Apie savo patirtį S. Žemaitytė Ajutienė prabilo feisbuke, ja sutiko pasidalinti ir su portalu tv3.lt.
Pasak žurnalistės, visa istorija prasidėjo dar balandžio mėnesį, kai internetu buvo užsakyti keli lauko baldų komplektai ir kabantis krėslas. Nors pasirinktas būtent „Ermitažo“ pristatymas dėl nurodyto greitesnio termino, viskas, pasak jos, virto ilgai trunkančia epopėja.
„NIEKADA, niekada, niekada nepirkite ERMITAŽAS internete!!! NIEKADA!
Balandį pirkome keletą lauko baldų komplektų, ir kabantį krėslą. Tą patį galėjau įsigyti kitame PC, bet šio tinklo pristatymo terminas buvo patrauklesnis. Epopėja su jais tęsiasi iki šiol, nors baldai pirkti ir apmokėti dar balandį:
1. Žadėtu terminu baldų nepristatė, pristatė trimis dalimis, nors, kaip žada perkant, apie tai nebuvome informuoti ir kaskart sužinodavome tik iš atvykusių kurjerių, kad ups, dar ne visi, dar bus kito pristatymo metu.
2. Apie terminų nesilaikymą, vėlavimą ir tai, kad kas savaitę po kelis kartus skambinant nesugebėdavo atsakyti tai kada, jau nekalbu“, – feisbuke dalijosi ji.
Pasak S. Žemaitytės-Ajutienės, šioje ilgai besitęsiančioje situacijoje „vyšnia ant torto“ tapo tai, kad ilgai lauktas brangiausias baldų komplektas galiausiai atvyko nekokybiškas – trūko apsauginių kojyčių, be kurių braižosi terasa.
„Žinoma, galėjome patys ieškoti atitikmens už papildomus pinigus, bet po visko įsijungė kliento principingumas: sumokėjau, tad kodėl turiu kažko negauti, ir tylėti?
Skambinu, gaunu atsakymą rašykite pretenziją. Rašau – nulis reakcijos. Rašau dar kartą – nulis reakcijos. Skambinu vėl, rašykite, atsakau, kad rašau – nulis reakcijos. Po n skambučių, prašymų, pykčių, galop sulaukiu standartinio atsakymo, kad atsiųsčiau jiems instrukciją su pažymėta trūkstama dalimi, kuri bus užsakyta. Atrašau: nėra instrukcijos, nes jos ir nebuvo, baldai atvyko surinkti.
Po kurio laiko vėl gaunu tą patį automatinį atsakymą. Vėl skambinu, pykstu, reikalauju grąžinti pinigus ir pasiimti baldus, arba parūpinti trūkstamas dalis (įsijungia principo reikalas).
Po dar kelių laiškų, dar kelių skambučių pagaliau sulaukiu skambučio iš jų kokybės skyriaus, galop atrodo susikalbame su malonia dama, ji patikina, kad trūkstamos dalys bus užsakytos pas tiekėją ir atkeliaus per savaitę.
Praeina kelios savaites, tyla.
Skambinu tuo pačiu išsaugotu numeriu asmeniui atsakingam už kokybę, ir galop prisiskambinusi išgirstu, kad aiškinsis, niekas neaišku, jei noriu grąžinti baldus, turiu supakuoti į originalią pakuotę. O kas krūvą peršlapusio kartono saugos du mėnesius ir daugiau? Juolab, jų interneto svetainėje apie grąžinamas prekes originaliose pakuotėse detalizuojama tik perkant fizinėje parduotuvėje arba perkant internetu, su atsiėmimu parduotuvėje. Galop po ginčų ir sąlygos: arba pristatote dalis, arba pasiimate baldus ir grąžinate pinigus, sulaukiu atsakymo, kad man bus atsakyta dėl priimto sprendimo laišku“, – pasakojo žinoma moteris.
Čia Saulė pridūrė, kad net ir po to jos istorija nesibaigė. Moters kantrybės visai trūko, kai jos pretenzijos numeris galiausiai buvo pradėtas maišyti su kitais užsakymais. Žurnalistė teigė, kad galiausiai ji sulaukė pasiūlymo grąžinti pinigus už... visai kitą įsigytą daiktą – ne už baldų komplektą, o už kabantį krėslą.
„Ir ką jus manote? Šiandien gaunu laišką, kad man pinigai bus grąžinti UŽ! (Čia jau net aš žodžių pritrukau) kabanti krėslą, nei juokis, nei verk… Nors pretenzija buvo rašyta, buvo kalbėta ir aiškinta telefonu ne dėl kabančio krėslo, o baldų komplekto, kainavusio ne viena tūkstantį eurų. Na ką, kovosime toliau!
Todėl dar karta visiems: NIEKADA, niekada, niekada nepirkite ERMITAŽAS internete!!! NIEKADA!“, – savo patirtimi dalijosi žurnalistė S. Žemaitytė-Ajutienė.

Kreipėsi į vartotojų teises
Portalui tv3.lt susisiekus su Saule, ji patikino, kad dėl šios kelis mėnesius besitęsiančios situacijos ji jau kreipėsi į vartotojų teises.
„Šiandien neapsikentusi kreipiausi į vartotojų teises, todėl, kad nematau kito kelio. Galima nusileisti ir nieko nedaryti, kai kurie sakytų, kad čia smulkmena tos apsauginės kojytės, bet yra ne vienas tūkstantis eurų sumokėta už baldus. Jie kainavo beveik du tūkstančius. Tai nėra maža suma ir turi būti taip kaip turi būti. Susirašinėjimas ir jų nereagavimas ar epizodiškas reagavimas kartojasi jau du mėnesius“, – tv3.lt žurnalistui komentavo Saulė Žemaitytė-Ajutienė.
Portalas tv3.lt dėl šios situacijos ketvirtadienį kreipėsi ir į prekybos tinklo „Ermitažas“ atstovus. Jie savo komentarą teigė pateiksiantys kitą savaitę.
Tiesa, pati Saulė ketvirtadienio vakarą, susisiekusi su žurnalistu, pasidžiaugė pozityvesnėmis žiniomis.
„Vakar gerokai po pietų, matyt, po skundo ir žiniasklaidos kreipimosi į patį tinklą, sulaukiau pirmų adekvačių reakcijų iš „Ermitažo“ elektroniniu paštu, o dabar ir atsiprašymo bei pažado paimti baldus ir grąžinti pinigus“, – tv3.lt žurnalistui teigė ji.
Naujienų portalas tv3.lt kreipėsi į „Ermitažo“ atstovus, kurie pakomentavo situaciją. Savo atsakymą pateikė komunikacijos skyriaus vadovė Kristina Urbonaitė.
„Bendrai komentuojame visą susiklosčiusią situaciją.
Prisiimame pilną atsakomybę ir apgailėstaujame dėl susidariusios situacijos. Klientei prekė buvo siunčiama tiesiai iš tiekėjo sandėlių, tačiau jos pristatymas užtruko ilgiau nei turėjo.
Gavus prekes klientė mus informavo apie trūkstamas užsakymo dalis, informacija nedelsiant buvo perduota tiekėjui, tačiau išsiųstas papildymas taip ir neatvyko.
Norime pabrėžti, kad atsakingai vertiname kiekvieną kliento poreikį ir visada proaktyviai reaguojame į susiklosčiusias situacijas, kaip ir visuose versluose kartais pasitaiko žmogiškų klaidų – kaip šioje situacijoje ir nutiko. Klientei bus grąžinti pinigai, netinkamą prekę taip pat susirinksime, apie šį sprendimą klientė buvo informuota dar ketvirtadienį“, – situaciją komentavo Kristina Urbonaitė, „Ermitažo“ komunikacijos skyriaus vadovė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!