D. Zvonkaus „reklamoje“ pasakojama apie jo bičiulį Stano ir pašiepiamos tam tikros jo savybės.
Juokavo, kad tai kerštas
Stano taip pat socialiniuose tinkluose pasidalijo savo įžvalgomis apie „Go Vilnius“ įrašą ir šmaikštavo, kad reklamą sukūrė kauniečiai, taip neva keršydami vilniečiams.
„Ką tik per radiją klausiau kaip „Go Vilnius“ atstovė gina reklamą.
„Nenuimsim, rodysim ir toliau, ne miestiečiams čia skirta, o užsieniečiams“.
Man tokia analogija paišosi. Atrodo, kad šią reklamą sukūrė pikti kauniečiai norėdami atkeršyti Vilniui už VISKĄ. Matijošaičio ir Ugnius Kiguolis suokalbis. Kad tik mums, vilniečiams blogiau būtų.
O kalbant rimtai. Vat Deivydas Zvonkus vakar padarė „reklaminį“ filmuką apie mane. Bet tas filmukas sukurtas iš Zvonkaus, gal dar Katažinos Zvonkuvienės asmeninių lėšų (nes Zvonkus yra ubagas).
O Vilniaus reklama sukurta iš maaaaanooo mokesčių pinigų. Vat ir skirtumas. Todėl jei aš, ir didžioji dalis Vilniaus gyventojų sako, kad NEPATINKA, nuimat ir viskas. Jus mums dirbat ir mus reklamuojat.
Zvonkau ir tu greit ištrini mane žeminantį video. Arba tau kapiec“, – rašė S.Stavickis-Stano.
Reklama sieks naikinti stereotipus
Ketvirtadienį „Go Vilnius“ YouTube kanale pasirodė vaizdo įrašas pavadinimu „Vilnius: Expectations vs Reality“. Per maždaug dieną laiko, vaizdo įrašas surinko 37 tūkst. peržiūrų Youtube ir virš 60 tūkst. peržiūrų Facebook.
Minėtame vaizdo įraše pašiepiami stereotipai apie esą nepasiturinčius, skurdžiai gyvenančius rytų europiečius – vaizdo įraše matomi treninguoti jaunuoliai, lūšnos, mediniai lauko tualetai, viešoje vietoje besišlapinantis vyras. Vėliau vaizdo klipe matomas Vilniaus naktinis gyvenimas, architektūra, kultūrinis paveldas. Taip siekiama parodyti, jog stereotipai apie Vilnių – iš piršto laužti.
Minėta „Expectations vs reality“ kampanija oficialiai pradedama kitą savaitę – jos metu bus bandoma atsikratyti „sovietinės šalies“ etiketės.
„Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė tvirtino, jog stereotipai aplink Vilnių yra gyvi todėl, kad Lietuvos sostinė yra mažiau žinoma, nei kiti didieji Europos miestai.
„Kadangi Vilniaus žinomumas yra mažesnis nei kitų Europos sostinių, tai ir miesto įvaizdis yra stipriau veikiamas stereotipų, kuriuos apie visą regioną vaizduoja žiniasklaida ir populiarioji kultūra. Tai ir atsispindi tyrimų rezultatuose.
Todėl šia kampanija siekėme pagaliau prabilti apie stereotipus patys, bei parodyti, kaip stipriai jie neatitinka šiandieninio Vilniaus tapatybės bei lankytojų patirties jame, ką vėlgi patvirtina apklausos: du iš trijų Didžiosios Britanijos turistų ir kas antras vokietis, apsilankęs Vilniuje, teigia, kad mielai čia sugrįžtų“, – teigia „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
Pasak jos, ši kampanija tęsia iki šiol organizacijai būdingą drąsų, saviironišką, nestandartinį, humoristinį kalbėjimo toną. „Miesto žinomumo auginimas yra ilgalaikis ir kryptingas darbas. Todėl visomis kampanijomis keliame tikslą turizmo skaičius didinti ir įvairiausiomis komunikacijos formomis siekti, kad Vilnius vis dažniau atsirastų keliaujančiųjų žemėlapiuose“, – teigia ji.