• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Hyundai Motorsport“ komandos vadovas Cyrilas Abiteboulas sako, jog FIA siūlomi automobilių reglamento pakeitimai 2025-ųjų sezonui nuleis ganėtinai aukštą kartelę prie kurios yra įpratę ne tik patys dalyviai, bet ir žiūrovai.

Hyundai Motorsport“ komandos vadovas Cyrilas Abiteboulas sako, jog FIA siūlomi automobilių reglamento pakeitimai 2025-ųjų sezonui nuleis ganėtinai aukštą kartelę prie kurios yra įpratę ne tik patys dalyviai, bet ir žiūrovai.

REKLAMA

C. Abiteboulas šiuos prieštaringai vertinamus teiginius išsakė po to, kai jis kartu su „Hyundai“ komandos inžinieriais atliko 2025 m. taisyklių analizę, siekiant išsiaiškinti kaip FIA siūlomos taisyklės paveiks dabar naudojamą „Rally1“ klasės automobilį. 

„Mums naujasis automobilis pasirodė labai sudėtingas. Dėl naujų taisyklių sumažėja prispaudžiamoji jėga, todėl jis smarkiai pakeičia automobilio balansą“, – sakė C. Abiteboulas.

„Tai bus ganėtinai prastas automobilis ir tai kelia didelį susirūpinimą, nes galiausiai esame atsakingi už tai, kad automobilis būtų optimizuotas. Šiek tiek absurdiška manyti, kad galima taip radikaliai pakeisti automobilį ir nesuteikti gamintojams galimybės šių pakeitimų tinkamai išbandyti“, – tęsė jis. 

REKLAMA
REKLAMA

„Vairuotojai yra labai nepatenkinti siūlomomis taisyklėmis. Ir aš net nekalbu apie saugumą, mat naujus automobilius gali būti sunku kontroliuoti“, – griežtai pabrėžė specialistas. 

REKLAMA

„Aišku, atsiras tokių, kurie sakys važiuoti šiek tiek lėčiau, bet jeigu pagrindinė automobilio charakteristika yra prasta, nemanau, kad jis atitinka šio čempionato standartus. Būtent dėl to mes nusprendėme neskirti resursų naujam automobiliui ir vietoje to sutelkėme dėmesį į esamą“.

„Nusprendėme pasirinkti tai, kas, mūsų manymu, yra tinkamiausia mūsų sportininkams ir mums“.

Šiuo metu pagrindiniu smuiku griežiančios „Hyundai“, „Toyota“ ir „M-Sport“ griežtai pasisakė apie FIA ketinimus keisti automobilių reglamentą, tačiau galutinis sprendimas bus priimtas birželio 11 dieną vyksiančiame Pasaulio automobilių sporto tarybos posėdyje. 

REKLAMA
REKLAMA

Pagal dabartinį sumanymą, FIA norėtų supaprastinti „Rally1“ bolidų konstrukciją. Pirmiausia, FIA planuoja pašalinti brangią ir sunkią hibridinę jėgainę ir dar labiau sumažinti bendrą automobilio našumą. Taip pat bus pakoreguoti aerodinaminiai elementai, dėl kurių WRC automobiliai tiesiog nebebus tokie efektyvūs ir greiti posūkiuose. 

Vis dėlto, tokiems pakeitimams priešinasi komandos, kurios siekia išlaikyti stabilumą iki bent jau 2027 metų, kai įsigalios visiškai naujos WRC automobilių kūrimo taisyklės.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų