinai Prancūzijoje ar šalyse, kur kelių būklė nėra tokia prasta.
Kad ir kaip nuobodžiai tai skambėtų, tačiau „Mild-Hybrid“ variklius turintys „Austral“ modeliai naudoja primityvią, elementarios konstrukcijos galinę pakabą, kuri tiesiog neturi inžinerinių sugebėjimų susitvarkyti su tuo, ką mes Lietuvoje vadiname keliais. Bet apie viską pradžių.
Skirtingai nei „Renault Kadjar“, „Austral“ siekia save pateikti kaip SUV automobilį, kurį būtų įdomu vairuoti. Tokią išvadą galima susidaryti dėl vairo, jautriai reaguojančio į švelnesnius ar staigesnius pasukimus, ir pakabos nustatymų, dėl kurių kėbulo posvyriai nėra taip stipriai juntami kaip, pavyzdžiui, „Kia Sportage“ ar „Toyota RAV4“. Atitinkame kelyje, „Austral“ tvirtu įsikibimu į važiuojamą dalį kelia minimalias asociacijas su „Renault Megane R.S“, kuri buvo stačiokiškai standi, bet velniškai tiksliai valdoma.
Tokios asociacijos „Austral“ tikrai suteiks papildomų karmos taškų, nes perlipus į daugumą prancūziško SUV konkurentų, susidaro įspūdis, jog jie buvo pagaminti iš kempinių, o vairuotojas yra skirtas tik tam, jog sukinėtų pasibjaurėtinos formos baronką. Blogai, kai nori, jog kelionė namo būtų įsimintina, bet gerai, kai daugiau nesinori nieko kito – tik patogiai grįžti namo.
Patogumo amplitudė „Renault Austral“ yra neįprastai poliarizuojanti. Keleiviams sėdintiems priekyje skirti komforto atributai padeda gerai užmaskuoti ribotas galinės pakabos galimybes sugerti kelio nelygumus.
20 colių ratlankių ir standesnių spyruoklių darbo ypatumus galima įvertinti kaip juntamus, bet neerzinančius. Tačiau peršokus ant galinių sėdynių įspūdžiai pasikeičia 180 laipsnių.
Keleiviams skirtų krėslų konstrukcija ir forma nėra bloga. Kaip ir aerodinaminio triukšmo izoliacija – šiose srityse „Renault“ nenusileidžia pagrindiniams konkurentams, tačiau galinės pakabos talentingų įgūdžių trūkumas sugerti net minimalius kelio nelygumus iššaukia troškimą peštis kas sėdės priekyje.
Pravartu žinoti
- Svorio paskirstymas tarp ašių: 62 / 38
- Automobilio komponuotė: Priekiniai varomieji ratai
- Pakabos konstrukcija ( Priekyje / Gale ): Priekyje – „MacPherson“, gale – sukamoji sija
- Stabdžių sistema: 296 mm stabdžių diskai priekyje ir 292mm stabdžių diskai gale
- Padangų išmatavimai bandytame modelyje: 235/45 R20
EKSPLOATACIJA
Kuomet gamintojas siekia drastiškai pakelti kokybinę kartelę, vargu ar reikėtų tikėtis, jog jam pavyks išvengti mažesnių ir didesnių kainodaros pokyčių.
Jeigu dar prieš keletą metų, galingiausią benzininį variklį ir gausią komforto įrangą turintis „Renault Kadjar“ kainavo beveik 30 tūkst. eurų, tai dabar ši suma yra pradinis taškas nuo kurio reikės atsispirti norint įsigyti „Renault Austral“.
Konkurentų akivaizdoje, pradinė „Austral“ kaina atrodo kaip didis pranašumas, mat „Hyundai Tucson“ kaina prasideda nuo 33 590 eurų, „Toyota RAV4“ – nuo 33 000 eurų, o „Volkswagen Tiguan“ – nuo 33 410 eurų. Vis dėlto, kaip ir „Volkswagen Tiguan“, pigiausia „Austral“ versija gauna silpniausią benzininį variklį su mechanine pavarų dėže ir kukloką įrangos kraitelį, kuris, tikėtina, patenkins tik „Teleloto“ loterijos organizatorius.
Norint įšokti į naujos eros „Renault“ traukinį, reikės pasirinkti galingesnį benzininį variklį su automatine pavarų dėže ir „Techno“ (34 122 eur), „Iconic“ (37 268 eur) arba „Alpine“ („Techno Alpine“ – 35 574 eur, „Iconic Alpine“ – 38 720 eur) įrangos lygį.
Vertinant tik kainos, komforto ir kokybės santykį, pati logiškiausia versija yra „Renault Austral Icon“, nes jau standartinė komforto įranga bus daugiau negu pakankamai gausi, tad iki pilnos laimės reikėtų pažymėti tik keletą opcijų: „LED“ matricos žibintus – 847 eurai, šildomą priekinį stiklą – 169 eurai, „Harman Kardon“ garso sistemą – 968 eurai.
Pravartu žinoti
- Pigiausio modelio kaina: 29 282 eur
- Bandyto modelio kaina: 38 790 eur
- Garantinis laikotarpis: 5 metų
- Atstovybių tinklas: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje