Modelis pasakoja, kad žinią, jog „Versace“ juo domisi ir užrezervavo fotosesijos datas, jam pranešė agentas.
Po poros dienų atskriejo Simoną ir jo agentus pradžiuginusi žinia – vaikinas atrinktas reklamos kampanijai.
„Labai džiaugiausi tiek aš, tiek agentai. Fotosesija taip pat buvo ir mini dramos filmavimas. Labai daug žmoniu, didelė komanda buvo surinkta“, – pasakoja jis.
Vaikinas teigia, kad jautėsi gerai ir didesnių iššūkių fotosesija ir filmavimas nesukėlė – viskas vyko sklandžiai ir gerai.
Simonui netgi pavyko pabendrauti su pačia mados pasaulio legenda Donatella Versace, nors iš pradžių „Versace“ komanda sakė, kad galbūt geriau nebandyti su ja nusifotografuoti.
„Jaučiausi normaliai – džiaugiausi, kad ji atvyko, bet mačiau, kaip dauguma komandos narių jautė kažkokią baimę. Kai paprašiau nuotraukos su ja ir Helena, tai smagiai pakalbėjome, pasidomėjo, iš kur esu, ir pagyrė, kad labai gerai atrodau su švarku“, – pasakoja jis.
Anksčiau Simonas yra patekęs į geriausių pasaulio vyrų modelių šimtuką. Prieš tai jam teko dirbti ir su tokiais garsiais prekės ženklais, kaip „Chanel“, „Loreal“, „Volkswagen“ ir kiti.