„M139“ variklis buvo tikras inžinerinis stebuklas. 2 litrų, keturių cilindrų agregatas turėjo elektrinį kompresorių, dviejų kanalų turbokompresorių, dvigubą degalų įpurškimo sistemą. Šie ir kiti patobulinimai leido pasiekti 387 arba 422 AG galią.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Techniniu požiūriu tai – vienas pažangiausių keturių cilindrų variklių, kada nors montuotų į serijinius automobilius.
Tačiau net ir toks sudėtingas jėgos agregatas nesugebėjo pelnyti „AMG“ klientų pasitikėjimo. Pirkėjai, ypač renkantys sportinius modelius, tokius kaip „SL 43“ ar „GT 43“, tikėjosi emocingesnio charakterio – garsesnio, galingesnio, labiau „AMG“ būdą atitinkančio variklio.
Kaip britų žurnalistams teigė vienas „Mercedes-AMG“ atstovas, „M139“ atnaujinimas pagal būsimos „Euro 7“ emisijų normos reikalavimus būtų ekonomiškai nepagrįstas.
„Nepaisant jo potencialo, šio variklio adaptacija naujiems standartams reikštų itin dideles investicijas“, – sakė gamintojo atstovas.
Paradoksalu, bet didesnio darbinio tūrio elektrifikuoti varikliai turi daugiau galimybių atitikti „Euro 7“ reikalavimus. Dėl šios priežasties, V6 ir V8 varikliai tampa logiška alternatyva.
Nors anksčiau buvo teigta, kad C klasės „AMG“ modeliai nebebus siūlomi su V8, dabar ši strategija keičiasi. Spėjama, kad tokių modelių kaip „C 43“ ir „C 63“ gamyba bus nutraukta anksčiau negu buvo planuota iki šiol, o juos pakeis naujas modelis su šešių cilindrų agregatu.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!