• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aivaras Grigelevičius / 
Automanas.lt

Norint įsigyti sportišką ir dinamišką hečbeką, pasirinkimas yra beprotiškai platus. Beveik kiekvienas save gerbiantis gamintojas savo modelių gamoje turi bent po vieną automanams skirtą versiją, kuri esant reikalui, gali priversti Jūsų širdį plakti stipriau ir greičiau.
Antras pagal dydį automobilių koncernas - „PSA“, požiūrį į sportiškus modelius pakeitė tik prieš porą metų. Po nuostabių modelių kaip „Peugeot 205 GTi“, 405 Mi16“, „306 GTi“, „106 GTi“ ar „206 S16“, atėjo sausra. Nors „Peugeot“ modelių gamoje buvo keletas automobilių su galingais varikliais, tačiau jie ne iš tolo nepriminė entuziastams skirtų, žvitrių ir energingų modelių prie kurių buvome įpratę.
308gt
Susigrąžinti gerą vardą nėra lengva. „Peugeot“ specialistai tai puikiai žino, todėl nenuostabu, jog kai ateina metas dirbti prie sportiškesnių modelių, didžiulę inžinierių komandą papildo keletas „Peugeot Sport“ specialistų.
Prieš keletą metų pristatytas „Peugeot 208 GTi“ buvo pirmasis „Peugeot“ ir „Peugeot Sport“ specialistų vaisius, kuris pranoko visus mūsų lūkesčius. Praėjusiais metais pristatytas „Peugeot RCZ R“, taip pat buvo neprastas atletas.
Tiek apie vieną,
tiek apie kitą galite paskaityti anksčiau parašytuose straipsniuose, o šiandien Jus supažindinsime su „Peugeot 308 GT“.

Aivaras Grigelevičius / 
Automanas.lt

Norint įsigyti sportišką ir dinamišką hečbeką, pasirinkimas yra beprotiškai platus. Beveik kiekvienas save gerbiantis gamintojas savo modelių gamoje turi bent po vieną automanams skirtą versiją, kuri esant reikalui, gali priversti Jūsų širdį plakti stipriau ir greičiau.
Antras pagal dydį automobilių koncernas - „PSA“, požiūrį į sportiškus modelius pakeitė tik prieš porą metų. Po nuostabių modelių kaip „Peugeot 205 GTi“, 405 Mi16“, „306 GTi“, „106 GTi“ ar „206 S16“, atėjo sausra. Nors „Peugeot“ modelių gamoje buvo keletas automobilių su galingais varikliais, tačiau jie ne iš tolo nepriminė entuziastams skirtų, žvitrių ir energingų modelių prie kurių buvome įpratę.
308gt
Susigrąžinti gerą vardą nėra lengva. „Peugeot“ specialistai tai puikiai žino, todėl nenuostabu, jog kai ateina metas dirbti prie sportiškesnių modelių, didžiulę inžinierių komandą papildo keletas „Peugeot Sport“ specialistų.
Prieš keletą metų pristatytas „Peugeot 208 GTi“ buvo pirmasis „Peugeot“ ir „Peugeot Sport“ specialistų vaisius, kuris pranoko visus mūsų lūkesčius. Praėjusiais metais pristatytas „Peugeot RCZ R“, taip pat buvo neprastas atletas.
Tiek apie vieną,
tiek apie kitą galite paskaityti anksčiau parašytuose straipsniuose, o šiandien Jus supažindinsime su „Peugeot 308 GT“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 308 GT


Alternatyva „Seat FR“


„Peugeot“ specialistai kurdami naują „308“ hečbeko versiją, pavyzdį ėmė iš „VAG“ koncerno šeimai priklausančio gamintojo „Seat“. Ispanai daugelį metų norėdami savo pirkėjams suteikti kuo didesnę įvairovę, siūlė trijų skirtingų rūšių modelius. Patys pigiausi - baziniai modeliai turėdavo atitikti paprastų žmonių lūkesčius. „FR“ vardu pavadinti modeliai turėdavo būti aukso viduriuku tarp komforto ir sportiškumo. Tuo tarpu „Cupra“ vardu pavadinti modeliai būdavo „Seat“ kompanijos atletai.
Prancūzai 2014 metais „Europos metų automobilio“ titulą laimėjusiam hečbekui sukūrė panašų planą. Standartinės modelių versijos turėjo atitikti daugelio žmonių poreikius, tuo tarpu šiemet pristatyta „Peugeot GT“ modelių gama yra orientuota į tokius pirkėjus kaip mes - automanus.
Nors tai nėra aukščiausios lygos atletas, tačiau „Peugeot“ kompanijos atstovų teigimu, „GT“ modelių šeimos automobiliai yra dinamiškesni, geriau valdomi, stabilesni važiuojant didesniu greičiu ir išraiškingesni. Visai kaip „Seat FR“ modelių šeima.

REKLAMA

Peugeot 308 GT


GT - Gran Tourer


Iš pirmo žvilgsnio, naujoji „GT“ šeimyna mažai kuo skiriasi nuo standartinių modelių. Skirtumus galima įžvelgti tik labai gerai įsižiūrėjus. „Peugeot 308 GT“ turi didesnio skersmens ratlankius, LED tipo žibintus ir posūkius, šiek tiek pakeistą priekinį buferį. Pats ryškiausias pasikeitimas - galinėje dalyje matomi du chromuoti išmetimo vamzdžiai.
Ne ką daugiau pasikeitimų ir automobilio viduje. „Peugeot“ inžinieriai naująjį modelį aprūpino gausiu „GT“ emblemų kiekiu, sumontavo labai patogias bei gerą šoninį prilaikymą turinčias sėdynes ir priekinę panelę pagamino iš aukštesnės kokybės medžiagų.
Pirmasis įspūdis išduoda, jog tai nėra pilnavertis „Volkswagen Golf GTI“ konkurentas. Žvelgiant į automobilio technines charakteristikas, jis yra tiesioginis „Kia Cee'd GT“ konkurentas, kuris yra panašaus dydžio, turi panašaus galingumo variklį ir nėra toks dinamiškas bei sportiškas kaip grynakraujai Hot Hatch'ai.

REKLAMA
REKLAMA

Salonas (1)


THP


„Peugeot 308 GT“ galima įsigyti su vienu iš dviejų variklių : 1.6 litro benzininiu ir 2.0 litrų dyzeliniu. Mūsų nuostabai, į mūsų rankas patekęs „Peugeot 308 GT“ turėjo ne dyzelinį, bet benzininį variklį. Tai - 1.6 litro, 4 cilindrų turbo-benzininis agregatas išvystantis 205 arklio galias.
„Prince“ vardu vadinamas motoras su įvairiais patobulinimais buvo sukurtas bendradarbiaujant su „BMW“ koncerno specialistais. Nors šis variklis gaminamas maždaug 10 metų, tačiau dėl „PSA“ koncerno inžinierių atliktų patobulinimų jis nesijaučia antrarūšis ar technologiškai pasenęs. Atvirkščiai - jis jaučiasi žvalesnis už „VAG“ koncerno 1.4 litro turbo-benzininį agregatą. O ir jo skleidžiamas garsas yra malonesnis ausiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Salonas (6)


Didžiausią malonumą teikia 1.6 litro benzininio variklio atkaklumas ir stiprybė net ir esant labai mažiems variklio sūkiams. Perkandus „308 GT“ pavarų dėžės perdavimo skaičius, važinėjant mieste galima užmiršti dažną bėgių perjungimą, atsipalaiduoti ir mėgautis komfortiškomis „Peugeot“ sėdynėmis. Vis dėlto, po kapotu turint 205 arklio galias, anksčiau ar vėliau pamatysite dešinėje pusėje esantį „Sport“ mygtuką.
Paspaudus šį mygtuką, pasikeičia prietaisų skydelio apšviečianti spalva, akceleratoriaus pedalas tampa jautresnis, vairas tampa truputėlį sunkesnis, o pro garso kolonėles pradeda sklisti sintetinis variklio gausmas.

Dinamiškas, bet ne sportiškas


„GT“ inicialais pagražintas „Peugeot 308“ palyginus su standartinėmis versijomis yra sportiškesnis. Tačiau jeigu iš „Peugeot 308 GT“ tikitės tokių pačių aštrių pojūčių, kuriuos suteikia „Volkswagen Golf GTI“, „Renault Megane RS“ ar „Honda Civic Type R“ - būsite nuvilti. Ieškantiems prancūziško hečbeko galinčio pasigalinėti su segmento geriausiais, reikės palaukti iki šių metų rudens, kai pasirodys „Peugeot 308 GTi“, kuris turės 270 arklio galių išvystantį benzininį variklį.
Sugrįžtant prie „GT“, tai - tikrų tikriausias „Gran Tourer“ tipo automobilis. Labai malonus, komfortiškas, tylus ir patogus hečbekas. Nors automobilis gavo standesnius amortizatorius, žemo profilio padangas ir 18 colių ratlankius, tačiau „Peugeot“ pakaba buvo sukonfigūruota taip, jog ji nebūtų nei per daug kieta, nei per daug „minkšta“. Tai savotiškas aukso viduriukas, kuris puikiai tinka automobilį naudojant kelionėms į darbą, sodą, prekybos centrą, ar tolimesnį pasaulio tašką.

REKLAMA

Peugeot 308 GT


Nenorime sudaryti įspūdžio, jog „308 GT“ nemėgsta posūkių. Tikrai ne. Nors priekinė automobilio dalis turi didžiulį sukibimą su kelio danga, tačiau visą malonumą gadina labai greitai slysti pradedantys priekiniai ratai. Pasiekti šią ribą kituose automobiliuose reikėtų įdėti žymiai daugiau pastangų.
Po kurio laiko susidaro įspūdis, jog tai yra savotiškas saugiklis, kuris turėtų per daug įsijautusius vairuotojus sumažinti apsukas, apsiraminti ir ieškoti optimalaus tempo.

Peugeot 308 GT prieš Kia Cee´d GT




























































Peugeot 308 GT Kia Cee´d GT
Variklis 1.6 THP 1.6 T-GDI
Pavarų dėžė 6M 6M
Variklio darbinis tūris [cm3] 1598 1591
Cilindrų skaičius 4 4
Variklio galia [kW/min] 151/6000 150/6000
Sukimo momentas [Nm/min] 285/2750 265/1750-4500
Maksimalus greitis [km/h] 235 230
Įsibėgėjimas 0-100 km/h [s] 7,5 7,7
Kuro sąnaudos [l/100 km] 5,6 7,4
Kaina [EUR] ~ 25 000 20 490

REKLAMA

Verdiktas


Taigi, ką Jūs gaunate už maždaug 25 tūkst. eurų? Reikėtų pradėti nuo to, jog Jūs gaunate puikiai įrengtą, patogų ir vartotojui draugišką hečbeką. „308 GT“ taip pat pasižymi aukštu komforto lygiu, o esant reikalui,  1.6 litro turbo-benzininis variklis gali sukelti dirbtinę audrą. „308 GT“ nėra skirtas entuziastingiems ir azartiškiems vairuotojams. Šiuo automobiliu džiaugsis tie, kurie mėgsta iš taško A į tašką B nuvažiuoti greitai ir komfortiškai, o ne griausmingai ir entuziastingai.
„308 GT“ yra vienas iš tų automobilių, kurį mes pasirinktume norėdami nuvažiuoti iki lenktynių trasos. Lenktynių trasoje pasikrovus adrenalino ir puikių emocijų, atėjus laikui keliauti namo, mes būtume pirmieji, kurie norėtų įsitaisyti ant „Peugeot 308 GT“ sėdynės.

Salonas (4)


Peugeot_308GT

GALERIJA


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų