• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„RM Sotheby’s“ aukcione bus pristatyti du skirtingi, bet vienodai išskirtiniai „Ferrari F40“ automobiliai. Vienas jų – beveik naujas, originalios būklės 1990 metų raudonas F40 su vos 360 kilometrų rida. Kitas – 1992-ųjų F40, turintis modernizuotų priedų. Toks duetas viename aukcione – beprecedentis įvykis net ir šios klasės kolekcionierių pasaulyje.

25

„RM Sotheby’s“ aukcione bus pristatyti du skirtingi, bet vienodai išskirtiniai „Ferrari F40“ automobiliai. Vienas jų – beveik naujas, originalios būklės 1990 metų raudonas F40 su vos 360 kilometrų rida. Kitas – 1992-ųjų F40, turintis modernizuotų priedų. Toks duetas viename aukcione – beprecedentis įvykis net ir šios klasės kolekcionierių pasaulyje.

REKLAMA

„Per metus esame pardavę daug F40 modelių, tačiau pasiūlyti du tokio lygio ir taip skirtingus egzempliorius vienu metu – tikras šio modelio geidžiamumo įrodymas“, – teigia „RM Sotheby’s“ prezidentas G. Duffas.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.

REKLAMA

Technologiškai atnaujintas

Šis modelis buvo pagamintas 1992 m. ir iš pradžių pristatytas Italijos rinkai. Vėliau jis atkeliavo į Jungtinę Karalystę, kur buvo modifikuotas „Furlonger Specialist Cars“ dirbtuvėse. Tikslas – patobulinti važiavimo savybes, išlaikant originalų F40 charakterį.

Šis modelis išsiskiria „Michelotto“ LM specifikacijos pavarų dėže, „Tubi“ išmetimo sistema, atnaujintais turbinos slėgio reguliatoriais, reguliuojama „KW“ pakaba, „Brembo GT“ stabdžių sistema ir specialiai šiam automobiliui pagamintais 18 colių ratlankiais. Kėbulas perdažytas išskirtine „Azzurro Hyperion“ spalva.

REKLAMA
REKLAMA

Automobilis turi „Ferrari Classiche“ sertifikatą, vadinamąją „Raudonąją knygą“, ir yra parduodamas su pilna dokumentacija. Jo vertė aukcione vertinama nuo 2,5 iki 2,8 mln. JAV dolerių (apie 2,1–2,4 mln. eurų).

Autentiškumo pavyzdys

Antrasis modelis – 1990-ųjų europinės specifikacijos F40, be katalizatoriaus ir be reguliuojamos pakabos, nuvažiavęs vos 360 kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis buvo pristatytas klientui iš Azijos ir visą laiką buvo laikytas sandėlyje, niekada nebuvo eksploatuojamas ar techniškai aptarnautas.

Šis F40 išlaikė visas gamyklines detales: originalias padangas, lipdukus, žymėjimus bei netgi tuos pačius gamyklos surinkimo ženklus. Variklio sandarumo testas parodė puikius rezultatus, tačiau prieš pradedant automobilį eksploatuoti, būtinas pilnas techninis aptarnavimas.

REKLAMA

Vertė – nuo 2,4 iki 2,6 mln. JAV dolerių (apie 2,3 mln. eurų) – šiek tiek mažesnė nei pilnai paruošto „Blue Chip“ modelio.

Paskutinis modelis, kurį savo akimis matė Enzo Ferrari

„Ferrari F40“ buvo pristatytas 1987 m., minint gamintojo 40-metį. Tai paskutinis modelis, sukurtas dar gyvam esant Enzo Ferrari.

Iš pradžių jis buvo kuriamas kaip lenktyninis automobilis FIA B grupei, tačiau šiai klasei išnykus, iš „288 GTO Evoluzione“ prototipo gimė F40 – vienas pirmųjų tokio rūšies superautomobilių. 

REKLAMA

Jis turėjo lengvą konstrukciją su kevlaro ir anglies pluošto elementais, 2,9 litro V8 variklį su dviem turbokompresoriais, generuojantį 478 AG. Salone – griežtas asketizmas: plastikinės sėdynės, durų atidarymo dirželiai, gręžtiniai pedalai. Visa tai – tam, kad svoris būtų kuo mažesnis.

Iš pradžių planuota pagaminti tik 400 automobilių, tačiau dėl milžiniškos paklausos jų buvo pagaminta net 1 315.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų