Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Taline be pinigu , vaziuok kie nori , pas mus pi de rai daro ka nori
@kwe nėra konservatorių.
@kwe Tai nori pasakyti, kad jiems autobusus padovanojo, už remontą mokėti nereikia ir kuro užpila, o vairuotojams, dispečeriams algas sumoka Šventoji dvasia?
cia bverkiat gi pas mus visi milijonieriai ,dar niekada taip gerai negyvenom ,pralenkem japonija ,tai reikia susilyginti ,kad nebutume priekyje nes nekaip atrodom europos kontekste visur pirmi.,greit ir kariuomene turesim stipriausia europoje ir ubagu bus daugiausia ,bet busim pirmaujantis.
TALINO PARKAS NAUJAS IR VIESASIS NEMOKAMAS VILNIUS KELS TARIFUS KAD ATNAUJINT PARKA KAZKO NESUPRANTU KODEL NESIVADOVAUJAMA GERAJA PRAKTIKA JUK PAGYVETU MIESTO GYVENIMAS KAS DUOTU EKONOMINE NAUDA SUMAZETU KAMSCIU ORO TARSA PAGERETU ZMONIU PSIHINE SVEIKATA NEAPKRAUTU SVEIKATOS SISTEMOS LIKTU DAUGIAU PSD LESU IR TT GALIMA VARDINT IR VARDINT BET KAI ZMOGUS NE SAVO VIETOJE IR SUPRANTA TIK PINIGU KALBA TENKA TIK APGAILESTAUT IR UZJAUST PIRMOS LIETUVOS PILIECIUS
@ALHENAS Ponas, baikit ta socializma propaguoti, gal norėtumėte veltui padirbeti viesajame transporte, supraskite kad nieko nera veltui...LOL
@Camel LOK LOK LOK LOK LOK LOK LOK
Paradoksas. Trūksta pinigų išlaikyti voešąjį transportą, bet autobusai ir troleibusai pilni ukrainiečių, kurie nemokamai važineja.
@Ruslan tu isivaizduok kad ju nera ...
@nu įsivaizduoti tai galima, bet tik negalima pro juos praeiti..
Nuvykau į Vilnių darbo reikalais. Teko vieną naktį nakvoti, tad nulupo dar 2 eurus už tai.
@Nuomonė matyt pagalves neatsivezei:D
O kodėl ukrainiečiai nemokamai važinėja? Taip iseina ,kad mes mokam ir už juos? Tai gal aukštas ir grazus atsimerkia tegu,kiek galima mus graužti ir isnaudoti? Mes esam menkinami prieš ukrus. Jei visiem,tai visiem reik mokėti. Gana.
@Kodėl ukrai nemoka Jie nemoka todėl, kad pagal LT proto bokštų nustatytą tvarką viską už juos sumoka avinai lietuviai.
@Kodėl ukrai nemoka Eik velniop vata!

Paskaičiuokime, turtingieji kurmiai. Marijampolėje paprastas (be lengvatų bilietas, mokant Marijampoliečio kortele) bilietas kainuoja 77ct., okant grynais - 90 ct. Marijampolėje gyvena 36 807 žmonės. Vilniuje gyvena 605 270 žmonių. (2024 m. duomenys.) Vadinasi, Vilnius už Marijampolę yra didesnis - skaičiuojame: 605 270 : 36 807 = 16,44442633197433 karto. Na gerai, tegul būna 16 kartų. Taigi Marijampolės kainas dauginame iš 16 - teik kartų, kiek kartų daugiau gyventojų yra Vilniuje. Skaičiuojame: 16 X 0,77 = 12,32. Vadinasi, jeigu vadovautis gyventojų skaičiumi, vienkartinis bilietas, mokant Vilniečio kortele, turi kainuoti 12,32 euro. Kaip suprantu, Vilniaus savivaldybė tokia aritmetika ir vadovaujasi.
@. post scriptum. Teisingumo dėlei paskaičiuokime, kiek pagal gyventojų skaičiaus skirtumą turi kainuoti bilietas Marijampolėje, atraminiu vienetu imant Vilniaus kainas. Imkime valandos kelionę - kaip atraminį skaičių imti pusvalandžio kelionę būtų tikras Marijampolės autobusų parko apiplėšimas. Taigi: 1,25 daliname vėlgi iš to paties dydžio - 16,44442633197433; primenu, kad tai Vilniaus ir Marijampolės gyventojų skaičiaus skirtumas kartais. 1,25 : 16,44442633197433 = 0,0760135972374735. Net ir apvalinant sumą išeitų, kad Marijampolėje visuomeninio transporto pila kaina turi kainuoti 8 eurocentus. Nu neko sau galvos Vilniaus savivaldybėje!!! Netikite? - patys paimkite kurkuliatorių ir pasiskaičiuokite. Gyventojų skaičiaus šaltinis - Wikipedia.
O kas pasikeitė per tuos 12 metų? Padaugėjo maršrutų? Naujų autobusų juk nepirko - buvo ir yra sutartys su privačiais vežėjais.4 kart tobulino vis neveikiantį elektroninį bilietą? Juk vienintelis reikšmngas įvykis buvo Zuoko sukurtos A juostos. O visa kita riedejo kaip visada. Taigi, spėju dabar tiesiog reikia pinigų. Kaip ir kam išleis - mes nesužinosim.
@Vilnietis kuras pabrango ,elektra irgi...
cirkas išvažiavo, atvažiavo kitas, nors anonse buvo kitaip parašyta.
Ko triedžiate ? už tai chacholai Wilno važinėja nemokamai , jūs mokėsite už juos.
@:DDDDDD tai ne visa gyvenima gal...

Skaitomiausios naujienos




Į viršų