Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
man su Varle tai isvis juokingai gavos.uzsakiau preke,kuria zadejo pristatyt per 5 dienas.o atveze tik po menesio.skambinau kelis kartus vadybininkei-ryt,poryt atves.o kai kurjeris atveze preke,po kokiu 10 dienu skambino vadybininke ir klause ar preke pristatyta?susiradau ja feisbuke,jaunikle,varlej pusmeti teisdirbus.samdo pigiai,tai tokia ir darbo kokybe gaunas.
Dabar tą kontorą iš tolo apieisiu
Kaip pažįstama situacija. Pirkome dušo kabiną: gavome nekokybišką maišytuvą, kuris per korpusą leido vandenį. Ermitazo atsakymas: prekės priimti atgal negali, nes ji jau buvo montuota. O kaip sužinoti, kad maišytuvas leidžia vandenį per korpusą jo nesumontavus? Dar buvo pridurta, kad dušo kabina turi būti nesurinkta ir originalioje pakuotėje. Paklausus, o kaip sužinoti ar prekė kokybiška jos nesurinkus, buvo pasakyta, kad tikrinti reikia prie kurjerio.
@Dušo kabina Kitą kartą pamojuokite civiliniu kodeksu pardavėjui, tegu pasiskaito. Nes grąžinti per 14d galima visai be priežasties, tada taip, turi būti nenaudota ir originalioje pakuotėje. O kokybės garantija galioja 2 metus, tad tegu nesvaigsta, jog prie kurjerio reikia patikrinti. Apskųskit vartotojų teisėms, tai nekainuoja, nenusileiskit.
Ačiū kad perspėjote, mes irgi norėjom baldų iš ermitazo. Dar kartą ačiū už info.
Komplektas tiesiog buvo per didelis terasai. Todėl ir visas šis skandalas kad atgautų pinigus.
@Kaip matyti iš foto Tau gal pasimaišė ?
@Kaip matyti iš foto Oi kiek tokių protingų moteriškių savo darbe sutinku. Ji juk mokėjo 2k už šituos baldus auksinius. Pasedėjo pergalvojo arba pamatė senukuose pigesnius ir prasideda teroras ir gazdinimas visom institucijom ir viešinimu. Reikėjo ermitažo specialistei siusti nx su savo kojičių istorija. Jei čia būtų norėjus ermitažas būtų atvežęs jai tas kojites ir priklyjevęs, bet matė kad d... ir niekas nesprendė.
Dažnai tokios,kaip kojytės būna priklijuotos lipnia juosta gaminio apačioje,kad nepasimestų.Teko gyvai stebėti vienos baubikės isterijas,kuri nerado taip priklijuotos instrukcijos.
Jeigu visi šitaip kovotų - verslas neapi..sinėtų!
Ermitažas kaip ir senukai - pardavinėja prekes,kurių patys net neturi. Jie atlieka tarpininko vaidmenį: pirmiau užsako sau,po to tik išsiunčia klientui aišku užsimetę nemažą antkainį. Todėl prekių pristatymas gali užtrukti mėnesį ir ilgiau. Taip pat baisi praktika bandyti įkišti prekę iš ekspozicijos - būtent tokiose prekėse dažniausiai trūksta detalių ar kokių varžtų. O kaina iš ekspozicijos būna tokia pat kaip naujos prekės nors realiai tokia prekė turi kainuoti kaip naudotos. Tarkim pirkti televizorių iš ekspozicijos,kuris gal metus prastovėjo parduotuvėje kasdien įjungtas po 12 valandų - tas televizorius aišku veiks,bet kiek jam liko laiko niekas nežino,bet kokiu atveju jo veikimo laikas bus sutrumpėjęs keliais metais,gal būt tik datrauks iki garantijos pabaigos ir viskas. Naują teks pirkti.
o kodel ups?blt lietuviskai snekek
Negaliu pažadėti, kad nepirksiu, kad geriau pasijustumėt. O kad kitame pc būtumėt gavusi pigiau ir visaip geriau, mitas. Esat didelė mergaitė, suprantat, kad visi pc veža iš ten pat. Rezultatas būtų buvęs tas pats. Tik dabar būtumėt raudojusi, kam susigundėt pigiau.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų