Išlaikė apvalias formas
„Audi“ buvo tvirtai nusprendusi, jog „C6“ kartos modelis privalo atsikratyti apvalių, it ką tik iš orkaitės ištraukto batono formų. Nors „Audi“ nenorėjo imtis radikalių pokyčių, tačiau evoliucinio „A6“ dizaino užduotis buvo paskirta iš Japonijos kilusiam Satoshi Wada. Tam pačiam žmogui, kuris buvo atsakingas už ištisos „Audi“ modelių kartos stilių: pradedant „Q7“ ir baigiant „Audi A5“.
Galutinis produktas buvo absoliuti priešingybė BMW dizainerių projektui – „E60“. Jeigu tuomet BMW dizaino departamentas norėjosi pasinaudoti radikalių pokyčių korta, „Audi“ stengėsi užimti ganėtinai patogią vietą tarp BMW ir „Mercedes-Benz“ – ne toks akį rėžiantis kaip BMW, bet ir ne toks nuosaikiai nuobodus kaip „Mercedes-Benz“.
Atkreipkite dėmesį:
- Dėl natūralaus nusidėvėjimo, galinio lango valytuvo motoriukas tampa nesandarus. Dėl šios priežasties drėgmė pradeda sunktis į bagažinės dangtį, kuris ilgalaikėje perspektyvoje pradeda rūdyti;
Jauki vieta už vairo
„C6“ kartos tik dar labiau iškėlė įgimtąsias šio modelio stipriąsias puses – surinkimo kokybę ir konkurentus raudonuoti priverčiančias apdailos medžiagas. Nors mažiau naudoti egzemplioriai džiugins tvirtai suręstu salonu, tačiau tam tikros smulkios detalės sugeba labai greitai nusidėvėti. Pavyzdžiui, langų valdymui ar durų atrakinimui skirti mygtukai.
Kita vertus, tai mažytės smulkmenos už tai ką gaunate apskritai – tai gerą matymo lauką, patogią vairuotojo poziciją, visai neblogą ergonomiką bei, priklausomai modifikacijos, nemažą kiekį komforto įrangos. Jeigu tik turėsite noro, automobilis galės turės adaptyvius amortizatorius (jų standumas keičiasi priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo), elektra valdomą vairo kolonėlę, adaptyvią greičio palaikymo sistemą, šildomas priekines ir galines sėdynes, pritraukiamas duris, dvigubus šoninius langus, eismo juostos palaikymo sistemą ir dar daugiau.
Atkreipkite dėmesį:
- Nuo 2008 metų gaminti dyzeliniai varikliai turi liūdnai pagarsėjusią aukšto slėgio siurblį, kuris iš rikiuotės išeina peržengus 100-150 tūkst. kilometrų ribą;
Plati variklių gama
Nuosaikesnių variklių gamoje – tuzinas pasirinkimų. Pats silpniausias 2,0 litrų, 170 arklio galių generuojantis benzininis variklis nėra labai blogas pasirinkimas, tačiau dėl šie motorai ilgainiui pradeda vartoti daugiau alyvos negu turėtų (dėl nusidėvėjusių stūmoklių žiedų). V6 variklių tarpe – 2,4 (MPI), 2,8 (FSI) ir 3,2 (FSI). Atnaujintas modelis gavo 3,0 litrų V6 motorą su kompresoriumi. Vertinant tik eksploatacijos paprastumą, labiausiai vertėtų rinktis ypatingai paprastą 2,4 litro variklį, nes jis pasižymi neblogomis eksploatacinėmis savybėmis bei draugauja su dujų įranga. Aišku, jeigu ką tik laimėjote loterijoje, tuomet rinkitės 8 cilindrų, 4,2 litro darbinio tūrio variklį, tačiau vėlgi – tai vertėtų daryti tik laimėjus loterijoje, dėl ypatingai sudėtingos priežiūros.
Dyzelinių variklių gamoje – taip pat nemažas pasirinkimas. Taupiųjų motorų gamoje, silpniausiojo vaidmuo atitenka 2,0 litrų varikliui, kuris yra labai gerai žinomas „Volkswagen“ vairuotojams. Ankstyvoji versija išvystė 140 arklio galių ir dėl natūralaus nusidėvėjimo erzindavo dėl purkštukų gedimų. Tuo tarpu atnaujintame modelyje pasirodžiusi atnaujinta šio variklio versija, su modernia kuro įpurškimo sistema, gavo aukšto slėgio degalų siurblį, dėl kurio į variklį patenka metalo drožlės.
Atkreipkite dėmesį:
- Silpnoji 2,0 litrų dyzelinio variklio vieta – alyvos siurblio ašelė. Jos keitimas nėra brangus, bet labai svarbus, siekiant užkirsti kelią rimtesniems gedimams;