• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo kitų metų pradžios Vilniuje, kaip ir visuose kituose šalies miestuose, turės būti įrengtos mažos taršos zonos. Jeigu Kaunas ją nustatė jau nuo rugpjūčio 1 d., tai sostinė, panašu, dels iki paskutinės minutės ir siurprizą pateiks prieš pat Naujuosius metus.

Nuo kitų metų pradžios Vilniuje, kaip ir visuose kituose šalies miestuose, turės būti įrengtos mažos taršos zonos. Jeigu Kaunas ją nustatė jau nuo rugpjūčio 1 d., tai sostinė, panašu, dels iki paskutinės minutės ir siurprizą pateiks prieš pat Naujuosius metus.

REKLAMA

Primename, kad Kauno senamiestyje jau nuo rugpjūčio 1 d. vairuotojus pasitinka 10 transporto priemonių atpažinimo vietų.

Įvažiavimas į šią mažos taršos zoną apmokestinamas 2 eurų mokesčiu, kuris taip pat apima pirmos valandos parkavimo laiką.

Atitinkamas Kauno savivaldybės tarybos sprendimo projektas buvo parengtas dar pavasarį. Tačiau Vilnius vairuotojus iki šiol laiko nežinioje.

Neapsispręsta dėl įvažiavimo apmokestinimo

Vilniaus miesto savivaldybė portalui tv3.lt patvirtino, kad pagal Alternatyviųjų degalų įstatymą, iki kitų metų pradžios ir sostinėje turi būti nustatyta mažos taršos zona.

REKLAMA
REKLAMA

„Konkrečios priemonės, įskaitant apsisprendimą dėl tokios zonos apmokestinimo ir kontrolės būdų, gali būti priimtos ir vėliau.

REKLAMA

Siekiama, kad zonos taikymas būtų veiksmingas ir kartu sąžiningas vilniečiams ir miesto svečiams“, – komentare aiškino savivaldybė.

Ji informavo rengianti mažos taršos zonos įvedimo planą Vilniaus miesto centrinėje dalyje, ruošiantis zoną įvesti nuo naujųjų metų.

Ištirs iki metų pabaigos

„Centrinėje Vilniaus dalyje vasaros ir rudens metu Bandomųjų miestų (angl. „Pilot Cities“) projekto apimtyje yra vykdomi įvairūs aplinkos vertinimo matavimai, o tarp jų – ir eismo srautų analizė.

REKLAMA
REKLAMA

Šios analizės metu gauta informacija padės efektyviai planuoti ir išbandyti galimus eismo organizavimo pakeitimus siekiant toliau gerinti oro kokybę ir sumažinti taršos poveikį aplinkai bei žmonių sveikata“, – nurodė savivaldybė.

Ji nepateikė „vertinimo matavimų“ ir „eismo analizės“ motyvuodama tuo, kad jų dar nėra.

„Tyrimas dar nėra baigtas, jo rezultatus preliminariai planuojama turėti metų pabaigoje“, – pranešė savivaldybė.

Taigi, jeigu tyrimai bus tik metų pabaigoje, o mažos taršos zona turės būti nustatyta nuo metų pradžios, tai vairuotojams liks minimaliai laiko susipažinti su pakeitimais.

REKLAMAAutobilis.lt
Vilniaus senamiestyje po truputį nelieka vietinių gyventojų, visi butai virsta trumpalaikės nuomos objektais. Iš esmės senamiestyje gyvena tik turistai. Ir ką čia norima apsaugoti nuo kažkokios tai taršos, kurios iš esmės nėra... tai tik eilinis mokesčių pakėlimas miesto gyventojams... kad nevažiuotų į senamiestį, bet laiką leistų Akropoliuose, Europose ar Babilonuose kur parkavimas ir įvažiavimas nemokamas...
Tikiuosi naujas Seimas pakeis iki Naujųjų Alternatyviųjų degalų įstatymą, taigi tvariai liks it musę kandę.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų