Apie galimą „Lancia“ sugrįžimą į automobilių sporto areną buvo kalbama ne vienerius metus. Dešimtys tūkstančių ralio fanų nuolatos spėliodavo kada gamintojas galėtų tai padaryti, tačiau dabar bet kokioms spekuliacijoms atėjo galas.
Ribotą biudžetą šiuo metu turinti „Lancia“ neturi absoliučiai jokių galimybių turėti „Rally1“ klasės automobilių programos, todėl nenuostabu, jog gamintojo sugrįžimas į ralį pradedamas turint gerokai kuklesnę techniką.
„Lancia“ į ralio areną sugrįš su „Rally4“ klasės automobiliu, kurio priekinius ratus suks 1,2 litro, trijų cilindrų benzininis variklis, išvystantis 212 arklio galių.
Techniškai, tai bus labai artimas kitiems „Stellantis“ koncerno automobiliams – „Opel Corsa Rally4“ ir „Peugeot 208 Rally“. Abu modeliai yra suprojektuoti naudojantis ta pačia struktūra ir dalinasi pačiais svarbiausiais komponentais, jog padėtų sumažinti ir taip nemažą automobilio kainą.
Akivaizdu, jog kaštus siekianti optimizuoti „Lancia“ į ralį sugrįžta su realistiškais ir nuosaikiais tikslais, tačiau sėkmingai vystoma ralio programa pamažu galėtų padėti gamintojui pereiti į gerokai pajėgesnę automobilių klasę ir galiausiai sugrįžti ten, kur iškovojo net 10 konstruktoriaus taurių.
„Mes į ralį sugrįžtame nuo pačių pagrindų. Ten kur jaučiama didelė aistra sportui, o šios automobilių kategorijos dalyviai – jauni ir talentingi vairuotojai, kurie nori tapti savo srities profesionalais“, – sakė „Lancia“.
Nors „Lancia“ ir paskelbė sugrįžtanti į ralį, tačiau bendrovės atstovai neatskleidė kada įvyks ilgai lauktas debiutas trasoje. Tikėtina, jog „Lancia“ vardą ralio trasose išvysime naujame, 2025-ųjų metų sezone.