• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pastarąjį dešimtmetį kaip reikiant sumažėjusi dyzelinį variklį turinčių automobilių paklausa paskatino gamintojus pakoreguoti savo ilgametės strategijos planus. Vis dažniau automobilių gamintojai skelbia prioritetą teikiantys elektromobiliams.

9

Per pastarąjį dešimtmetį kaip reikiant sumažėjusi dyzelinį variklį turinčių automobilių paklausa paskatino gamintojus pakoreguoti savo ilgametės strategijos planus. Vis dažniau automobilių gamintojai skelbia prioritetą teikiantys elektromobiliams.

REKLAMA

Žaliąjį kursą pasirinkę automobilių konstruktoriai tai daro ne tik dėl savęs, bet ir dėl griežtėjančių reikalavimų, tačiau to nesinori pasakyti apie įmones, kurios ištisus dešimtmečius teikdavo automobilių tobulinimo paslaugas.

Vienas iš tokių kompanijų – Vokietijoje įsikūrusi ir daugeliui entuziastų gerai žinoma „Manhart“. 1986-aisiais duris atvėrusios dirbtuvės šiandien laikoma savo srities lydere, todėl nenuostabu, jog elektrifikacija „Manhart“ dirbtuvėse naudojama ne automobilių tobulinime.

Pažvelkite į naujausią „ Manhart“ projektą – „MH3 400d“ vardu pavadintą automobilį. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog tai tik juodos spalvos 3 serijos BMW, tačiau ši kėbulo spalva slepia keletą reikšmingų pokyčių.  pakėlus variklio dangtį ten išvysite tikrai nestandartinį variklio skyrių. Pakėlus jį, iš pradžių pamatysite „Manhart“ specialistų sukurtą variklio apdailą, tačiau ji yra tik mažytė užuomina į tai, kas jūsų laukia.

REKLAMA
REKLAMA

Po raudonos spalvos apdaila slypi BMW vairuotojų vertinamas 3,0 litrų, 6 cilindrų dyzelinis variklis. Ne vieną, bet dvi turbinas standartinėje konfigūracijoje turintis motoras išvysto 335 arklio galias ir 700 Nm sukimo momentą. Daugiau negu pakankamai norint važiuoti greitai ir ekonomiškai.

REKLAMA

Kadangi šis motoras BMW gretose egzistuoja jau ne vienerius metus, „Manhart“ specialistai puikiai žino, jog norint išgauti džiuginančią dinamiką, nereikia imtis drastiškų priemonių. Vietoje to, „Manhart“ įdiegė naują variklio valdymo programą, su kuria jiems pavyko pakoreguoti sukimo momento kreivę bei subtiliai kilstelėti variklio išvystomos galios parametrus.

„Manhart“ tvirtina, jog po atliktų pokyčių, 6 cilindrų variklis generuoja 380 arklio galių ir 770 Nm sukimo momentą. Kaip matote patys – tai nėra stulbinančiai įspūdingi parametrai, tačiau tai nereiškia, jog jie nepakoregavo BMW dinaminių rodiklių.

REKLAMA
REKLAMA

Standartinis modelis su šiuo varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per lygiai 4 sekundes ir pasiekia maksimalų 250 km/val. greitį. Tuo tarpu „Manhart“ atletiškumo stovyklą praėjęs BMW tą patį darbą atlieka per maždaug 3,6 - 3,7 sekundės.

Žinoma, automobilio dinamika ir svarbi BMW dalis, tačiau „Manhart“ šį 3 serijos sedaną aprūpino ir kitais, ne ką mažiau dėmesį traukiančiais aksesuarais.

Įdiegus variklio raumenis išauginusią programą, „Manhart“ iškart pasiūlys įsigyti ir naują išmetimo sistemą, kurią puošia iš anglies pluošto pagaminti išmetimo vamzdžiai. Be to, šioje išmetimo sistemoje buvo įdiegtas variklio garsą slopinantis vožtuvas, kurio poziciją galima keisti pasirenkant skirtingus važiavimo režimus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš anglies pluošto pagamintų gerybių šiame automobilyje yra ir daugiau. Štai – priekinėje dalyje pūpso priekinio buferio pažeminimas, gale – ant bagažinės dangčio esantis spoileris.

Bendrą automobilio vaizdą užbaigia išvaizdūs 20 colių skersmens ratlankiai, kurie „Manhart“ būstinėje buvo apauti 255/30 ir 275/30 išmatavimų padangomis.

REKLAMAAutobilis.lt
Gerai,kad yra blaiviai mąstančių.Baigiat visai nukvakti su ta el.mašinų durnumo banga.Lyg baterijos kristu iš dangaus,ir pasibaigus eksplotavimui vėl pačios pradingtu.Mūsų kritinai valdžioje,besmegeniai ir bestuburiai visiškai nesuvokia,arba dedasi nesuvokę viso to esmės.Niekas neatsiranda ir nedingsta be pasekmių.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų