• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilių tobulinimo bendrovė „Brabus“ pristatė naują modelį – „Brabus 1000“. Tai – ne serijinės gamybos automobilis. Kiekvienas egzempliorius kuriamas individualiai, atsižvelgiant į konkretaus kliento pageidavimus. Be kompromisų suprojektuotas modelis galingumu ir dinamika lenkia net galingiausią AMG gamyklinę versiją.

Vokietijos automobilių tobulinimo bendrovė „Brabus“ pristatė naują modelį – „Brabus 1000“. Tai – ne serijinės gamybos automobilis. Kiekvienas egzempliorius kuriamas individualiai, atsižvelgiant į konkretaus kliento pageidavimus. Be kompromisų suprojektuotas modelis galingumu ir dinamika lenkia net galingiausią AMG gamyklinę versiją.

REKLAMA

Nors „Brabus 1000“ pagrindu išliko galinga hibridinė pavara, „Brabus“ specialistai V8 variklį ir elektros variklį patobulino. 

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

 

Variklio tūris buvo padidintas iki 4,5 litro. Tuomet buvo sumontuoti nauji turbokompresoriai, sustiprinta aušinimo sistema bei įdiegta aktyvi nerūdijančiojo plieno išmetimo sistema.

REKLAMA

Vidaus degimo variklis vienas pats išvysto 796 AG ir 1250 Nm sukimo momentą, o bendra jėgos agregato galia siekia 1 000 AG ir net 1 820 Nm. Vis dėlto, siekiant apsaugoti transmisiją, sukimo momentas elektroniniu būdu apribotas iki 1620 Nm.

Šių modifikacijų rezultatas – įsibėgėjimas iki 100 km/val. vos per 2,6 sek. Nors maksimalus greitis, kaip ir bazinėje versijoje, lieka ribotas ties 320 km/val. padala., dinamika kasdienėms sąlygoms – išskirtinė.

REKLAMA
REKLAMA

Valdymo charakteristikos ir važiuoklė

„Brabus 1000“ išlaiko „AMG Speedshift MCT“ devynių laipsnių transmisiją ir „4MATIC+“ visų varančiųjų ratų sistemą, tačiau automobilio pakaba buvo iš esmės pertvarkyta.

Sumontuota reguliuojamo aukščio amortizatoriai, kurie leido sumažinti prošvaisą iki 20 mm, o nauji kaltiniai ratlankiai – 21 colio priekyje ir 22 colio gale – ne tik gerina valdymą, bet ir pabrėžia agresyvų dizainą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be to, anglies pluošto aerodinaminiai elementai optimizuoja oro srautų kryptį, padeda efektyviau aušinti variklį ir padidina stabilumą važiuojant dideliu greičiu.

 

Gamyba tik pagal užsakymą

„Brabus 1000“ nėra serijinės gamybos produktas – tai išskirtinis projektas, kurio kiekvienas egzempliorius gaminamas individualiai.

Pradinė kaina – nuo 532 495 eurų, tačiau galutinė suma priklauso nuo pasirinktos specifikacijos ir interjero individualizavimo.

Palyginimui, bazinis „AMG GT 63 S E Performance“ modelis kainuoja maždaug 230 tūkst. eurų, tad „Brabus 1 000“ kaina – ženklus žingsnis aukštyn. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų