Smiltynės perkėlos generalinis direktorius Mindaugas Čiakas sako, kad bendrovė pakeis prieš kelis dešimtmečius įrengtas ir susidėvėjusias rampas, o uosto direkcija atnaujins krantines.
„Naujosios perkėlos terminale šiuo metu esančios rampos įrengtos dar 1986 metais, jau kelis kartus kapitaliai remontuotos, bet yra fiziškai susidėvėję tiek, kad reikia keisti. Naujosios bus platesnės ir ilgesnės“, – BNS sakė M. Čiakas.
Nauji įrenginiai turėtų padėti išvengti trikdžių, dėl kurių tenka stabdyti automobilių perkėlimą.
„Yra buvę atvejų, kai pakilus marių vandeniui tilteliai pakildavo tokiu stačiu kampu, kad automobiliai negalėjo įvažiuoti į keltą. Po remonto tokių trikdžių išvengtume“, – aiškino perkėlos vadovas.
Krantinių rekonstrukcijos konkursas jau paskelbtas, pranešė Klaipėdos uosto direkcija, kuri kartu su Smiltynės perkėla finansuos projektą.
„Mes perkame ir įrengiame tiltelius, uostas atnaujina krantines. Kainos dėl viešųjų pirkimų taisyklių negaliu pasakyti, tai bus keli milijonai eurų, mūsų dalis – žymiai didesnė“, – BNS sakė M. Čiakas.
Projektą tikimasi užbaigti iki 2024 metų vasaros. Krantinių atnaujinimo darbus planuojama pradėti rugsėjį, pasibaigus vasaros sezonui ir sumažėjus besikeliančiųjų srautui, jie vyks dviem etapais, kad nebūtų trikdomas perkėlos darbas.
„Rugsėjį turėtų prasidėti, kitų metų gegužę po vieną naują rampą turės būti Klaipėdos ir Smiltynės pusėje, vasarą darbai nevyks, o 2023 metų rudenį prasidės antras etapas“, – kalbėjo M. Čiakas.
Terminale taip pat bus įrengti švartavimo stulpeliai, kelio užtvarai, suprojektuoti lauko apšvietimo tinklai ir kita infrastruktūra.
Smiltynės perkėla 2021 metais perkėlė 710 tūkst. transporto priemonių, o keleivių ir dviratininkų skaičius siekė daugiau kaip 2,7 mln.