• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mercedes-AMG“ keičia strategiją. Nors iki šiol sportiškiausius modelius aprūpino itin pažangiu keturių cilindrų varikliu, artimiausiu metu jo atsisakys. Šį sprendimą lėmė tiek klientų reakcija, tiek realūs techniniai ir ekonominiai iššūkiai. Į jo vietą žengs naujos kartos elektrifikuoti šešių ir aštuonių cilindrų agregatai.

Mercedes-AMG“ keičia strategiją. Nors iki šiol sportiškiausius modelius aprūpino itin pažangiu keturių cilindrų varikliu, artimiausiu metu jo atsisakys. Šį sprendimą lėmė tiek klientų reakcija, tiek realūs techniniai ir ekonominiai iššūkiai. Į jo vietą žengs naujos kartos elektrifikuoti šešių ir aštuonių cilindrų agregatai.

REKLAMA

„M139“ variklis buvo tikras inžinerinis stebuklas. 2 litrų, keturių cilindrų agregatas turėjo elektrinį kompresorių, dviejų kanalų turbokompresorių, dvigubą degalų įpurškimo sistemą. Šie ir kiti patobulinimai leido pasiekti 387 arba 422 AG galią. 

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Techniniu požiūriu tai – vienas pažangiausių keturių cilindrų variklių, kada nors montuotų į serijinius automobilius.

REKLAMA

Tačiau net ir toks sudėtingas jėgos agregatas nesugebėjo pelnyti „AMG“ klientų pasitikėjimo. Pirkėjai, ypač renkantys sportinius modelius, tokius kaip „SL 43“ ar „GT 43“, tikėjosi emocingesnio charakterio – garsesnio, galingesnio, labiau „AMG“ būdą atitinkančio variklio. 

Kaip britų žurnalistams teigė vienas „Mercedes-AMG“ atstovas, „M139“ atnaujinimas pagal būsimos „Euro 7“ emisijų normos reikalavimus būtų ekonomiškai nepagrįstas.

REKLAMA
REKLAMA

„Nepaisant jo potencialo, šio variklio adaptacija naujiems standartams reikštų itin dideles investicijas“, – sakė gamintojo atstovas. 

Paradoksalu, bet didesnio darbinio tūrio elektrifikuoti varikliai turi daugiau galimybių atitikti „Euro 7“ reikalavimus. Dėl šios priežasties, V6 ir V8 varikliai tampa logiška alternatyva. 

Nors anksčiau buvo teigta, kad C klasės „AMG“ modeliai nebebus siūlomi su V8, dabar ši strategija keičiasi. Spėjama, kad tokių modelių kaip „C 43“ ir „C 63“ gamyba bus nutraukta anksčiau negu buvo planuota iki šiol, o juos pakeis naujas modelis su šešių cilindrų agregatu. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų